...
Nerede oluğunu anlamaya çalıştı kız. Bu da neydi, yine mi başka bir yere sürüklenmişti? Kapkaranlık bir alandı, bir adan aydınlandı duyduğu sesle.
"Uzumaki."
Gözleri faltaşı gibi açıldı. Kimdi bu? Yine mi Uzumaki'ydi?
Etrafına bakındı aceleyle. Nereden geliyordu? Neden Uzumaki'ydi?Kendisini bir anda başka bir yerde buldu. Şiddetli bir rüzgar vardı, kendisini yere çöktürtecek kadar. Biraz dindiğinde, yüzündeki kollarını çekti. İleriye baktı. Tanımadığı iki ninja vardı, başka köylerdendi. Ne yapıyorlardı?
Birini zorla götürüyor gibiydiler, elleri zincirlenmiş küçük bir kızdı anlaşılan. Üzerinde bir pelerin vardı gözükmüyordu, ama Rin kız olduğu anlamıştı sesinden. Küçük bir kız çocuğu olmalıydı.Yardım istiyordu, kimse gelmiyordu.
Ayağa kalktı Elini uzattı, yardım etmek istedi. Ama yapamıyordu, hareket edemiyordu. Kendisi de olduğu yere zincirlenmişti, diz üstü çöktürülmüştü yeniden. Sürüklenmesini izlemek zorunda kaldı, çırpınıyor, bağırmak istiyordu ama faydasız. Kırmızı zincirler onu olduğu yere öyle bir sabitlemişlerdi ki, ağzı, yüzü, vücudu, bilekleri... her yeri kapalıydı zincirlerle.
Gözleri doluyordu.Kıza, kendi canından can korparcasına yardım etmek istiyordu. O tartaklanarak götürülen masuma...
Ama yapamıyordu.
Çakrasının bittiğini hissetti, gözleri kapanıyordu, zincirler onun yaşam enerjisini emiyordu sanki. Neler oluyordu?
Gözleri kapanırken, bedeni düşüyordu.Onunla eş zamanlı olarak küçük kızın da düştüğünü gördü. Yerde yarı Aralık mavileri onu terk etmeden önce son gördüğü şey, küçük kızın toprağa yayılan uçsuz bucaksız kırmızılarıydı.
Kendisinin ki gibi, ateş kırmızısı koyu renk saçlardı bunlar.
Bir ses kulaklarında yankılandı.
'Kendinden kaçmaya devam ettiğin sürece, hep kendine döneceksin.'
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...