23|Elma

192 26 11
                                    

...

Hızlıca, Rin'in Naruto'nun çakrasının hissetmesi ile o tarafa koşmaya başladılar. Sai biraz tekliyordu vücudunun çeşitli yerlerine yayılan zehir ile. Bu yüzden olabildiğince çabuk çıkmalılardı bu lanet labirentten.
Hızlıca başka bir tarafına gelmişlerdi mağaranın, artık o kokuşmuş yerde değillerdi.

Sakura, aniden duran Rin ile onun sırtına çarptı. Acıyla kafasını tuttu.

"Rin, neden durdun!"

Kız, odaklanmış pür dikkat bir yere bakıyordu. Nereye baktığına bakmak için o da eğildi ve gördükleri ile adeta kızararak şok geçirdi. Hemen aşağı tarafta Naruto vardı. Ve bir kadın ile, bir kadın ile...
Öpüşüyordu.

Kekeleyerek zar zor konuştu.

"Naruto..."
"Ne yaptığını sanıyorsun sen?!"

Sai bir terslik olduğunu hemen anlamıştı

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Sai bir terslik olduğunu hemen anlamıştı. Konuşacağı sırada, sözleri sinirli Rin tarafından kesildi. Kız, çılgına dönmüş gibiydi. O da anlamıştı neler olduğunu zaten, kardeşinin çakrasının yiyen bir kaltak vardı karşısında ona göre.

"SENİ LANET ÇİRKİN KARI, NE HALT YİYORSUN SEN!! BENİM KARDEŞİME NE YAPIYORSUN SEN!!!!?"

Sakura, sinirli kızı kolundan tutunmak istedi ama sadece tozunu yutmuştu.

Rin,aşağıya atladı. Kardeşini öpen kadının ve sarışının tam tepesindeydi kırmızı saçları ile. Gözleri adeta ateş saçıyordu. Tekmesini kaldırdı ve kadını hedef aldı. Bunu gören kadın, hemen uzaklaşmak zorunda kalmıştı. Tekme, yere gelmiş ve paramparça etmişti.

Naruto ise geriye yalpalayarak düşmüştü. Az önce ne olmuştu öyle?

Kadın, yere baktı. Sonrada kardeşine kalkması için yardım edem Rin'e. Kızın dedikleri aklına geldi. Kendisine çirkin demişti. Ona, ona çirkin demişti.

"SENİ KÜÇÜK HADSİZ VELET!"

Dil çıkaran ve gıcıkça onu sinir etmekte çalışan kıza
Saldırmak istedi, bununla Sakura Ve Sai de atılmışlardı yanlarına az önce varmış Olan Yamato ile birlikte. Ama Yamato'nun varması ile diğer iki mezar soyguncusu ninja da gelmişti. İki kadın bir erkektiler.
Erkek olan, doton uyguladı ve Yamato Sakura ve Sai'nin girememesi için kafes ya da duvar tarzı bir şey yaptı.

Şimdi, üçe karşı ikiydi işte.

Arkadaki kadınlardan biri, Rin'in önceki atlattığıydı.

"Demek buradaydı seni oyunbaz. "dedi kıza.

"Beni kandırdın. "

Alayla elini salladı Rin. Kollarını başının arkasında birleştirdi.

"Ne yapabilirim ki, bu kadar baka olmasaydın o zaman."

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin