54|Rin'in Seçimi

171 27 22
                                    

...

Rin,gözleri az çok dolan kadına baktı.
İkisi karşılıklı oturuyorlardı çimenlerde. Yuma'nın o yumuşak sesi anlattığı anılar boyunca hiç değişmemiş sadece o an, Madara tarafından vurulduğu anı anlatırken gözleri dolmaya sesi titremeye başlamıştı. Sonunda da işte sözlerini noktalamıştı. İkisinden de çıt çıkmıyordu.

Rin öylece mavi gözleriyle kadını süzüyordu. Bakışlarından bir şey anlamak imkansızdı Yuma'ya oldukça boş şekilde bakıyordu. Karşısında dolu gözlerle çayırlara,uzaklara bakan kadına bomboş bakıyordu.
En sonunda yutkundu,dudaklarını sıktı.

"Ne yani bütün bu.."

Doğru kelimeyi bulmaya çalıştı.

"..Bu..şeyler aptal kader yüzünden öyle mi? Yani o pislik Uchiha'nın ellerinde ölmem gerek öyle mi?"

Alayla güldü.

"Üzgünüm ama buna izin verecek kadar aptal değilim. O piç beni asla öldüremez."

"Yani ben aptalım öyle mi?"

Yuma'nın ani sorusu karşısında biraz afallamıştı. Göz bebekleri büyürken ona baktı,mahcup olmuş şekilde baktı, saçları ile oynadı.

"Öyle demek istemedim..."

Derin bir nefes aldı.

"Ben Uchiha ile asla böyle şeyler yaşamadım. Böyle bir ilişkimiz yok,olmadı.Ve aklımı kaçırmadığıma göre olmayacakta."

Göz bebeklerini kendisine şefkatle bakan kadına yöneltti.

"Bu yüzden Endişelenmenize gerek yok."

Yuma Tebessüm etti.

"Yanılıyorsun Rin. Aslında asıl Endişelenmemiz gereken şey tamda bu. Sen aşık değilsin ama kaderin çoktan çizildi."

"Ne demek bu?"

Rin'in sesi sertleşmeye başlamıştı.

"Şu demek. Eğer engel olmazsan elinde sonunda onun ellerinde öleceksin tıpkı ataların gibi tıpkı benim gibi. Kaçışın yok, bu senin kaderin."

Genç kızın göz bebekleri titrerken ayağa fırladı. Adeta ateş almıştı  sinirden köpürdükçe köpürüyordu.

"Size söyledim ben asla o herifin elinde ölmeyeceğim. Uchiha'ymış. Götüm!
Benimle baş etmeye gücü yetmez onların!"

"Hah!"

Alaylı ses Rin'in kulaklarında yankılanırken kadında kendisi gibi ayağa kalktı. Tam karşısında dikildi, kollarını göğsünde kavuşturdu.

"Ben sana yeterince iyi anlatamadım  benim hatam. Sana senin anladığın şekilde konuşmalıydım Uzumaki Rin."

Bir adım daha attı ve Rin ile burun buruna geldi, gözlerinde hala o alaylı bakış vardı.

"Sana güçleri yetmez öyle mi? Güldürme beni Rin, ne beni güldür ne de kendini kandır. Şuan ölmek üzere olduğunu ve bunun nedeninin bir Uchiha olduğunu unuttun galiba."

Bakışları sertleşmişti Yuma'nın.

"Sen güçsüzsün. Şuan hiçbir Uchiha ile baş edecek durumda değilsin. Şuan onu bırak kendini bile koruyabilecek durumda değilsin bedensel olarak. Bitkisel hayatta,adeta komadasın buradan çıkana kadar."

İşaret parmağını acıtacak şekilde gözleri sonuna kadar açılmış olan Rin'in göğsüne bastırdı.

"Sen bir hiç oldun. Kardeşini ya da kendini... kimseyi koruyamazsın bu halde. Ne kendi ölümünü durdurabilirsin, ne de kardeşininkini. Daha Uchiha Madara adı altında takılan maskeli herifi bile yenememişken Sasuke'yi yenmeyi nasıl beklersin?!"

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin