[51] Çağan gerçekleri öğrendi

344 27 10
                                    

Çağandan:
Kızların yanından ayrılmak zorundaydım. Onları Yağıza bırakıcaktım çünkü başlarına niye böyle bişey geldiğini bulmam lazımdı. İçimdeki hisler o şerefsiz yaptı diyo, ama ben yine de araştırmadan bişey demiyeyim.

Babam ve annem evdeydiler. O yüzden eve gidip ne olduğunu sorucaktım ve kamera kayıtlarını isteyecektim.

Çağan: "Güzelim, benim ufak bir işim var da sizi Yağıza bıraksam olur mu? Alisaya da söylerim o da Deniz'le gelir buraya. "

Tuana: "İyi tamam, ama çok yanlız bırakma beni olur mu? "

Çağan: "Tamam bebeğim hadi ben kaçtım. Görüşürüz sonra. "

Hepsi benimle vedalaştıktan sonra bir hışımla hastaneden çıktım. Arabaya doğru ilerledim ve arabaya bindim. Eve doğru sürmeye başladım.

Çok geçmeden eve vardım ve ses çıkarmadan eve girdim. Annem ve babamın bağırma seslerini duydum.

Mert: "BEN ONLARI HASTANELİK ETMEK İÇİN TUTMADIM O ADAMLARI! SADECE O KIZI KAÇIRMALARINI İSTEMİŞTİM. ÖLDÜRMEYE KALKMALARINI DEĞİL! "

Başımdan aşağı kaynar sular akmıştı. Lan ne demek kaçırmalarını istemiştim lan ne demek! Ben senin burnundan getirmez miyim lan şimdi!

Afra: "YA MERT NE KAÇIRMASINDAN BAHSEDİYOSUN SEN?! O KIZ DAHA KAÇ YAŞİNDA HABERİN VAR MI? AYRICA ÇAĞAN ÖĞRENİRSE SENİ NE YAPAR BİLİYO MUSUN SEN?! BAK SEN NE YAPARSAN YAP TUANA VE ÇAĞANI AYIRAMİCAKSIN! BENDE DENEDİM OLMADI, O YÜZDEN DENEME! TUANAYI SADECE KİMSESİ OLMADİĞİ İÇİN İSTEMİYORUZ BAŞKA BİŞEY YÜZÜNDEN DEĞİL ! "

Nasıl böyle bişey der ya? Annem nasıl böyle bişey der? Benim annem böyle değildi hayır. Yok inanmak istemiyorum, benim annem bu olamaz. Nasıl Nazı istemezler? Ne zararı dokundu onlara? Anlayamıyorum gerçekten anlayamıyorum.

Girdiğim gibi evden dışarı çıktım. Nasıl yapabilirlerdi böyle birşeyi? Hemen yeni taşıncağımız eve doğru yol aldım. Biraz fazla büyüktü üç kişi için ama sorun yoktu bizim için. Daha ferah, daha geniş alanlar olcaktı evde. İç dizayn için aklımda birkaç tane model vardı. Oraya taşındığımızda artık kimse bize karışamicaktı. Bu işi de burda bırakmicam. Annem ve Babamın elbet cezası olcak. Hatta inşallah babamınkisi polis cezası olabilir.

Villa'ya vardığımda dışından öncelikle bir inceledim.

Böyle görünüyordu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Böyle görünüyordu. İç dizaynı da dışı gibi olucak. Hemen evde çalışan ustalara ne yapmaları gerektiğini söyledim.

Tuanadan:
Hastanedeydik halâ. Serumlarımızın bitmesini bekliyoduk. Leyayla ikimiz çok halsizdik. Leya zaten hemen uykuya daldı az önce. Ama ben uyuyamıyorum, çünkü hep gözümün önüne geliyo yaşananlar. Kafamın içinde silah sesleri duyuyorum. Yağız ve Alisa ne kadar da bana bidaha böyle birşey yaşanmicak deselerde onları dinleyemiyodum. Alisa en sonunda yanıma geldi ve Efemin getirdiği çiçekleri kucağıma bıraktı. Ve aldığı çikolatalardan bir tane alıp bana yememi söyledi. Ne kadar da itiraz etsem de yedirdi sonunda.

Canım çok acıyodu. Kim niye yapsın ki böyle birşey? Okula da gidemedik bugün. Off pazartesi pazartesi yaşadığımız şeye bak. Kesin şimdi bir hafta yine okula gidemicem. Matematik testimiz vardı zaten. Off valla billa bıktım artık.

Kestik!!!
Yeni bölüm nasıldıı?
Beğendiniz mii?
Sizce Tuana da gerçekleri öğrenecek mi?
Yeni evlerine ne zaman taşıncaklar?
Çağan anne ve babasını affedebilcek mi?
Hepsi diğer bölümlerdee...
Diğer bölüm 23 oy 10 yorumda geliyoo

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin