[15] Barışma Çabaları

1.1K 60 0
                                    

Tuanadan:
Ders başladı. Hoca geldi ve hepimiz ayağa kalktık. Testleri dağıtmaya başlayınca herkez oturdu. Dün çok çalışamamıştım ama yine de matematik en iyi olduğum dersti. Hemen soruları çözmeye başladık. Tamı tamına 20 tane problem vardı. Herkez çözmeye başladı. Ben de düşüne düşüne yapmaya başladım.

*** (sınav sonrası)

Sınav baya iyi geçmişti. Tabi galiba sadece benim için. Herkez sınıftan çıkmıştı neredeyse. Çağan da kalkmıyo ki kalkayım. Gerizekalı yeminlen! Ama sormadım ki ona.. Ayağa kalktım.

Çağan: "Nereye gidiyorsun? " masum bir bakışla baktım.

Tuana: "Sanane Çağan, sanane. " yakınlaştım " çok mu umrunda? " (karmaaaaaa) yanından çekildim ve koridora çıktım.

Koridordaki pencerenin yanına gittim ve dışarısını izlemeye başladım. Keşke herkes gibi bende mutlu olabilsem. Herkez arkadaşlarıyla takılırken benim yanımda 1 kişi bile yok. Off ne zaman gülcek bu hayat yüzüme? Gerçekten bıktım...

Leyadan:
Tuana sınıftan çıktı. Yağız, Deniz, Alisa ve ben yanına gittik. Hemen kalkıp sınıftan sinirle çıktı. Bizde birbirimize bakıp hemen arkasından gittik. Özel odaya gidiyodu. O yüzden arkasından gitmedik. Bizde Alisayla Tuananın yanına gittik.

Leya: "Tuni naber? "

Tuana: "İdare eder, sizden naber? "

Alisa: "İyiyiz bizde? Sınav nasıl geçti sizin için? Ya ben çok yüksek alamam gibi geliyo bana ya... "

Leya: "Benim için biraz zordu ama iyi geçti yinede. Tuana için zaten müq falandır eski okulunda matematik birincisiymiş. "

Tuana: "Bingo! Evet baya iyi geçti. Neyse ben sınıfa gidiyorum ders başlicak. "

Alisa ve Leya: "Tamam o zaman sınıfta görüşürüz! "

Tuana: "Görüşürüz! "

Off niye herşey üst üste geliyo. Babamdan da daha bir haber alamadık. Çok geçmeden biz de sınıfa girdik.

***(derslerin bitişi)

Çağandan:
Okuldan çıkmıştık. Yağızlarla vedalaştık. Tuana tam gidicekti kolundan tuttum.

Çağan: "Nereye? "

Tuana: "Eve gidicem izin verirsen. " kolumu çektim.

Çağan: "Tuana yapma böyle beni sinirlenince biliyosun. Hadi gel arabayla gidelim hepimiz bir problem çıkmasın. "

Tuana: " Hiç bir problem çıkmaz merak etme. Siz Leyayla gidin. "

Tam gidecekken bu sefer Leya kolumdan tuttu.

Leya: "Tuana hadi ama lütfen gel" masum gözlerle baktım.

Bişey demeden arabaya bindi. Hepimiz bindik ve eve doğru yol aldık. Sürekli dışarısını izlemişti. O kadar mutsuz görünüyordu ki anlatamam. Off ben yaptığımı nasıl telafi edicem? Bunları düşüne düşüne eve girdik. Tuana hemen yukarı çıktı. Bende onun arkasından gittim.
Tam Leyanın odasına giricekti ki konuştum.

Çağan: "Tuana seninle bişey konuşmak istiyorum"

Tuana: "Benim seninle konuşucak hiçbirşeyim yok Çağan"

Çağan: "Bir kere konuşalım sonra istemezsen seni rahatsız etmem bak. "

Gözlerini devirerek odaya girdim. Ellerini birleştirip konuşmamı bekledi.

Tuana: "Hadi konuşsana! "

Çağan: karşısına geçtim "Tamam söylüyorum" iç çektim "Tuana ben sinirlenince yaptığım çoğu şeylerin farkına varamıyorum. Yani nasıl diyim belki beni haksız bulursun ama ben sana vurmak istememiştim. Yani.... Özür dilerim.. Bağışla beni" yalvarıcı gözlerle baktım.

Tuana: "Bak Çağan şuan işe gitmem gerekiyodu ama ben geldim seni insan gibi dinledim. Ama benden bunu şimdi isteyemezsin. İlk yaptığın şeyi affettim, çünkü bana bebek gibi bakmıştın ve yaptığın hatanın farkına varmıştın. Ama şimdi benim hayatıma karışmaya çalışıyosun ve bunun üstüne bana vurdun! Lütfen kendine çeki düzen ver! Lütfen! Şimdi işe gidiyorum. Görüşürüz! "

Odadan hızla çıkmıştı. Offf yok ben affettiremicem kendimi. En iyisi biraz zaman tanımak. Yoksa daha kötüye gidicek bizim olay... Leyanın odasına gittim. Leya da ordaydı. Yani yeni gelmişti odasına.

Leya: "Noldu abi bişey mi oldu? "

Çağan: "Şeyy aslında evet.. "

Leya: "Ne oldu dökül bakalım" iç çektim.

Çağan: "Tuana benle konuşmuyo. Yani barışmaya denedim ama o istemedi. "

Leya: "E abi zaman tanımıyosun ki kıza! Yani biraz bıraksan belki affedicek seni. "

Çağan: "Öyle mi diyosun ya, iyi tamam zaman tanırım o zaman"

Leya: "Hadi şimdi odana git ve yaptıklarını düşün "

Odasından çıktım ve kendi odama gittim tekrar. Yani çok zaman olmamıştı ama o olmayınca kendimi çok yalnız hissediyorum. O bana güven, huzur veriyodu. Bi zamandan sonra vakit geçirmek için getirdiğim kedilere bakmak için aşağı indim. Hizmetçilere çoktan söylemiştim onlara baksınlar diye. Daha küçük oldukları için onlar için bebek kedi maması almıştık. Aşağı indiğimde benim yanıma koşarak geldiler. Hemen miyavlamaya başladılar.

Çağan: "Acıktınız mı siz bakalım? Bekleyin geliyorum " evet ne kadar üzgün, sinirli, kırgın olsam bir şekilde duygularımı göstermemeye çalışıyodum. Biraz mama aldım ve kaplarına koydum. Hemen yemeye başladılar.

Tuanadan:

*** ( 2 hafta sonra)

İşten kovulmuştum. Hemde Çağan yüzünden. Gelip olay çıkarttı ya! Neymiş bi adam bana yan gözle bakmış. Ulan sanane lan sanane! Bu süreçte hep Leyanın odasında kalmıştım. Evde benim için de ayrı bir oda hazırlanıyodu. Derslerim de çok iyiydi. Ama Çağanla hiç konuşmuyoduk. Ve ben nedensizce özlüyodum...

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Tuana ve Çağanın arası nasıl olacak?
Diğer bölüm 11-17 oyda. Şimdiden teşekkürler

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin