3 Yıl Kadar Önce
Alarmın sesi tek odalı evde yankılanırken Rin Uzumaki usulca gözlerini açtı.
İşte o büyük gün gelmişti.
Akademi Mezuniyeti, bugündü. Takımlara ayrılacaklardı.Sıkıntıyla iç çekti ve kafasını yastığa gömdü. Naruto ile aynı takımda olmak istiyordu. Ama neredeyse mümkün değildi bu isteği. Takımlara ayrılma genelde dengeli şekilde yapılırdı, en kötüyle en iyinin aynı takımda olması gibi. Ve Rin, en kötülerdeydi Naruto ile birlikte.
Nedendi acaba?
Bunun İçin Iruka'dan yeterince azar yemişti zaten.
Alarmın bilmem kaçıncı çalışında duyduğu büyük gürültü ile kardeşinin yataktan düştüğünü anladı. Arkasından gelen acılı inlemeler sayesinde tabii.
"Aoww!! Rinny!! Geç kalacağız kalk hadi dattebayo! Büyük gün bugün!"
Baygınca karşı yataktaki kardeşine baktı. Bir o yana bir bu yana koşuşturup duruyordu telaşla. Bir baktığında dişini fırçalıyordı, diğer baktığında ise altını giymeye uğraşıyordu. Bir yandan da kıza bağırıyordu.
"Kalk hadi, Rin!"
Yorganını tekmeleyerek ayağa kalktı kız. Bir yandan da oflayıp duruyordu. Yere zıpladı küçük bedeni ile ve lavoboya yöneldi. İşlerini hızlıca halledip, kahvaltı yapan daha doğrusu ramen ile birlikte süt içen çocuğa baktı. Giyinmeye yöneldi.
Dün yeni aldığı, daha doğrusu geninlik için aldığı kıyafetlerini giydi. Kılıcı bugün kalmayacaktı. ( Uchiha yerine Uzumaki amblemini hayal edin, üst kıyafetin rengi de daha açık bir mavi, aynı şekilde alınlık ve ninja sandaletleride Naruto'nun ki ile aynı renk klasik yani)
Aynadan kendisini seyretti. Giydiklerine verdiği parayı düşündü ve iç geçirdi.'Zaten günden güne bir şeylerden kısmak zorunda kalıyoruz, keşke Naruto'nun ısrarlarına kulak asmasaydım. Eskilerle idare ederdim, bence pantolon ve üst de gayet iyi olurdu.'
Gözleri saçlarına kaydı. Yüzünü ekşitti. Nefret ediyordu. Uçlarına yolarcasına çekti.
Bir siyah bere kafasına geçirdi onları saklamak istercesine, iyice sıktı. Keşke kökünden kurtulabilseydi bu lanetlerden, ama yapamıyordu.Arkadan kendisine yaklaşan ve tam yanında duran çocukla biraz da olsa gülümsemişti, zorla. Bugün onun en mutlu günüydü. Kendisi yüzünden bozulsun istemiyordu.
Naruto, kolunu kendisinden bir cm daha kısa olan kardeşinin boynuna attı ve kendisine çekti.
"Rinny! Çok güzel olmuşsun. İyi ki almışız dattebayo, sonunda seni de yeni bir şeyler giyerken görebildim."
"Baka, nefes alamıyorum."
Çocuk hınzırca gülerek aynaya döndü yeniden. Rin de onunla beraber döndü. Aynadaki görüntülerini izlediler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...