...
Sonunda uzun bir bekleyişten sonra Sensei'leri ile tanışmışlardı. Adam sınıfa en geç gelen kişiydi takımını almak için. Bir de Naruto'nun tuzağına düşmüştü, silgi şakası.
İstemeden de olsa Rin, bu adamın nasıl bir jonin olduğunu düşündü. Aptallık tek kelime ile.
Bir de Sakura'nın anında Naruto'yu ispitlemesi vardı tabi.
Adam, dördüne bakarak ilk izleniminin çok sinir bozucu oldukları yönünde olduğunu söylemişti. Acımadan. Evet, oldukça açık sözlü bir hocaları vardı anlaşılan. Rin istemeden de olsa göz devirdi, ne olurdu sanki Kuranai Sensei'ye düşselerdi.
Dört geninin de üzerinde bir kara bulut vardı.
Şimdi beşi birlikte dışarı çıkmış, ve çimenlik bir alan gitmişlerdi. Kakashi karşılarına oturdu, dördü yan yana.
"Hadi başlayalım. İlk önce bana kendinizi tanıtın."
Sasuke'nin yanında oturan Sakura merakla sordu.
"O nasıl olacak Sensei? Nasıl yani, neyden bahsedebiliriz ki?"
Ellerini iki yana açtı adam.
"Sevdikleriniz, sevmedikleriniz, hayalini kurduklarınız veya hobileriniz. Bunun gibi şeyler yani."
Ve yeniden göğsünde kavuşturdu.
Naruto burnunu kaşıyarak konuştu Rin'in yanından. Evet, oturma düzenleri en sağda Sakura, onun yanında Sasuke, Sasuke'nin yanında Rin ve en solda Naruto olmak üzereydi. Sarışın özellikle burayı tercih etmişti, hem Sakura ile karşılıklı olmak için hem de Sasuke'den uzakta oturmak için.
Genel olarak Sasuke her zamanki gibi elleri çenesinin altında bir şekilde oturuyordu, Sakura bacaklarını kendisine çekmişti, Rin bacak bacak üzerine atmıştı ve kolları göğsündeydi, Naruto'nun ise hafifçe öne eğiliyor gibi komik bir duruşu vardı.
"Hey! Neden siz ilk önce kendinizi tanıtmıyorsunuz dattebayo?"
"Ben mi?"
Şaşkınlıkla kendisini işaret etti. Sonrada devam etti.
"Yani, adım Hatake Kakashi. Hoşlandığım veya hoşlanmadığım şeyleri söylemek istemiyorum. Gelecek hayallerim hakkında hiç düşünmedim, hobilerime gelecek olursak bir kaç tane var."
Sakura gözlerini kısarak yanındakilere döndü.
"Sonuç olarak adı dışında hiçbir şey öğrenemedik."
Rin onaylayarak aslına kafasını salladı. Naruto da onaylamıştı.
"Öyle."
Sasuke hiçbir şey demedi.
"Ee, sıra sizde çocuklar."
Kakashi, arkasına yaslanarak Naruto'yu işaret etti.
"Seninle başlayalım."
Sarışın sırıtarak alınlığını düzeltti.
"Adım Uzumaki Naruto dattebayo. Hazır ramen severim. Ama Iruka Sensei'nin ısmarladığı Ichiraku'nun yerinde yediğimiz rameni daha fazla severim."
Kız kardeşine bir bakış attı.
"Kız kardeşimi ise saydığım her şeyden daha çok severim. Onunla zaman geçirmeyi severim. En değer verdiğim insan o dattebayo."
Rin çocuğun bu söyledikleriyle tebessüm ederken, Yeniden Sensei'ye baktı Naruto. Tabi kız, kendisine birkaç saniyeliğine bakan Uchiha'dan bi haberdi.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...