[40] Uykusuzluk

646 41 3
                                    

Çağandan:
Tuanayla kol kola arabaya doğru yürüdük. O da yorulmuştu ama bayapı mutluydu. Ama aşırı halsizdi. Yürümeye neredeyse gücü yoktu.

Tuana: "Aklımın ucundan bile geçmezdi böyle güzel bir gün geçireceğim. "

Çağan: "Bazen beklemediğimiz şeyler olur. Bitanem? "

Tuana: "Efendim? "

Durduk ve onu kendime döndürdüm. Çenesinden tutarak hafifçe okşadım. Rüzgar nedeniyle saçları dalgalanıyodu. Çok güzel bu kız ya, yeminle çok güzel.

Çağan: "Bir kere öpebilir miyim? " gülümsedim.

Tuana: "Bilmem öpebilir misin? " düşündüm ve güldüm.

En sonunda dayanamayıp öpmeye başladım. Belinden tutup yavaşça kendime çektim. O da bana karşılık verdi. Ellerini hafifçe boynuma doladı. Zaten hafif tüy gibiydi.

5 dakika sonra Tuana geri çekildi. Derin derin nefes almaya başladı.

Tuana: "Hava serinlemeye başladı toplansak iyi olacak. "

Çağan: "Üşüdün mü sen? " güldüm.

Tuana: "Ne gülüyosun ya. Senin üşümen çok normal! Bi bana bak sana bak! Ben elbiseyleyim bir kere. "

Üstümden ceketimi çıkarttım. Tuananın omuzlarını örttüm. Gözlerini kapattı. Sanırım birazda olsa ısınmıştı.

Tuana: "Ohhh teşekkürler benim bitane sevgilim" yanağına öpücük kondurdum.

Çağan: "Neyse hadi gel arabaya binelim artık. Üşüyünce hasta olmanı istemem. "

Tuanadan:

Böyle de ince düşüncelidir benim sevgilim. Aynı zamanda yakışıklı, karizmatik, bir kaç tık sinirli, kıskanç, ama dünyanın ennnn iyii sevgilisidir!

Bir iki dakika sonra arabaya varmıştık. Halâ aklım almıyodu. Nasıl almıştı bu arabayı?

Eee kızım onca okulları, holdingleri falan var ne bekliyodun?

Doğru. Bu sefer doğru. Kapımı açtı bende hiç düşünmeden bindim. Ohhh sonunda sıçaklığıma kavuşabilmiştim. Kapımı kapattı.

Çok geçmeden arabayı kıvranıp o da arabayı sürmek için koltuğa oturdu. Elinden tuttu ve gözlerimin en derinine kadar baktı. Neden gözleri bu kadar güzeldi?

Tuana: "Onca kızın içinde neden beni seçtin? "

Çağan: "Çünkü hepsi aynı. "

Tuana: "Nasıl yani? Aynı derken? "

Çağan: "Hepsi aynı işte. Sen onlardan farklısın. Ben de herkezden önce en farklı olan kızı kaptım. "

Tuana: " İyiki varsın. "

Çağan: "Sen de iyiki varsın bitanem, sende iyiki varsın. "

Arabayı çalıştırdı ve müzik açtı.
"Ben kalbimin orta yerine seni yazdım"

Bende kalbimi orta yerine seni yazdım Efem... Bende seni yazdım.

Arabayı sürmeye başladı. Kafamı koltuğa yasladım ve dışarısını izlemeye başladım. Daha doğrusu izlemeye çalışıyodum ama çok yorgundum. Bugün dolu dolu geçti. Göz kapaklarımı açık tutmaya çalışıyodum. Sanki üstlerinde bir ton ağırlık vardı. O kadar yorgundum. En sonunda kendimi koltuğa bırakıp derinn bir uykuya daldım.

Çağandan:

Arabayı sürerken Nazıma bakmayı da ihmal etmiyodum. Onun o güzel yüzünü görmeyince içimde bir boşluk oluşuyordu. Bir ara yola daldım çünkü çok trafik vardı. Kafamı hemen ona doğru çevirdiğimde uyuduğunu gördüm. Nasıl ya, daha demine kadar dışarısını izliyodu. Ama ona da hak veriyorum. Bugün hayatındaki bütün duyguları yaşamıştı kız. Üzüntü, sinir, mutluluk, aşk... Herşey vardı bugünün içinde.

Çok geçmeden evet varabilmiştik. Arabayı park ettim. Olabildiğince yavaşça kapıyı açtım ve indim. Arabayı kıvranıp onun yanına geldim ve kapısını açtım. Hemen yavaşça kucağıma aldım ve arabayı kilitleyip eve girdim. Merdivenlerden yukarı çıktım. Odamın kapısının önüne gelince yavaşça içeri girdim ve yatağa bıraktım. Mışıl mışıl uyuyodu. Yavaşça ayağından topukluları çıkardım ve bir kenara koydum. Elbisesini çıkaramadım çünkü sonuçta uyanınca nasıl anlar bilemedim. Kendim de hemen kıyafet alıp duş almak için banyoya girdim.

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Bu sefer diğer bölümler için spoiler vermicem. Size sorucam.
Sizce diğer bölümlerde ne olacak? Tahminleri alayım hemen! ❤
Diğer bölüm 24 oyda geliyooo! Şimdiden teşekkürler! 💗

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin