...
Ertesi gün, Rin yeniden çalışma yerine geldiğinde Kakashi yoktu. Yamato'nun dediğine göre Takım 10 ile birlikte bir göreve gitmişti. Ne görevi olduğunu ikizlere söylemediler. Rin de diretmedi, hava hoştu ona göre.
Yamato, başlamadan önce ikiliye her elementin bir diğerine baskın olduğunu beş elementin içerisinde bir döngü olduğundan bahsetti. Hepsinin bir üstünlüğü bir zayıflığı vardı. Rin, zaten bunu küçüklükten beri biliyordu. Naruto ise anlamamıştı.
Anlamadığını belirtince adam Sasuke örneğini verdi.Naruto'nun rüzgarının onun ateşinden güçsüz olduğunu söyledi. Ateşi yenebilecek tek element şüphesiz suydu.
Su, ateşi söndürürdü.
Rüzgar ise daha çok güç verirdi.Sarışın hayretle kardeşine baktı.
"Su ha? Rinny, sen su kullanıcısısın dattebayo. Bu durumda sen-"
"Evet, Rin bu yüzden Sasuke'in ateşi ile oldukça güzel baş edebilir. Etti de."
Aklına çocukla karşılaştıklarında ki dövüş gelmişti.
"İyide, madem ateş ve su birbirine iki zıt element birlikte nasıl kullanılabilirler?"
"Bildiğim kadarıyla özel bir Kekkei Genkai yoksa kullanılamaz. Neden ki?"
Sarışın kardeşini gösterdi.
"Hatırlıyorum da, Sasuke ile hep kombine saldırırdı. Ateş ve Su, birbirlerini daha da güçlendiriyor gibiydi."
"O kullanılma amacına ve o anki hissiyatına göre değişiyor."
Kardeşine baktı.
"Ben onunla ekip olarak çalıştığım için birbirlerini söndürmüyorlardı". Normalde öyle bir şey yok."
"Ama-"
"Yok dedim işte uzatma. Gidiyorum ben."
Çocuk nereye diye sormasın fırsat kalmadan ilerleyen Rin dönmeden konuştu.
"Şelalenin diğer tarafına gidiyorum işte. Rasengan ile suyu birleştirmeye çalışacağım."
Ve kayboldu. Naruto ise acıların çocuğuna bağlamıştı. Kendisi daha İlkteydi, Rin ise...
"LANET OLSUN!!!"
Ayağa kalktı ve yüzlerce klon yaptı Yamato'nun bakışları eşliğinde. Adam ilk önce kıza sonrada sarışına dönmüştü. Rin, garip bir kızdı.
Kendisini motive eden Naruto'ya baktı.
Başarabilirdi.
Başaracaktı.Kesinlikle ikilinin karakterleri çok farklıydı.
Hem de çok.Bu sırada Rin de dalgın dalgın yürüyordu.
Eliyle basit bir su jutsusu yaptı. Bu, ilk öğrendiğiydi. İstemeden de olsa hafifçe tebessüm etti anılarla....
Flashback
"Hepimiz kombine saldırılar üzerine çalışmalıyız. Birlikte atak yapabilmeliyiz. Böyle giderse, sürekli kaybedip dururuz. Çok düzensiz bir haldeyiz."
Kırmızı saçlı kız, hemen yanına da oturan çocuğun sözleri ile kafa salladı.
"O haklı, birlikte başa çıkabilmesini öğrenmeliyiz."
"İyide nasıl yapacağız?"
Sarışın kafasını salladı, bir tilki edasındaydı gözleri.
"Sakura-chan haklı, nasıl yapacağız dattebayo?"
Dört kafadar karşılıklı oturmuş düşünüyorlardı. Sakura ile Naruto, karşılarında da Rin ile Sasuke vardı. Henüz yeni bir takım olmuşlardı. Yeni yeni tanıyorlardı gerçekten birbirlerini.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Born To Die | Rin&Sasuke
Fanfiction... Gözleri dolu doluydu kızın. Kolay ağlamazdı, ama şuan... O kadar karışıktı ki durum. Ne hissedeceğini bilmiyordu. Ne yapmalıydı nereye gitmeliydi? Kardeşini çok seviyordu,canından çok. Ama o... Neden? O yanlış yapmamıştı. Sadece onu korumuştu. U...