[34] Ameliyathane

739 41 2
                                    

Arkadaşlar diğer bölümler sezon finali yapacağım. Baya bir bölüm toplanınca tekrardan atmaya başlayacağım. Şimdi size keyifli okumalar diliyorum.

Çağandan:
Apar topar okuldan çıkmıştık. Aslında sadece küçük bir oyun oynicaktık Tuanaya karşı. Bakalım gerçekten bana aşık mı testi.Yapmaz olaydık! Koşa koşa yola atladı. Ne yapıyo bu kız? Kalbim küt küt atıyor inşAllah bişey olmaz....

Çağan: "TUANA DUR! "

Karşıdan çok hızlı bir araba geliyodu. Allahım nolursun düşündüğüm şey olmasın! Araba ard arda kornaya bastı. Ona doğru koşmaya başladım. Tuana son anda fark etti ama artık çok geçti. Araba çoktan ona çarpmıştı.

Çağan: "TUANA! "

Herkes bağırıyodu. Koşa koşa yanına gittim ve yanına çöktüm.

Çağan: "Nazım aç gözünü nolursun! Nolursun aç gözünü! " ağlamaya başladım ve Yağızlara baktım" AMBULANSI ARAYIN. " yüzünü avuçladım.

Bütün her kes arabalardan inip etrafımıza toplandı. Herkes yardım çağırdı. Benim yüzümden. Yine benim yüzümden olmuştu!

Ambulans sesleri yaklaşmıştı. Yüzüne cesaret edip bakamıyodum bile. Ya nasıl düşünebilir ki böyle bişey? Nasıl bekler böyle bişey benden?

Tam olarak da senin gibi bir şerefsizden beklenir böyle şey.

Doğru. Tam olarak benden beklenir böyle şey..Ambulans geldi. Hemen yanımızda durdular. Kulağımda o kadar çok ses uğulduyor ki kimseyi duyamayıp, sadece kalp atışlarımı duyuyordum. Hemen ellerimden aldılar.

Hemşire: "AÇILIN! "

Leya: "Abi kalk hadi hastaneye gidiyoruz. " tepki göstermiyordu. "ABİ! "

Çağan: "HANGİ HASTANEYE GÖTÜRÜYORSUNUZ NAZIM'I? "

Hemşire: " ********* Hastanesine götürüyoruz "

Yağız hemen arabayı getirmişti bile. O anahtarı ne ara benden almıştı ki? Hemen hepimiz arabaya binmiştik.

Yağız: " ÇAĞAN HANGİ HASTANE? "

Çağan: " ******* Hastanesi "

Yağız: "Leya, Alisa ağlamayın bişey olmicak Tuanaya " ümit vermeye çalışıyodum ama olmuyodu.

Deniz Alisa ve Leyayı sakinleştirmeye çalışırken Yağız son gaz arabayı sürüyordu. Ona bişey olursa kendimi öldürürüm. Gözlerimdem yine yaş akmaya başladı. Yağız bir bana bir yola bakıyodu.

Çok az zamandan sonra hastaneye varmıştık. Tuanayı tam yeni ambulanstan indiriyodular. Hızlıca arabadan indim ve koşa koşa onların arkasından gittim. Güvenlikler beni sımsıkı tutuyodular. Ama ben hzılıca onlardan kurtuldum. Ne kadar da koşsam onlara yetişemedim ve ameliyathaneye girdiler. Kapıyı yumrukla maya başladım ama nafile. Arkamdan Leya ve Yağız Tutmaya başladılar. Niye hep benim sevdiğime bişey oluyo, niye?!

Leya: "Abi dur yapma! " ağlamaklı konuşuyodum.

Yağız: "Çağan kardeşini düşün bak ağlicak neredeyse artık yapma! "

Bi kenara geçtim ve dizlerimi kendime doğru çekip ağlamaya başladım. Neden ona bu kadar çok şey oldu ki? Niye hep hastanelik oldu? Bizim enerjimiz mi iyi gelmedi yoksa?

Alisa: "Leyam gel otur şuraya. Hiçbirimiz istemezdik böyle bir şeyin olmasını. "

Deniz: "Nur yüzlüm doğru söylüyor. Hiçbirimiz istemezdik Leya. "

Leya: "Keşke abim hiç böyle plan kurmasaydı. Keşke hiç böyle oyun oynamasaydık. " üzüntülü bir sesle söyledim.

Allahım sen Nazımı koru. Cuma mübarek gün bak. İnşAllah ona bişey olmaz.

***2 saat sonra

Aradan koş koca 2 saat geçmişti, ne giren vardı, ne çıkan. Alisaya Leyayı eve götürmesini söyledim, ama Leya inkar ettiği için kaldılar. Şuan kendimi boşluktaymış gibi hissediyorum. Kapkaranlık. Duyguları  pişmanlık, sinir, üzüntü olan, bir boşluk... Çok geçmeden hemen bir doktor çıktı. Hızla ayağa kalktım ve Doktor'un yanına gittim.

Çağan: "Doktor hanım iyi mi birşeyi yok değil mi? " gözlerim ağlamaktan kıpkırmızı olmuştu.

Doktor: "İç kanaması çoktu. Her yerine aşırı çok cam parçaları saplanmıştı. Çok çabalarımızın ardından kanamayı durdurduk ancak.. Küçük bir hafıza kaybı geçirmiş olabilir. "

Çağan: "Nasıl yani h-hiçbirşey hatırlamicak mı? Hiç bir zaman mı aklına gelmicek yaşadıkları? " korkuyla sordum.

Leya: "Bizi, bizi unutmaz değil mi? "

Doktor: " Dediğim gibi tam emin değilim ama bu da geçici birşey. Yani eğer hatırlamaya çabalarsa bugün bile herşey aklına gelebilir. "

Deniz: "Tamam doktor hanım, teşekkürler. Kendisini ne zaman odaya alırsınız? "

Doktor: "Birazdan *** odaya alıcaz. Yinede siz çok üstüne gitmeyin. Hatta mutlu olabilmesi için elinizden gelen herşeyi yapın. "

Alisa:  "Teşekkürler doktor hanım "

Doktor: "Ne demek, görevimiz. " oradan uzaklaştım

Leya: "Abi, bak doktor hatırlayabilir dedi. Üzülmek yok tamam mı? "

Çağan: "Hatırlarsa beni hiç affetmez zaten.."

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Evet en üstte de dediğim gibi sezon finali yaklaşıyo. Hatta belki hemen diğer bölüm. Ama üzülmeyin 6 bölüm biriksin hemen geri gelicem zaten.
Sizce Tuana hafıza kaybı yaşayacak mı?
Hafıza kaybı yaşamazsa yada hafıza kaybını atlatırsa Çağanı affedebilecek mi?
Çağan ne halde olcak?
Hepsi diğer bölümde...
Diğer bölüm 18-25 oyda geliyo...

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin