24|'Yardım Eli, Kabul Edecek Misin?'

232 24 28
                                    

Bir haberim varr
Kendi orijinal karakter çizimlerime başladımmm
Bitirdiğim zaman atacağım inşallah becereceğiz ya JDNDMDMDÖDÖD
İyi okumalarrr

...

Asuma ile karşılaşarak saldırganların asıl amacının aslında Hokage'yi ve tüm şehri yok etmek olduğunu öğrendiler. Tek bir kral olmalıydı. Bu yüzden... Hokage'nin ölmesi lazımdı.

Herkes tehlikedeydi, Konoha'yı haritadan silmek istiyorlardı. Adam, onlara uyarılarını yaptıktan sonra mavi elektrik saçan bölgeye ilerlemeye başladı. Bir diriltme jutsusu kullandıklarını ve eski gardiyanları kullandıklarını anlamıştı.
Shikamaru da yolda, zombiler yüzünden zora düşen diğer ninjaları ve arkadaşlarını görmesiyle Sora'yı Rin'e emanet ederek ayrılmıştı.

Kız için hava hoştu.

Ama ondan önce kardeşine yöneldi.

O, yine şu güzelliğe ve öpücüğe takıntılı kaltak ile uğraşıyordu. Kardeşine yardım için yöneldi ve dövüşe dahil oldu. Bu kadının, beş element birden kullanabildiğini duydu çocuktan.
Dikkatli baktığı anda çözüm olayını Rin. Bu bir beden değiştirmeydi. Kardeşi de aynı anda fark etmişti.

Birbirlerine baktılar emin bakışlarla.

Rin, kadının saçındaki çakra akışını görmüştü. Hayati değerleri oradaydı, bedeninde değildi.
Sarışına işaret verdi, gözleriyle birbirlerine ne dediklerini anladılar ve kadının saçına yöneldiler. Çift taraflı Rasengan'dan kurtulamadı ve çığlıklar eşliğinde yok oldu. Daha onlar derin bir nefes alamadan bu sefer de ileride kocaman bir ışık patlaması oldu. Döndükleri zaman bunun kırmızı-turuncu bir çakra olduğunu gördüler.

Rin şokla gözlerini açtı.

"Kyuubi!"

Naruto ona şaşkınlıkla baktı. Bu nasıl olabilirdi?

O tarafa yöneldiler. Rin, içten içe bunun kim olduğunu zaten anlamıştı. Sora olmalıydı. Vardıklarında zaman yanılmadığını gördü. Sora kendinden geçiyordu, yanında da kendisini bayıltan beyaz saçlı herif vardı. Onlar Vardıkları an Asuma da gelmişti.

Asuma, şaşkınlıkla adama baktı.

"Sen!" dedi.

"Sen nasıl..."

Çocukların ne olduğunu sormasıyla açıkladı. Bu herifin de eskiden on iki gardiyandan biri olduğunu... Adam, kahkahalar attı. Sora'nın nasıl bu hale geldiğini anlattı onlara. Yıllar önce, Kyuubi'nin Konoha saldırısında Yondaime onu küçük bir bebeğe mühürledikten hemen sonra arta kalan bütün çakraları topladıklarını ve beş yık boyunca hazırladıktan sonra Sora'ya nasıl mühürlediklerini... Ve şimdide mührü kaldırdığını.

Anlayışları,Konoha'nın canavarı varsa bizim de olacak anlayışıydı. Korkunçtu.
Nefret kusuyorum Asuma'ya. Ama... Ama başka bir şey daha vardı.

Rin onun bakışlarında görmüştü. Bu adamın, Sora ile bir ilişkisi olmalıydı. Onunla daha fazla ilgilenmedi. Çünkü Sora git gide kontrolden çıkıyordu. Artık tilkinin pelerini üzerindeydi ve tek kuyruk çıkmıştı. Bedenini tilkiye teslim ederek tüm dünyayı yok etmekten bahsediyordu. Artık kendisinden nefret edenlere katlanmayacağını söylüyordu.

Naruto, onda kendisini gördü. Konuşmak istedi, anladığını söyledi. Ama etki ettiği söylenemezdi. Yamato ve Sakura'da onlar katıldı. Kendi karşılaştıkları düşmanları yenmişlerdi.
Asuma ile o adam dövüşürken, onlar da Sora'yı bastırmaya çalışıyorlardı. Doton kullandı Yamato, ama etkisizdi hemen kurtulmuştu.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin