[38] Sevgili

693 47 5
                                    

Tuanadan:
Deniz kenarındaydık. Her tarafta kalpli balonlar, güller, mumlar vb şeyler vardı. Koskocaman bir zemin vardı. Onun üstünde de masa ve yemekler vardı. Ve en önemlisi. Duvar olarak konulan şeyde "Seni çooook seviyorum Tuana Naz Ak, sana deliler gibi aşığım". İşte bu beni artık ağlatabilir. Zemine doğru yürüdüm ve üstüne çıktım. Halâ arkamdaydı bende hızla ona dönüp, parmak uçlarıma basıp sarıldım. Sarılmama o da karşılık verdi ve sarıldı. Herşeyi beklerdim, ama bunu asla beklemezdim. Hem de Çağan gibi birinden. Tam olarak aşk adamı çıktı. Beni kendinden ayırdı ve eliyle yüzüne bakmamı sağladı.

Çağan: "Sen hayatıma çıkmayana kadar ben sinirli, kaba iğrenç bir adamdın. Ama hayatıma sen girdin ve o sinirimi aldın. Beni iyi bir insan yaptın. Beni kısa sürede etkilemeyi başardın. Aşka inanmayan birisini aşka inandırdın. Şimdi Tuanam, Nazım bu hayatta en çok değer verdiğim, benimle çıkar mısın? "

Gözyaşlarımı tutamadım ve hızlıca cevapladım.

Tuana: "EVET! "

Hemen dudağıma yapıştı. Gözlerimi kapattım ve ben de karşılık verdim. Bu sırada da arkada konfetiler, foyeverkler ve alkış sesleri duyuluyodu.

Leyla ve Alisa: "BRAVO! "

Yağız ve Deniz: "BRAVO!" Islık çaldık.

Hızla ayrıldım ve yüzüne baktım. Baş parmağıyla göz yaşlarımı sildi.

Çağan: "Ağlamak sana hiç yakışmıyo, bidaha hiç ağlama. "

Gülümsedim. Leya,Alisa, Yağız ve Deniz de bize doğru yaklaşmaya başladılar. Hepsi çok güzel giyinmişti. Kızlar elbise lerinden makyajlarına kadar hazırlanmıştı. Deniz ve Yağız arkalarından konfeti çıkardılar ve  patlattılar.

Leya, Alisa, Deniz ve Yağız: "Tebrikler! "

Tuana: "Teşekkürler! Ya siz beni çok mutlu ettiniz. Kim düşündü bunu peki? "

Leya: "Abim düşündü. Artık sen de bizim aileden birisin" sarıldık.

Alisa: "Aa beni unutuyosunuz ama ya" ben de sarıldım.

Çağan: "Tamam tamam bırakın sevgilimi. Hadi gelin masaya geçelim. "

Kızlarla sarılmamızı bitirdikten sonra masaya geçtik. Çağan sandalyeni geriye çekmişti. Ben oturduktan sonra ileri itip karşıma oturdu. Masa tamı tamına 6 kişilikti. Leya ve Yağız karşı karşıya oturdular. Aynı şekilde Deniz ve Alisa da karşı karşıya oturdular. Allahım bu gün en güzel günüm. Bana bu günleri de yaşattığın için çok teşekkür ederim.

Çağan: "Şarap mı, rakı mı, viski mi? "

Tuana: "Ben içmesem. "

Leya: "Hayır efendim içiceksin, hem herkes içicek. Abi sen bi şarap koy Tuanaya"

Çağan: "Nazım ister misin? "

Tuana: "Olur "

Deniz: "Sen direk kızlara şarap koy, bize de viski. "

Yağız: "Bence de öyle yap öyle daha iyi olur." Leyaya bakıyodum.

***yavaş yavaş yemeklerini yerler

Tuana: "Peki sabahki plan kimin aklından çıktı? "

Burda hepsi bi durdu. Herkes Denize bakmaya başladı. Yok artık lan Deno yaptım deme sakın.

Çağan: "Uyuz Denizden çıktı herşey. Bidaha senin kafana uyarsam ben de Çağan Efe Ak değilim lan. "

Alisa: "Benim sevgilim uyuz değil bir kere! Sadece bazen yanlış şeyler yapabiliyo. "

Leya: "Neyse böyle güzel bir günü kötü şeyler konuşarak geçirmeyelim. Yalnız sen hastanelik olunca abim nasıl üzüldü anlatamam. Kendini yerlerden yerlere vurdu. "

Gülümsedim ve Çağana baktım. O da bana bakıyodu.

Tuana: "Aslında biraz daha sürün Dürü çektim onu da, kıyamadım. "

Alisa: "Ya ben haaytımda böyle tatlı, sinirli, sevimli, kıskanç bir çift görmedim ya! Nazar değmesin. "

Deniz: "Eee herkesin sevgilisi olduğuna göre- "

Leyanın gözleri yuvalarından çıktı. Çağan daha anlamamış olucak ki tepki vermedi. Ama tepki vermemesi çok uzun sürmedi. Elimle başımı tuttum ve olacakları düşünmeye başladım.

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce Çağan Leyanın Yağızla sevgili olduğunu öğrenince ne yapacak?
Böyle bir şeye izin verecek mi?
Leya ne yapacak?
Hepsi diğer bölümde...
Diğer bölüm 22-25 oysa geliyooo...

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin