28|''Ve Kalpsiz Bir İnsan Yaşayamazdı... "

234 26 10
                                    

Guren&Yuukimaru

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Guren&Yuukimaru

...

Bir kaç dakika önce

"Deidara Senpaii!!! Hadi, çabuk!!"

"Kes artık şunu Tobi!!!"

Deidara, sinir ve gıcık olmuşlukla önünde hızlı hızlı adeta uçarcasına yürüyen adama baktı. Gerçekten sinir bozucuydu.

"Çabuk olun, çabuk olun!! Size Sanbiyi buldum diyorum kaçıracağız!"

"Konoha mühürlemeyi başaramadı dememiş miydin sen, yarım akıllı!?"

Tobi, komik bir ifadeyle Çırpındı.

"Dedim ama, aniden kırmızı saçlı bir kız bitiverdi. Tehlikeli olabilir."

Bunu duyduğu an sarı at kuyruğu saçlı çocuk aniden durdu

"NE!! KIRMIZI SAÇLI MI?"

Yakasına yapıştı.

"Biraz daha ayrıntı ver hemen!! Yanında sarışın biraz aptala benzeyen Jinchuuriki de var mıydı!?"

Güldü Tobi. Maskesini kaşındı.

"Eheehee, evet. N-neden ki Senpai?"

Cevabı duymasıyla sevinçle yakasına yapıştığı Tobi'yi ittirdi ya da aniden atıverdi. O geriye düşerken, Deidara konuşup duruyordu ellerini çenesinin altında birleştirmiş şekilde.
Adeta mutluluktan havalara uçacaktı.

"Bu sana dango yerken bahsettiğim kız salak, Rin o işte. Eşsiz Koyu kırmızı mükemmel saçlar, masmavi boncuk gözlerindeki o sert bakışlar..."

İç çekti hayranlıkla.

"Bu aptal Jinchuuriki avı yüzünden yanına bile yaklaşamadığım o güzeller güzeli, sanatım benim."

Tobi yeniden ayağa kalkarken, anlayışla mırıldanıyordu heyecanla.

"Demek bu o kızdı Senpai!! Bulmanız ve karşılaşacak olmanıza sevindim. Sevgiliniz mükemmel olmalı! Açıkçası biraz üzülmedim değil Senpaiii!"

Deidara gıcık olarak, tip tip baktı liseli kız gibi köşede numaradan ağlayana bakarak.

"Senpai!! Kalbimi kırdınız Senpai!!! Ne yani yaşadığımız her şey yalan mıydı(!)"

Bir anda Heyecanı aniden durdu yalandan ağlamaları arasında, çenesini kaşıdı ciddiyetle konuşurken.

"Ama İtachi-san'ın dediklerini unutmadınız umarım. Size o kızdan uzak durmanız söylemişti. Hatta resmen tehdit etmiş-"

"KES SESİNİ TOBİ!!"

Kafasına yediği yumruk ile savruldu. Yerdeydi. Acıyla ovuşturdu.

"Ne dedim ki ben şimdi ama..."

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin