[1] İlk gün

3.1K 76 23
                                    

Tuanadan:
Penceremden yüzüme yansıyan, gün ışığı ile kalkmıştım. Bugün yeni okulumda ilk günümdü. Eminim ki yeni okulumu çok sevicem. Oraya burslu olarak gidicektim. Genelde derslerimde iyiyimdir ama coğrafya dersini hiç sevmem, çünki kafam hiç basmıyor. Çoğu kişi kolay olduğunu da söylese, benim için öyle değil abi! Çok geçmeden yataktan doğruldum ve gözlerimi ovaladım. Her gün işe gidiyodum yoksa bu devran böyle dönmezdi. Zaten kirada kalıyorum kiracı da sıkıntı yapıyo o yüzden para konusunda birazcık sıkıntı çekiyorum. Ayağa kalktım ve elimi yüzümü yıkadım. Dişlerimi de fırçaladıktan sonra okul formamı giymek için tekrar odaya gittim. Formamı dolaptan aldım ve giyinmeye başladım. Evim küçücüktü zaten 1 yatak odası, 1 lavabo bir de oturma odası. Tabi oturma odasıyla mutfak birleşik. Hafif bir makyaj yapmıştım. Giyinmiştim ve kendime son kez aynada bakıp hızlı adımlarla mutfağa gittim.

Her kızın okul forması böyleydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Her kızın okul forması böyleydi. Haliyle üzerimde şu an bu vardı. Evet baya heyecanlıydım. Çünki ilk kez özel okula gidiyodum. Evime de çok yakın zaten 10 dakikalık bir yer. Benim için konforlu tarafı da burdaydı. Çoğu kişi okula araba ile gelicekti hatta galiba kimse yürüyerek gelmicekti ama yapıcak birşey yok buna da şükredicez. Dolabı açtım ama görünürde pek birşey yoktu. Ciddiyim manevi olarak sıkıntı çektiğim için dolabımda doğru dürüst bir şey yoktu. 1 hafta önce aldığım muzlar duruyodu o yüzden onlardan bir tane alıp yemeye başladım.

Leyadan:
Yine çok güzel bir sabaha uyanmıştım. Camımı açık bırakmıştım ve çok rahat bir şekilde kuş seslerini duyabiliyodum. Beni de her sabah uyandıran o tatlış mı tatlış kuş sesleriydi. Uzun zaman sonra tatil bitmişti ve yeniden okul başlamıştı. O yüzden hemen odamdaki lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Yüz serumlarımdan kendime hızlı bir bakım yaptım. Bakıma sanırım zaafım vardı, çok seviyodum. Hemen çıkıp dolabıma doğru ilerledim ve kıyafetlerimi giymeye başladım. Saç kıvırıcımla hafif saçlarımı dalgalandırdım. Hafif bir makyaj yaptım ve rimelimi sürdükten sonra hemen odadan çıktım. Çıktığım an hemen abimi gördüm

Çağan: "Fıstığım uyanmışsın bakıyorum da" yanağından makas aldım.

Leya: Gülümsedim "Uyandım uyandım abi. Annem de uyandı heralde aşağıdan sesler geliyo"

Çağan: "Heralde heralde hadi gel bi bakalım"

Gülümsedim ve aşağı gittik. Bizim abim ile odalarımız üçüncü kattaydı o yüzden hızla aşağı indik. Yemek masasına doğru ilerledik ve annemi gördük.

Afra: "Günaydın kuzularım benim" yanaklarından öptüm.

Leya: "Günaydın annem benim" bende onun yanağından öptüm.

Çağan: "Aman anne ya bebek mişiz gibi davranma ya bize! "

Afra: "Oğlum sevdim sadece sizi, bunda bişey yok. Ama istemiyosan yapmam" yüzümü astım ve masaya doğru ilerledim.

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin