..."Demek sen yeni üyemizsin. Memnun oldum, Sai değil mi?"
"Evet efendim. Bende memnun oldum."
Kakashi, endişe ve şaşkınlıkla karşısında yüzlerini ovalayan çocuklara baktı. Ne yapmıştı bunlar gene?
Gülümseyen Sakura ve Rin'i yanına çağırdı. Kendisine doğru eğilmelerini işaret etti. Kızlar hafifçe eğilince de kulaklarına fısıldadı.
"Hemen kavga etmeye mi başladılar yoksa? İkisinin de yanaklarında bereler var. Naruto'nun etmesi şaşırtıcı değil ama şimdiden...."
İki kız da aynı anda doğrularak güldüler ya da sırıttılar. Aynı anda konuştular ellerini sallarken.
"Yok canım olur mu öyle şey!! Biz çok iyi anlaşıyoruz Sensei!"
"Yok canım olur mu öyle şey!! Biz çok iyi anlaşıyoruz Sensei!"Aynı anda aynı şeyi eyni yüz ifadeleri ve hareketler ile söylemişlerdi.
Kakashi içi rahatlayacak derin bir nefes aldı cevapla."Haa, öyle mi. O zaman endişelenmeye gerek yok. Sevindim."
Naruto'nun konuşması ile dikkat oraya kaymıştı. Çocuk, yaşadıklarından ve Sasuke'den bahsetmek istedi. Sasuke'in ne kadar güçlü olduğundan ve onları geride bıraktığından...
Kakashi, bunu fark edince Yamato'nun ona her şeyi anlattığını söyledi.
Her şeyi kısmını öyle bir vurgulamıştı ki Rin'e bakarken, kız suçluluk duyarak kafasını başka yöne çevirmişti.Sakura, hemen söze karıştı. Tsunade ile konuştuğunu, Sasuke'in muhtemelen yasak jutsular öğrendiğini ekledi. Bu hızı ve gücü bunlar sayesinde olmalıydı.
Tabi, Kabuto'dan aldığı takviyeler de olabilirdi, olmalıydı.
Onunla baş edememişlerdi hiçbiri."Onunla yarışamadık bile, hiçbirimiz."
Sakura, sözlerine Rin'e bakarak devam etti. Diğer herkes gibi.
"Rin dışında hepimiz mağlup olduk. Sasuke ile baş edebilen sadece oydu."
"Öyle söyleme, benim de eksiklerimi vardı."
Kız kardeşinin mahcup sözlerini pek taktığı söylenemezdi sarışının.
"Kakashi Sensei, bu gidişle hepimizi Geçecek Sasuke. Ona asla yetişemeyeceğim hemen bir şey-"
"Yani en kısa zamanda güçlenmeniz gerekiyor.
Siz beni ne zannettiz. Bunca zamandır burada öyle boş boş yatmıyordum merak etmeyin. Oldukça kapsamlı bir antrenman planlıyordum. Ama bu antrenman..."Kafasını kitabında kaldırdı ve ikizlere baktı.
"Sadece Naruto ve Rin'e uygun. Bu antrenman ile benden bile daha güçlü olabilirsiniz."
Rin, Naruto'nun yanına yürüdü yavaşça. Yan yana durdular ve aynı anda şaşkınlıkla mırıldandılar.
"Sizde bile daha güçlü mü?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...