Geçen bölüm az yorum geldi, hevesim kursağımda kaldı. Gerçi Allah bilir kaç kişi vpn kullanmadığı için giremiyor, okuyamıyor onun da etkisi var....
Bol yorum yapın aşklar okumak çok zevkli oluyor ve yazmak için heves veriyor.
Ve size bir haberim var. Hatake Kakashi aşkım ile ilgili bir hikaye düzenlemekteyim. Biraz daha Rin'i yazayım, yavaştan bu sona yaklaşırken o başlayacak.
🥳🥳
İtachi ile ilgili de var bir kaç fikir de bakalım hayırlısı
YAZARSAM OKURSUNUZ DEĞİL MİĞ🥺🥺🥺
💫Ayriyeten bu bölümde smut'a kaçacak şeyler var ona göre okuyun.💫
Yazar kaçar🤸♀️
..."Hadi Kushina, çabuk olmalıyız."
Kushina kendisine seslenen ve önden hızlı hızlı giden kadının ardından bakarken ofladı.
Kocaman olmuş karnına baktı. Tebessüm etti okşarken.Zamanı gelmişti. Birkaç saat sonra çocukları ellerinde olacaktı. Kocaman bir aile olacaklardı. Belkide çoktan olmuşlardı.
Leylak Gözleri doldu, kendisine hemen söylenerek gözlerini sildi.Annelik onu çok duygusal yapmıştı.
"Ah, Anne olurken bu kadar zırıldak olacağımı da düşünmemiştim dattabane."
Kendi kendine gülerek söylenirken üçüncünün karısı bir kez daha bağırdı ona.
"Kushina!"
Kushina mahcubiyetle gülerken karnını tutarak hafifçe koştu.
"Geldim madam, dattabane!"
Kırmızı saçları uçuşurken yaşlı kadına yetişti. Üçüncünün eşi ona bıkkınlıkla bakarken Kushina sırıttı. Birlikte yürümeye devam ettiler.
Köyün sokaklarında tempoyla yürürken, kırmızı saçlı kadın ileride yavaşça yürüyen güzel bir kadın gördü. Kucağındaki yeni doğmuş bebeği ile sessizce, huzurla yürüyen güzeller güzeli arkadaşı Mikoto ile karşılaşınca heyecanla ona baktı.
Yüzündeki tebessüm ve parlayan gözlerle ikiliye yaklaştı. Heyecanı kesmeden, sevecenlikle annesinin kucağında huysuzca hareket edip Kushina'yı kötü kötü izleyen çocuğa baktı. Güldü ve kafasını sevdi nazikçe."O çok tatlı dattabane. Bir Kız mı?"
Mikoto bebeğine bakarken şefkatle tebessüm etti. Güldü.
"Hayir, Bir erkek."
"Aah, şu tatlı şeye de bak."
Kushina bebeğe doğru eğildi. Kafasını iyice sevdi.
"Hey küçük adam, ismin ne yakışıklı?"
Mikoto oğlu bakmaya devam ediyordu şefkatle.
"Sasuke. İsmi Sasuke."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...