Tuanadan:
Sonunda akşam olmuştu. Bu süreçte hiç odamızdan dışarı çıkmamıştık. Zaten Çağan da şuan uyuyodu. Öğlen yemek yemek istemedi. Ben de onu zorlamadım zaten çünkü benim bile canım bişey istemiyodu.
Bu arada bayağı bir ev bakmıştı yaşayabileceğimiz. Yağız ve Deniz de gitmişti sadece Alisa kalmıştı Leyanın yanında. Bu akşam da burda kalır sanırım. Ben de yavaşça kapıyı açıp odadan dışarı çıktım. Akşam yemeğine bişeyler hazırlamak için aşağı inmeye başladım. Gerçi ne hazırlicaktım ki? Neyse bi ineyim de bakarız.Aşağı vardığımda burnuma mis gibi kokular geliyodu. Kesin Afra abla mutfakta yemek yapmıştı. Yavaşça mutfağa girdim ve girdiği an beni gördü zaten.
Afra: "Tuana kızım sarılamadım sana da, gel şöyle sarılayım. "
Bana kollarını açtı, ben de ona doğru gittim ve sarıldım. Son yaptığı şey belki biraz acı olabilirdi ama yinede benim hayatımı o değiştirdi.
Tuana: "Keşke gitmeseydin Afra abla. "
Sarılmamız bitince yemeğine doğru döndü.
Afra: "Tuana kızım bak Mert biraz sinirli birisidir. Yani Çağan da babasına çekmiş diyebiliriz burda. Ama gerçekten Mert çok iyi bir insan. Sadece lafının dinlenmesini istiyo. Bu arada siz benim oğluşumla sevgili mısınız bakayım? " gülümseyerek sordum.
Tuana: "Evet, dün akşam bana sahilde çıkma teklifi etti. Ben de kabul ettim çünkü ben de onu seviyorum. "
Afra abla bunu dediğimde derin düşüncelere daldı. Bu arada pilav ve taze fasulye yemeği yapmıştı.
Tuana: "Afra abla bi daldın gittin. "
Afra: "Kızım bak ben seni çok severim ama bilirsin ya biz zenginiz ve herkes genelde Çağanı parası için sever. Ha bide okulun popüler çocuğu olduğu için. "
Nasıl yani? Afra abla bana Çağanı parası için sevdiğimi mi diyodu?
Tuana: "Afra abla konuyla ben ne alaka? Yoksa siz beni Çağanı parası için sevdiğimi falan mı zannediyosunuz? "
Afra abla bu soruya sadece susabilmişti. Nasıl yani? Yok artık ya beni onca zamandır tanıyo nasıl böyle bişey diyebilir?
Tuana: "Sana inanamıyorum Afra abla! " dedim ve mutfaktan çıktım.
Şaka gibi ya! Vallahi şaka gibi! Nasıl böyle bişey bekler benden?! Ama ne de olsa ailesiz biriyim ben. Ne param var, ne de pulum! Çok normal böyle düşünmesi..
Böyle derken Çağan yavaş yavaş karşıdan geliyodu. Tamam tamam bişeyi belli etmicem, sanki hiç bir şey olmamış gibi davranıcam.
Çağan: "Tuana? Niye burda bekliyosun? "
Ne cevap versem ya off. Düşün Tuana düşün. Hah buldum!
Tuana: "Ya ayak sesleri duydum da bakmak için çıkmıştım. O sesler de senin seslerinmiş. O yüzden çıktım. Yoksa mutfaktaydım "
Güzel kurtulduk güzeeel.
Çağan: "Hmm, bana pek inandırıcı gelmedi ana öyle olsun bakalım. Hem mutfakta kim var? "
Bişeye de inan artık ya!
Tuana: "Afra abla orda. Ya Çağan, aşkım bak annen çok üzgün. Hem belli ki mecbur du gitmeye. Yinede bi konuşmayı denesen onunla olur mu? "
Kadın resmen beni gömmüştü, ama ben de böyle yufka yürekli bir insanım. Kıyamıyorum hiç kimseye. Çağan iç çekti ve konuşmaya başladı.
Çağan: "Sanırım haklısın, dur ben bi mutfağa gideyim de konuşmaya çalışim "
Tuana: "Sonunda aynı dilden konuşmaya başladık. Hadi sen git, ben de biraz salonda oturiyim. "
Çağan sonunda gitmişti. Ben de salona doğru adımladım ve koltuğa oturdum.
Afra ablayı aslında gerçekten çok seviyodum. Sonuçta o beni özel okuluna aldı, evine aldı, yedirdi içirdi ama sonunda beklemediğim şeyi yaptı. Yani kadın bir şüphe içerisinde. Ben olsam böyle yapar mıydım... Bilemiyorum ki, hiç zengin olmadım çünkü. Off neyse bunları düşünemicem şimdi. En iyisi Leya ve Alisanın yanına gideyim.
Yavaş yavaş merdivenlerden yukarı çıkıyodum ki koridorda Çağanın babasını gördüm. Hemen duvarın arkasına geçtim. Neyseki görmemişti. Telefonla mı konuşuyodu o? Konuşulanları dinlemeye başladım.
Mert: " 📞: Bitanem merak etme geldik Türkiye'ye zaten daha sık görüşücez artık. Yok yok kimse bilmiyo bizim ilişkimizi. Tamam güzelim hadi öptüm seni :📞 "
Yok artık! Bugün full şaşırmakla geçiyo. Allahım inşallah beni fark etmez....
Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce Mert Tuanayı fark edecek mi?
Fark ederse ne olacak?
Merti başka birisi fark edicek mi?
Hepsi diğer bölümdeee.....
Diler bölüm 25 oy ve 6 yorumda.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.