Ben Tuana Naz Tiryaki. 18 yaşındayım. Maddi durumum düşük. Birkaç yıl önce ailem vefat etti, o yüzden tek yaşamaya başladım. Arkadaşım yok ve yeni okuluma burslu olarak gidicem. Genelde kibar biriyimdir, ama sinirlenince kaba olabiliyorum.
Ben Çağan Efe Ak. Kısaca ÇEA. 18 yaşındayım. Zenginiz ve şirketimiz, okulumuz vb. var. Babam yurtdışında ara sıra gelir. Annem Afra Ak kardeşim ise Leya Ak. Genelde sinirli biriyimdir, hatta sinir hastası da denile bilir. Aynı zamanda annem okuduğumuz özel okulda müdür. Okulun popüler çocuğu da benim. En yakın arkadaşım Yağız ve Deniz.
Ben Leya Ak. 18 yaşındayım. Zenginiz. Ailemle yaşarım. Abimin ismi Çağan annemin ise Afra. Babam yurt dışında çalışıyo o yüzden eve çok gelmez. Onun da İsmi Mert. Aslında Çağanla aynı yaştayız, ama ben ona abi demeye alışmışım. Kibar ve tatlı biriyim. Bu zamana kadar prenses gibi büyüdüm. Arkadaşım çok yok ama Alisa ve abimin arkadaşı ile çok yakın arkadaşız.
Ben Yağız Kılınç. 18 yaşındayım. Zengin biriyim . Ailem yurt dışında ve hiç gelmezler. Özel okulda okuyorum. Çağan ve Deniz en yakın arkadaşım. Genelde sinirli biriyimdir ama sinirim çabuk geçer.
Ben Alisa Sezen Sever. 18 yaşındayım. Annem ile babam ayrı o yüzden tek yaşıyorum. Zenginim. Özel okulda okuyorum. Zorbalıktan nefret ederim. Bol giyinmeyi severim. En yakın arkadaşım Leya ve ara sıra onunla bakım yaparız, dışarı çıkar eğleniriz daha doğrusu vakit geçiririz. Sevecen ve kibar biriyimdir.
Ben Deniz Erayvaz. 18 yaşındayım. Zengin biriyim. Ailemden küçükken şiddet gördüm o yüzden onlardan ayrı yaşıyorum ve yurt dışındalar. Özel okulda okuyorum. En yakın arkadaşlarım Yağız ve Çağan. Zorbalık yaparız. Kaba ama bir o kadar da eğlenceli ve komik biriyimdir.
Tanıtım bu kadardı en kısa zamanda bölümü atmaya çalışıcam.Oy verirseniz çok mutlu olurum ve bölüm daha hızlı gelir. Sizi çok seviyorum sağlıcakla kalın <3
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.