....
Kader dediğimiz şey nedir?
Kaderimiz önceden yazılmış mıdır?
Tanrının istediği neydi insandan?
Kader sadece acı ve boyun eğmek miydi?Rin'e göre kader yoktu.
Kaybeden ve kazananlar vardı.
Rin kaybetmekten nefret ederdi.
Boyun eğmeyen bir yapısı vardı.O kadere boyun eğmezdi, eğdirtirdi.
Şayet o kendi kaderini kendisi yazardı....
Kızın hapsolmuş olduğu, ilahi ağacın sardığı koza büyüdü ve büyüdü.
Kıpkırmızı ışıklar saçıyor korkutucu bir şekilde büyüyordu.Bir gürültü koptu.
Koza patladı.
Hokageler patlama sesiyle o tarafa baktılar şaşkınca.
Minato'nun göz bebekleri titredi. Küçük kızını gördü. Masmavi bir şekilde parıldıyordu. Saçları özgürce dalgalanıyordu, havada süzülüyordu tanrısal bir biçimde."R-rin.."
Kızının ismi titrekçe çıktı dudaklarından.
"Rin."
Rin babasına baktı parlayan sarı-mavi göz bebekleriyle. Bir şey demedi, sadece usulca gülümsedi. Dizleri üzerine düştü, hızla ayağa kalktı. Etrafa bakındı, herkes kozalar içindeydi. Naruto, Sasuke ve Sakura ortalıkta yoktu.
Minato kızının geldi. Heyecanla Kaguya'nın geldiğini anlattı. Madara'nın bedenini ele geçirerek gelmişti.
Siyah zetsu yardımıyla.
Aslında en başından beri amacı buydu dedi Rin babasının şaşkın bakışları altında. Kız omzunu onun omzuna koydu."Merak etme baba."
Gülümsedi. Eli ile kaplan işareti yaptı odaklanmak için. Gözleri kapandı. Etrafını kırmızı mavi bir çakra sardı.
Saçları havalandı.
Kardeşini,Sakura'yı, Sasuke'yi ya da Kakashi'yi aradı. Onlara ait yaşam ve cakra belirtisi aradı."Bu boyutta değil."
Minato şaşkınlıkla baktı.
"Ne demek bu?"
Kız kapalı gözlerini yavaşça açtı.
"Buldum."
Babasına baktı.
"Bütün uzay zamanı ve olasılıkları bağlayan ortak bir boyut var. Oradalar. Daha doğrusu Sasuke dışındakiler orada. Obito da öyle, kardeşim ile beraber."
"Nasıl-"
Minato anlam veremiyordu. Ne kızın söylediklerini ne de onun bu yeni halini anladı.
"Ne demek bu?"
Kız bir şey demedi.
"Merak etme baba.."
Gülümserken eliyle yeniden işaret yaptı. Göz kırptı.
"Onları alıp hemen geleceğim."
Minato başka soru soramadan kızı buhar oldu, uçup gitti.
Rin kendisini başka bir boyutta buldu, ilk geldiğinde sendeledi.Kesinlikle çok fazla çakra harcıyordu, boyutlar arası yolculuk. Dişini sıktı ve etrafına bakındı. İleride kardeşi ve Kaguya savaşıyordu ama Naruto klon gibiydi. Kız içini görmüştü, gözleri gerçeği gösteriyordu.
Rin tek kaşını kaldırdı. Kaguya siyah çubuklarını Naruto'ya fırlattı, Rin kendisini onun önüne ışınladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfic... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...