58|Madara Vs Rin

210 26 19
                                    

...
Çağırma jutsusu aktif oldu. Yan yana dev bir sülük, kurbağa, Yılan ve Ejderha vardı şimdi. Rin'in ejderi bir kaç saniye geç geldiğinden ve kükreyen bir şekilde giriş yaptığından oldukça dikkat çekmişti.

Naruto kocaman gözlerle, kardeşine baktı. Sasuke'nin hemen yanında Ejderin tepesinde duruyordu.

"Rinny!! Bu ne böyle dattebayo!"

Sakura hayretle baktı.

"Ejderha mı!!"

Rin mavi gözlerinin etrafında beliren senjutsuya geçtiğini gösteren mavi çizgilerle onlara baktı ve güldü.

"Ne diyebilirim ki! Rüyalar alemi mükemmeldi!"

Gamakichi Ejderhaya baktı.

"Babam sizden bahsederdi. Yüzyıllar önce insanlardan uzaklaştığınızı duymuştum."

Rin'e gelen Ejder ateş elementinin sahibi, kendisinin de gelmeden önce konuştuğu o kırmızı dev ejderhaydı.
Drogon.

Kurbağaya baktı keskin sarı gözlerle.

"İnsanlık için kayda değer birini bulmak yüzyılları aldı evet. Ama şimdi birisini sonunda bulduk."

Rin'i kastettiğini anlamamak için aptal olmak lazımdı. Ejderha ters ters bakındı. Yanındaki Yılan Aoda'ya ve Sasuke'ye baktı.

"Boş boş konuşmayı kesin, ne yapacaksak yapalım."

"Boş boş konuşmayı kesin harekete geçelim."

Drogon ve Rin aynı anda konuşmuşlardı sert gözleri ilerideki on kuyrukluya bakarken.
Naruto yüzündeki komik ifadeyle onlara baktı. Kendi kendine mırıldandı kollarını göğsünde kavuşturarak.

"Kesinlikle kesinlikle. Birbirleri ile yüzde bin uyumlular."

Rin göz devirdi.
Eliyle jutsu işareti yaptı ve gözlerini kapattı. Ejderha aksi aksi kıpırdandı.

"Gidelim artık! Burada bu aptal Yılan ve Uchiha ile durmak istemiyorum! İki iğrendiğim şeyle yan yana durmak midemi bulandırıyor. "

Aoda ters ters baktı ve tısladı.

"Ne dedin sen!"

Gamakichi onlarla dalga geçti 

"Dedemin anlattıklarından sonra ilk defa canlı olarak bir ejderhayla Yılan kavgası görmek için sabırsızlanıyorum!"

"Senin deden mi vardı?"

Naruto merakla sordu alakasız olarak.
Sasuke cevap vermeden gözlerini kısarak ejdere baktı. Aldığı keskin sarı bakışlardı.

Üçüncü bağırdı aşağıdan.

"Harekete geçin artık!"

Rin aniden gözlerini açtı. Önlerindeki canavarların çakralarını yoklamış ve zayıf noktaları bulmuştu.

"Sakura sen burada hastalarla kalıyorsun! "

Kız gülerken bağırdı.

"Evet!"

"Naruto doğu tarafından direkt olarak zıpla. Orada savunma eksikliği var!"

Naruto ikiletmeden yaptı gülerek.

"Sa- " Rin aniden durdu ve yumruğunu sıktı. Sasuke pür dikkat kendisine bakıyordu. Ne diyecek merak ediyordu. İsmini duymak istedi.
İsmini söyleyecek miydi?

"Uchiha. Sen ve yılanın kuzeybatıdan gidin. Orada da açık var."

Rin bir şey demedi başka ona.

"Sai! Atla!"

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin