Çağandan:
Tuanayı aşırı çok darlamıştılar, oysaki ben sedece sorsunlar istedim. Tuana hemen yukarı çıkınca ayağa kalktım ve konuşmaya başladım.Çağan: "Yağız Deniz napıyosunuz olm?! " hafif sessiz söyledim "Ben size böyle mi dedim?! "
Yağız ve Deniz: "Evet böyle dedin"
Çağan: "Tam olarak değil. " iç çektim ve konuşmama devam ettim "Ben size sadece sorun dedim. "
Alisa: "Burnum çok güzel kokular alıyoo " şirince söyledim.
Leya: "Pizza kokusudur o canısı. Acıkmışsın o yüzden böyle diyosun "
Alisa: "Ne alakası var be neyse hadi pizzalar soğumadan yemeye başlayalım. "
Çağan: "Siz başlayın ben Tuana ya bakıcam" deyip hızlı adımlarla yukarı çıktım.
Nerde olduğunu aşağı yukarı tahmin ediyodum. Yatak odama baktım. İçeri girdim ve bakışmamız bir oldu. Hızla balkon kapısını kapatıp yanıma geldi.
Tuana: "Sen söyledin dimi?! İşini dibini hep ararsın çünkü sen böyle şeylerin! "
Çağan: "Yoo ben söylemedim. Ama demek ki onlar da bizi yakıştırıyo " gözlerimi kısarak gülümsedim.
Tuana: "Valla mı, bende öyle düşünüyodum. " alay edercesine söyledim " Ulan ben enayi miyim?! " sinirlendim.
Çağan: "Hem ben söylemiş olayim ne olucak yakışmıyo muyuz? "
Tuana: " Hayır yakışmıyoruz! " derin nefes alarak konuşmama devam ettim "bak Çağan senle ben kardeş gibiyiz o yüzd-.
Çağan: " Ama kardeş değiliz ve hiç bir zaman olmicaz. " diyerek onun lafını kestim.
Tuana: "Çağan git yemeğini ye uğraşma benimle. "
Çağan: "Ne zamandan beri bana emir verir oldun sen sorabilir miyim? "
Tuana: "Hayır soramazsın, şimdi git yemeğini ye ve sadece uyumak için gel" kolundan tuttum ve kapı dışı ettim.
Helallll!
Olm sen benim iç sesimsin düzgün konuş lan! Resmen bir kız tarafından kapı dışı oldum. Hemde hoşlandığım kız. Of Yağız of Deniz sizin yapacağınız işi sikiyim ben! Aşağı indim. Yağız ve Deniz bana gözlerini pörtletmiş bakıyodu.
Çağan: "Yağız."
Yağız: "Hıı " ağzımda yemek varken konuştum ve yutkundum.
Çağan: "Denizz "
Hiç düşünmeden ikisi de koşmaya başladı. Ben ise mutfağa gidip bir tabak alıp geri geldim. Birkaç dilim pizza aldım. Yani sonuçta 12 dilin lik her pizza ve 2 tane pizza var masada. 6 dilim pizza aldım.
Leya: "Abi Tuana iyi değil mi? "
Çağan: "İyi iyi sen kafayı takma ona " dedim ve yukarı çıktım.
Tam içeri giricektim ki Tuananın kendi kendine konuştuğunu duydum.
Tuana: "Üff ne çok karıştırmayı seviyo bu ya. Herşeyi birbirine katıyo. Neyse birkaç gün Nazımı çeksin ondan sonra belki affederim. Ama aslında yakışıklı ya.. Offf"
Bunları duyunca yüzümde bir sırıtış oluştu. Yoksa o da mı benden hoşlanıyodu? Hemen içeri girdim.
Tuana: "Hiii aklımı çıkardın "
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.