13.6|İki Kunoichi'nin Kapışması:Rin Vs Temari

247 27 9
                                    

...

Kız yeniden gözlerini açtığında karşısında Iruka Sensei vardı. Şaşkınca bakındı, o neden buradaydı?
Gözleri etrafa kaydı, Takım arkadaşları da başındaydı. Sakura, gözü yaşlı biçimde, kıza atıldı.

"Rin!! Sonunda uyandın!"

Sarıldı, kendisine sarılan kıza sonrada karşısındakilere baktı. Şuan neler oluyordu? Sakura kendisinden zar zor ayrılınca doğrulmak istedi, bu sefer de kardeşi yapıştı. Onun da ayrılmasını beklemek zorunda kaldı.

"Rinny!! Sakın bir daha böyle bir şey yapma dattebayo!!"

Doğruldu aniden,omzu acımıştı.
Iruka kızı uyardı kolundan tutarak.

"Dikkatli olmalısın, omzun daha da kötüleşebilir."

Omzuna baktı kız. Sargılarla kaplanmıştı yeniden ama daha sağlamdı.

"Siz mi yaptınız Sensei?"

Kafa salladı.

"Sizi karşılayacak öğretmen bendim, iki parşömenin birleşimi ile. Seni bu halde görüncede hemen yardım ettim."

Arkadaki çocuklara baktı.

"Hepsi senin için çok endişeliydi."

Kız,arkadaşlarına baktı, kardeşine baktı. Sakura ve Naruto tebessümle bakıyorlardı, Naruto daha çok ağlıyor gibiydi, Sasuke ise başka yerlere bakıyordu umursamaz gibi görünmeye çalışarak. Ama pek işe yaradığı söylenemezdi.

Hafifçe tebessüm etti. İçi, bir garip olmuştu. Onun için endişelenen birilerinin olması... Güzeldi.

"Teşekkür ederim."

Dedi gözleri parıldarken. Bu görüntü, Sasuke'in uzun zaman aklında kalacaktı. Kızı ilk defa... Kendisine böyle gülerken görmüştü.

"Ben baygınken bana sahip çıktığınız için."

Sarışının gözleri dolu doluydu. Bebek edasıyla ağlayarak boynuna yapıştı kızın.

"RİNNY!! SENİN İÇİN ÇOK ENDİŞELENDİM DATTEBAYO!!"

Kız da onun sarılışına karşılık verdi. Usulca sırtını sıvazladı çocuğun. Sakinleştirmek adına. Sakura hüzünlü bir tebessümle onlara bakıyordu. Sasuke bile, belli belirsiz tebessüm ettikten sonra sanki hiç ilgilenmiyormuş gibi arkasını döndü yeniden.

Naruto'nun ağlamaları bitince, Iruka onlara Chunin olmak hakkında bir kaç şey söyledi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Naruto'nun ağlamaları bitince, Iruka onlara Chunin olmak hakkında bir kaç şey söyledi. Bu görevin amacı gibi şeyler falan.
Sonrada onları bir sonraki sınav salonuna uğurladı.
Rin, hala daha yaralıydı. Ama Kabuto'nun dediği gibi 10 gün yatmasını gerektirecek bir durum yoktu. Dinlenmeliydi evet ama... Burada pes etmek istemiyordu.

Salona girdiler, diğer geninler gibi sıraya dizildiler, kendi yaşlarındaki tüm geninler geçmişti. En önde Naruto, onun ardında Rin, onun ardında Sasuke en sonda da Sakura vardı.
Tam karşılarında, Hokage-sama, Sensei'ler ve sınav yetkilileri duruyordu. Ibiki, Anko ve pek çoğu.

Born To Die | Rin&SasukeHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin