karakter düzenleme -The Last-

333 28 27
                                    

...
Uzumaki Rin

Lakaplar: İkinci Bir Kushina, Kızıl Ninja, Uchiha ve Susanoo keserlerin sahibi, Kırmızı Deli Domates, Uzumaki İkizi, Babasının kızı, Kırmızı Saçlı Güzellik, Konoha'nın kırmızı şimşeği, Bir Numaralı Ön Görülemez, Dahi, Kızıl Manyak, Rinny, Dango De...

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Lakaplar: İkinci Bir Kushina, Kızıl Ninja, Uchiha ve Susanoo keserlerin sahibi, Kırmızı Deli Domates, Uzumaki İkizi, Babasının kızı, Kırmızı Saçlı Güzellik, Konoha'nın kırmızı şimşeği, Bir Numaralı Ön Görülemez, Dahi, Kızıl Manyak, Rinny, Dango Delisi, Kehanetin Çocuğu, Dünyanın kurtarıcısı, Gizli yaprağın kahramanı, Ejderin Yoldaşı, Ejder Kayalığının Bekçisi...

Doğum Tarihi: 10 Ekim
Burç: Terazi
Klan: Uzumaki

Ninja Seviyesi:Classic/Genin_ Shippuden/Jonin_ The Last/Anbu,Kage Seviyesi,Jounin,S seviyesi

Sınıflandırma: Algı Tipi-Jinchuuriki-Kage Seviyesi-Sage(Bilge Modu,Senjutsu,Sennin modu)

Yaş:Classic-12/13_Shippuden-15/16/17
The Last-19

Boy:Classic/144.3 -Shippuden/165-
The Last/170

Kilo:Classic-30.5_Shippuden/40.2_
The Last/46

Kekkei Genkai: Uzumaki Çakra Zincirleri

Yetenekleri:
Muazzam çakra rezervleri ve canlılık kazandıran güçlü bir yaşam gücü
Muazzam bir dayanıklılık, iyileştirme gücü ve uzun ömür

Üstün ve gelişmiş Fuinjutsu becerileri
Mühürleme, mühürleme tekniklerinde ustalık ve kendi tekniklerini icat etme.
Oldukça güçlü, kuyruklu canavarları bastırabilecek zincirler geliştirme
Zincirleri ile bariyer, saldırı, çakra emme gibi çeşitli şeyler yapabilme

Çok sayıda klon yapma yeteneği, Çeşitli Rasengan kullanma yeteneği, Doğa türlerinin neredeyse hepsine yatkın ve kullanabiliyor olma, Senjutsuda ustalık.

Ejder dağı gücünü sonuna kadar kullanabilme, Sennin modunda en üst düzey olma, uzay zaman jutsularında en üst seviye olmak, mühürsüz ışınlanma yeteneği, Üstün hız.

En Çok Kullandığı Kelime: Baka!

.......

Boylaar

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Boylaar

My RiiiinnnNasıl ama işte the last karakter dizaynı 🤗🤗

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

My Riiiinnn
Nasıl ama işte the last karakter dizaynı 🤗🤗

Ek Bilgiler

Rin, tanıdığı kunoichiler arasında en uzun boylu olandır.(Temari,Tenten,Ino....)

Takım 7 de en büyük olan Sasuke, en küçük olan ise Sakuradır. Naruto ve Rin ortanca olanlardır. Kendi aralarında ise Naruto Rin'den 5 saniye daha büyüktür.

Rin annesinin kıyafetlerini ve bileziğini giyerek onu yaşatmak adına hareket eder.

Kunoichiler arasında güncel güç sıralamasında ilk üç, Rin-Sakura ve Tsunade şeklindedir.

Tüm shinobiler arasında güncel güç sıralamasında ise ilk üç belirsizdir. Naruto, Rin ve Sasuke ilk üçü taşıyordur ama hangisi bir diğerinden üstün bilinmiyor.

Ejder Kayalığının yeri seçilen veya ustası tarafından eğitilen öğrenciler dışında asla bulunamayan bir yerdedir. İsteyen bir insan bulamaz, bu yüzden bunca yıl shinobiler Ejderharın ve Ejder Kayalığının hayal olduğunu düşünüp durmuştu.

Ejder Kayalığı diğer senjutsu kullanan hayvan ve canlılara nazaran çok daha nadir hatta asla öğrenci seçmez.
Bilinen ilk öğrencisi Uzumaki Yuma iken, ikinci ve son öğrencisi Uzumaki Rin'dir. Onun dışında geçmişte Uzumaki'nin atası olan Makaira ile de bağlantısı olduğu düşünülüyor.

Rin Acı yemekten nefret eder. Pirinç ve domatesten de öyle. Domatesten nefret etme nedeni küçükken ona taktıkları lakaplardır.

Sasuke ise tam tersine pirinç ve domatese bayılır. Domates ona sevdiği birini, Rin'i hatırlatır.

Rin Naruto ile taktiği bileklikleri kolyeye dönüştürmüştür.
Uzumaki sembolünü sırtında taşımak ise onun takıntısı haline gelmiştir adeta.

Klanına gerçekten değer verir Rin.

Rin, Orochimaru'dan gerçek anlamda hala daha nefret eden sayılı kişilerdendir. Onu affedemez.
Tıpkı Uchiha Obito'yu da hala daha affedemediği gibi.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin