...
Iruka Sensei, kızları ayırdıktan ve Rin'i çocuktan uzaklaştırdıktan sonra ki tabikide uzun bir azar da çekmişti, nihayet derin bir nefes alarak geninlik ve ninjalık hakkında kısa bir özet geçmiş ortalığın sakinleştiğinden emin olduktan sonra da takımları ayırmaya başlamıştı.
Tek tek hepsini sayarken nihayet sıra Naruto'ya gelmişti
...
"Yedinci takım Uzumaki Naruto!"
Naruto ismimin okunmasıyla heyecanla beklemeye başladı. İçinden en az bin kez dua etmişti Sakura ile aynı takımda olmak için. Ve tabiiki Sasuke ile olmamak için de en az bin kez dua etmişti.
"Haruno Sakura!"
Sıçrayarak ayağa kalktı sırasında, Zaten Sakura'nın hemen yanında oturuyordu.
"OLEY!"
Ortada Sakura, cam kenarında Sasuke ve kızın diğer tarafında da Naruto vardı. Sasuke'nin önündeki sırada ise Rin ve yanındaki iki kişi oturuyordu. Sakura mutsuzlukla sıraya eğildi.
"Ne yani, Naruto ile aynı takımda mıyım?"
Ama bundan sonra söylenen isimle zil takıp oynamaya başlamıştı.
"Uchiha Sasuke."
"YEY!"
Bu sefer kafasını sıraya vuran sarışın, havaya zıplayan pembeliydi.
"Aptal Sasuke ile aynı takımda mıyım yani?"
Sensei onu duymuyordu adeta.
"Ve son olarak Uzumaki Rin. Siz dördünüzü özel olarak dört kişi yaptık Hokage'nin isteği üzerine. Değerini bilin ikizler."
Rin Sensei'sine baktı şüpheyle. Acaba amaç neydi? Mutlaka bir şey olmalıydı. Arkadan Naruto'nun ağlamaklı sesini duydu.
"En azından Rinny ve Sakura-chan var."
Bu sesle hafifçe tebessüm etti. Haklıydı, en azından kardeşi ile aynı takımdaydı.
Ama Sakura kız ile aynı takımda olduğuna pek memnun değildi. Usulca arkadan hemen önlerinde oturana baktı.Açıkçası...
Ondan çekiniyordu.
Gözleri Sasuke'yi buldu. Anında kızardı çocuk ona bakmasa da. Onun baktığı yere baktı, kızıl kırmızı saçlara bakıyordu.
Dudaklarını büktü ve önüne döndü. Kendisine bakmasını isterdi.Hinata da üzüntüyle Naruto'ya bakıyordu. İkisi aynı takımda olmadığı için üzülmüştü. Rin için de aynı şeyleri düşünüyordu. Ama pes etmemeye karar vererek önüne döndü. Ne de olsa önlerinde daha yıllar vardı.
Onunda isminin okunması ve takımının oluşmasıyla dikkati dağılmıştı zaten.
...
Bir süre sonra tüm takımlar ayrılmıştı. Sakura, İno'ya Sasuke ile olduğu için nispet yaparken daha doğrusu onu delirtirken Naruto, Sensei ile tartışıyordu huysuz huysuz. Hırsla yan tarafta oturan Sasuke'yi işaret etti parmağıyla.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...