Çağandan:
Halâ ondan cevap bekliyordum, yakasına yapışmış bir şekilde. Bu sırada da Yağız zor da olsa Leyayı o kızdan ayırmıştı. Bir anda konuşmaya başladı.Mert: "Eğer Tuananın ölmesini istemiyorsan benim dediğim her şeyi yapıcaksın, duydun mu?! "
Çağan: "Söyle lan söyle yine para mı lan derdin Allahın cezası! "
Mert: "Yok o değil. Senin mutlu olmamanı istiyorum. Tuanayı arayacaksın ve onu aldattığını söyleyeceksin. Hatta delil olarak da kızlarımın biriyle öpüşeceksin. Ve son olarak da asla ve asla Tuanayla barışmayacaksın. Ha eğer barışırsan bu sefer görüntülü değil, gözünün önünde öldürürüm onu! "
Başımdan aşağı kaynar sular akmıştı sanki. Ben bunu nasıl yapacaktım? Ha diyelim ki yaptım, ya Tuana? Nazım nasıl hissedecekti? Bu ağırlığı, bu yükü nasıl kaldırabilcekti? Ailesinden tek kişi bile kalmamış olucak ona kol kanat açsın. Oysaki ben vardım, Leya vardı, Yağız vardı, Deniz vardı, Alisa vardı...
Ama bunu öğrenirse yapayalnız kalabilirdi.
Sanırım artık sonuna geldik. Sanırım artık bu orospu çocuğu yüzünden gerçekten sonuna geldik.Ya biz ayrı eve taşınacaktık, evlenecek tık, çocuklarımız olcaktı, onu beyazlar içinde görücektim. Ama bunların hiç biri olmayacak...
Birden Leya lafa atladı.
Leya: "Eğer Tuanaya zarar verirsen ben de kendimi öldürürüm, ama kendimi öldürmeden önce herşeyi tek tek anneme söylerim beş parasız kalırsın ortada! Sen nasıl abimi Tuanayla tehdit ediyorsun ya? Bir de üstüne senin bu varoş kızlarınla öpüşecek. Hangi dünyada yaşıyorsun ya sen?! " sinirlerim gerçekten çok bozulmuştu bu yüzden bağırmaya başlamıştım.
Mert: "Kızım sakin ol, burada seni ilgilendiren bir konu yok. Ayrıca kendine zarar vermeyeceğinin sözünü istiyorum senden. Tamam mı güzel kızım? "
Leya: "Ya git ya, sen o diğer kızlarına babalık yap önce. Bana babalık rolü oynama, komik oluyorsun. Biz seni bizi seviyorsun sandık lan seviyorsun sandık. Babamız bizim için yurt dışında çalışıyo sandık. Ama sen başka kadınlarla yiyormuşsun o parayı ve üstüne de bizim kadar çocukların var! Sana yazıklar olsun, sana gerçekten yazıklar olsun! " dişlerimi bastırarak söylemiştim ve gözlerimden yaşlar sürülmeye başlamıştı.
Yağız: "Gel güzelim biz en iyisi arabaya gidelim. "
Birlikte arabaya doğru gitmişlerdi
Çağan: " Seninle daha işim bitmedi, haberin olsun! "
Mert: "DEDİKLERİMİ YAPACAKSIN YOKSA SONUÇLARINA KATLANIRSIN! YARIN GEL BEKLİYORUM SENİ KONUŞUCAZ! " arkadından bağırdım
Offf hayır hayır ya... Ama söz konusu Tuananın ölümü ve ben bunu göze alamam. Ama onu üzmek de istemiyorum.
Ben de Yağız ve Leyayı takip ederek arabaya gittim. Arkamızdan salak salak baktıklarını hissedebiliyordum.
Kestikk!
Bölüm nasıll?
Sizce Çağan Mert'in dediğini yapıcak mı?
Yaparsa Tuana ne hissedecek?
Tuana kurtulacak mı?
Yoksa bu bir Mert'in planı mı?
Herşey diğer bölümlerdee 💕💓
Diğer bölüm 13 oy ve 5 yorumda geliyooo!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.