...
"Doğa enerjisini ancak bir doğa enerjisi yener."
Rin'in sözleri Sasuke'nin kulağında yankılandı. İkizlere baktı. Çok güçlü görünüyorlardı.
Obito, tam ortada dev gibi bir çiçek benzeri korkunç bir bitki çıkardı.
Tsukuyomi için.
Dört tomurcuk vardı, bijuu dama olarak üzerlerine gelerek patlamaya hazır. Obito dakikalarca Minato'nun kimseyi kurtaramayacağı hakkında vaaz verdi. Ona göre adam başarısız bir Hokage,insan,dost ve Sensei'ydi.
Hokageler, hepsi başarısızdı.
Küçümsedi. Naruto ve Rin babalarının ellerini tuttular. Hepsi el ele tutuştu.Minato'ya gurur ve moral verdiler.
Hokageleri ve babalarını küçümsememesi hakkında sertçe konuştular Obito'ya doğru.
Üçü de birbirlerine çakra verdiler.
Dolayısıyla Naruto da dahil olmak üzere şimdi üçüde bijuu moda geçmiş oldu.
Minato ve Naruto parlak sarı turuncu bir şekilde parlarken Rin pembe-mavi şekilde parıldıyordu. Isobu ve Kuramalar pür dikkat odaklanmışlardı. Çakra toplamaya devam ediyorlardı.İnsanlarla çakra paylaştılar.
Shinobiler yeniden üzerlerinde Naruto'ya ait olan çakrayı hissettiler. Şimdi Rin'in ki de eklenmişti.İkisinin de çakra havuzu devasaydı.
Rin sırıttı. Naruto Sasuke'ye seslendi."Sana Çakra vermedim. Yaklaş Sasuke."
Sasuke burun kıvırdı.
"İstemez. İhtiyacım yok."
Rin göz devirdi. Nefes verdi sıkıntıyla.
Kardeşinin elini saniyelik olarak bıraktı. Arkasını döndü ve birkaç adımda çocuğun yanında bitti.Elini tuttu, çakrasını paylaştı.
"Sana soran olmadı."
Elini bıraktı ve Naruto'ya geri döndü. Elini tuttu.
Sasuke ise onun ardından baktıktan sonra eline baktı, kızın tuttuğu eline.
Usulca sıktı, kaşlarını çattı.
Yumruk yaparak yanına indirdi.Tomurcuklar patlamadan birlikte insanları Obito'nun çıkmalarını engellemek için yaptığı bariyeri dışına taşıdılar.
İnsanlar hayranlıkla üçüne baktı.
Uzumaki ikizlerinin hayranları artıyordu.Naruto ileri atıldı. Obito'yla savaşmak üzere. Tobirama onu uyardı.
"Umarım Senjutsu olmadan ona zarar veremeyeceğini unutmamışsındır. "
Naruto aniden durdu. Bir kaç saniye sonra komik bir şekilde feryat etti.
"O da vardı değil mi dattebayo!!!"
Rin hafifçe güldü bununla, Minato mahcubiyetle sırıtıyordu. Sasuke göz deviriyordu.
Kurama ve Naruto Senjutsu ile Tilkinin gücünü birleştirdiler. Naruto yeniden seviye atladı.
Rin de onun hemen yanında işaretleri yaparak odaklandı.
Isobu ile birlikte, Ejderha senjutsusu ile kuyruklu canavar gücünü birleştirdi.
O da bir seviye daha atladı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...