...
Aynı günün öğleden sonrası Kakashi yanlarına gelip gerçekten de Chunin Sınavı hakkında açıklama yapmıştı. Katılım belgelerini verip, onları önerdiğini bu yüzden isterlerse katılabileceklerini söyledi. Karar onlarındı. Sasuke ve Naruto emindi katılacaklar, Rin de Naruto olduğu için kabul etmişti onun için chunin olmak o kadar da önemli değildi. Ama Sakura.. Endişeliydi, daha onlarla aşık atamıyorken sınavı...
Bilmiyordu.
Ama Neyseki bu korkusunu yenmişti. Katılmadan önce hepsi bir de habersiz sınavdan geçmişlerdi onu da unutmamak lazım. Kılık değiştirip tek bulduğu anda kendilerine saldıran kişinin Iruka olduğunu anlayan tek kişi de Rin olmuştu. Öyle ya da böyle işte katılıyorlardı.
Akademinin önünde buluştular ve hep birlikte içeri adımladılar. Her şey daha yeni başlıyordu.
İlerlerken, bir yerde bir topluluk gördüler. Bir şeyler oluyordu. Merakla yaklaştılar. İki büyük çocuk, yeşil kıyafetli tuhaf görünümlü birini hırpalayıp yere fırlatmışlardı.
"Bu yetenekle chunin sınavına katılmayı mı düşünüyorsunuz? Bence vazgeçin veletler. Sizler hala daha çocuksunuz."
Yere düşen çocuğu tutan kahverengi topuz saçlı kız yavaşça ayağa kalktı.
"Lütfen geçmemize izin verin."
Ve bam. Yanağına yediği darbeyle geri düştü.
"Ne zalimce!"
"Evet evet öyle!"
Çevredeki fısıldaşmalar artıyordu. Rin dişlerini sıktı, ne zannediyordu bunlar kendilerini.
"Dinleyin size iyilik yapıyoruz. Sınav çok zordu-"
"Sizden iyilik isteyen olmadı."
Konuşan kızıla baktılar ikili, kollarını göğsünde birleştirmiş dik dik bakıyordu. Devam etti.
"Sizin gibi iki zorbanın bana yaptığı iyilikten de hayır gelmez zaten. Şimdi önümüzden hemen çekilin."
Aynı çocuk yine vurmak istedi az önceki kıza yaptığı gibi ama bu sefer eli havada tutulmuştu. Alayla güldü Rin.
"Baakaa,herkesin senin darbenin yiyeceğini de nereden çıkarıyorsun?"
Ve elini ters çevirerek onu geri itti bir tekmeyle.
Yanındaki, bu hareketle kıza baktı ve sırıtarak devam etti. Arkadaşı umurunda olmamıştı."Sırf sınava girdiği için ağır yaralanan veya shinobi olmaktan vazgeçen çok gördük. Zaten geçemeyecek olanları engellemek suç mu yani? Boşuna dikleniyorsun böyle."
"Bu sadece sizin iddianız,ben geçeceğim."
Elleri ceplerinde, Rin'e yaklaştı Sasuke. Onun Yanında, tıpkı onun yaptığı gibi karşılarında durdu.
"Ayrıca yaptığınız şu genjutsuyu da bozun. Üçüncü kata gitmem gerek."
Arkadaşlarına ve Rin'e baktı. Hafifçe tebessüm etti.
"Gitmemiz gerek."
İnsalar genjutsu hakkında fısıldaşırken tekme yiyen kalktı. Rin ve Sasuke'ye baktı.
"Demek fark ettiniz."
Kız alayla güldü ellerini iki yana açtı sözünün sonuna doğru.
"O kadar kötü yapmışsınız ki etmemek mümkün değil. Aptallar hep aptal olurlar ne yaparsın ki(!)"
Bu dedikleri sinirlerini bozan çocuk zıpladı ve tekmesiyle saldırdı. Sasuke kızı anında omzundan çekti, önüne geçti kendi tekmesi ile karşılık vermeye hazırlandı. Ama bu olamadan araya başkası girdi, ikisinin de ayaklarını havada yakaladı, o yeşil giysili çocuk. Gerçekten çok hızlıydı. O zamanki Rin'den bile.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfic... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...