[50] Sonuçlar çıktı

287 23 6
                                    

Çağandan:
Hemen doktorların yanına gidip sorularımızı sormaya başlamıştık.

Çağan: "Doktor bey, sevgilim ve kardeşimin durumu nasıl? İyiler değil mi? "

Doktor: " Hastamız Leya Ak şuanlık gayet iyi. Kurşun belinin kenarını sıyırmış. Ama Tuana Naz hanım için aynısını söyleyemicem. Kendisi 4 yerinden vurulmuş. Hayatı tehlikesi yok ama bu onda büyük bir travma olarak kalabilir.  Bacağından geçen kurşun onu kötü yaralamış. Ve mümkünse kendilerini olayı yaşadıkları yere götürmeyin. Şimdilik diyeceklerim bu kadar"

Afra: "Çok teşekkür ederiz, bilgiler için doktor bey! "

Doktor: "Görevimiz! İkiside 21 numaradaki odada. "

Cidden ne diyeceğimi bilmiyorum. En azından hayatı tehlikeleri yok. Ama bunu onlara yapanların yanına bırakmicam!

Bir an önce ikisini de görmek istiyorum. Görmezsem rahat edemicektim çünkü. Hemen odayı bulup, nefes verip içeri girdim. İkisi de uyuyodu. Çok korkmuş olmalılar. Hemen yanlarına oturdum ve uyanmalarını bekledim. Nazım, güzelim benim, size bunu yapanı bulucam. Ama öncelikle yaşamamız için villalarımızdan birine eşyalarımızı götürme mız lazımdı. Hemen çalışanlara mesaj çektim, ve onlara tüm eşyalarımız ne varsa oraya götürmelerini söyledim. Tabi sadece Leyanın, Tuananın ve benim eşyalarımı.

Bi zamandan sonra ikisi de uyandı çok şükür ama bizi odadan çıkardılar. Ya niye onlar uyurken çıkarmadılar da biz odaya girince çıkardılar? Offf napacağımı cidden bilemiyorum. Ama bu işin altında babam var gibi hissediyorum. İnşallah yanlış hissediyorumdur. Ama ben bu işi böyle bırakmicam.

Aklımda güzel bir fikir vardı. Hemen gidip bir çiçek yaptırmalıydım. Yani Tuanamı motive etmeliydim. Yağıza da söyledim, o da Leyaya çiçek alacak.

Hemen hastaneden çıkıp arabama bindim. Arabayı çalıştırıp en yakınımızda olan çiçek çiye doğru sürdüm. O kadar abartılı bir çiçek almicaktım. Çiçekçide çikolata da satıyodular. Gitmişken çikolata da alıcaktım. Çiçekçide normal olarak gül vardı. Bende tam 9 tane gül aldım çünkü 9 tane gülün anlamı vardı. Umarım sever.

Güller böyle görünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Güller böyle görünüyordu. Hemen paralarını ödeyip geri hastaneye doğru sürdüm.

Hastaneye vardığımda Yağız da elinde çiçekle ordaydı. Melisa çiçeği almıştı. Leyanın en sevdiği çiçeklerden biriydi Melisa. Nerden biliyodu ki?

Çağan: "Yağız, sen Leyanın en sevdiği çiçeği nerden biliyosun be kardeşim. "

Yağız: "Valla aşk herşeyi yaptırıyo. Bir an önce görmek istiyorum boncuk gözlümü. O mis kokusunu çok özledim. "

Çağan: "Valla ne diyim, al benden de o kadar. Tuanamı en son elimde kanlar içerisinde tutuyodum bir anda. Ama hayatı tehlikesi yokmuş çok şükür. Leyam kolay atlatmış, ama Tuana baya zor atlatmış. "

Yağız: "Olsun, en azından ikisinin de hayati tehlikesi falan yok. "

Çok geçmeden doktorlar yanımıza geldi.

Doktor: "Yanlarına istediğiniz zaman gidebilirsiniz Çağan bey. Serumları bitince taburcu edicez onları. Daha maksimum 3 saat burda kalıcaklar. Ondan sonra isterseniz gidebilirsiniz. "

Çağan: "Tamam çok teşekkür ederim. "

Doktor: "Bişey değil, Çağan bey. "

Hemen Yağızla birlikte odalarına girdik. Uyanmıştılar. Hatta birbirleriyle bile konuşuyodular.

Çağan: "Nazım! Abicim! "

Yağız: "Leyam, boncuğum, nasılsın iyi misin? "

Leya: "Biraz halsizim ve heryerim ağrıyo. Yoksa gayet iyiyim. Ama Tuana o kadar da iyi görünmüyo. O benden daha çok yaralı. "

Tuana: "Biraz canım yanıyor sadece abartılcak bişey yok. "

Çiçekleri masanın üstüne bıraktım ve yatağına oturup Nazımın ellerini tuttum.

Çağan: "Nazım, bak iyi değilsen eğer doktorlara söyleyelim bişey yapsınlar. "

Tuana: "Bitanem gerek yok, gayet iyiyim ben. Hem ayrıca çiçekler için de teşekkür ederiz. "

Leya: "Yağız, ben sana en sevdiğim çiçeği ne zaman söylemişim ya. "

Yağız: "Sen söylemedin ki, ben araştırdım buldum. "



Kestik!
Bölüm nasıldı?
Biliyorum arkadaşlar uzun zamandır bölüm gelmiyo ama derslerim çok yoğun o yüzden kitap yazmaya özen göstemedim üzgünüm. Siz oy vermeyince bana da bildirim gelmiyo ve böylelikle unutmuşum biraz kitabı. Ama merak etmeyin kitap final yapmicak aklımda çok güzel devam sahneleri var.
Diğer bölüm 24 oy 5 yorumda geliyoo

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin