[55] Birlikte geçirilen zaman

215 21 5
                                    

Tuanadan:
Sabah saat 5:21di. Ağrılarım vardı. Hemde çok ağrılarım vardı. Çağan da bugün okulu benim için ekicekmiş. Ben okula ne zaman gidiyorum, o da o zaman gidicekmiş. Saçmalık! Benim gibi bir kız için okulu'ndan olucak.

Tuana, kızım Çağan senin sevgilin çok normal böyle şeyler yapması.

Yatakta olabildiğince yavaş doğruldum ve ayağa kalktım. Belim gerçekten çok ağrıyordu. Ayağa kalktığım gibi Çağan da uyanmaya başlamıştı. Hayır yaa, onu uyandırmak istemezdim.. Offf, şimdi benim yüzümden uykusundan olucak!

Çağan: "Naz, iyi misin? " endişeyle sordum.

Tuana: "Ya biraz ağrılarım var da bir kalkayım dedim. Hadi sen uyumaya devam et. " dedim ve banyoya gittim.

Lavaboya gidip elimi yüzümü yıkadım. Pijamalarımı çıkarmicaktım çünkü bunlarla daha rahattım. Hemen bir dağınık topuz yaptım. Havalar bu aralar gerçekten çok sıcaktı.

Ya ben anlamıyorum ya! Sınıf olarak doktor, hemşire falan olucaz ama matematik halâ neremize lazım anlayamıyorum! Unutmayalım diye mi yapıyorlar acaba? Bana 2 çarpı 2 lazım sadece, geri kalanını Albert Einstein kullanabilir!

Off dersleri düşüncek zaman değil. Lavabodan çıktım ve Çağanın yanına gidicektim. Kapıyı tam açtığımda ne göreyim..

Çağan kapıya yaslanmış bir şekilde, gözleri kapalı duruyordu! Ya bu çocuk valla aşık ya... Ama ne yalan söyleyeyim, ben de deli gibi seviyorum onu...

İyiki var hayatımda. Hayatımı renklendirdi. Ben onu, o beni. Sesimi düzelterek konuşmaya başladım.

Tuana: "Efem, hadi geç yerine orda uyu. Bak bende gelicem söz veriyorum! "

Çağan: "Hıhı" mırıldandım.

Çok komik görünüyordu. Valla bu halimle bile beni güldürmeyi başarabilmişti. O da çok yoruluyo benimle. Ben yük mü oluyorum acaba Çağana ya?

Kolundan sürükleye sürükleye onu yatağa yatırabildim. Tam üzerini örtmek için eğilirken, birden bir acı saplandı belime ve yanlışlıkla üstüne düşmüş bulundum.

Kalbim deli gibi atmaya başladı. Adeta horon tepiyordu! Hayır. Sakin ol. Tuana sakin ol. Üstüne düşmemle gözleri de açıldı haliyle. Dudakları ve dudaklarımın arasında neredeyse  mesafe yoktu. Değdi değecektiler. Aslında öyle bir şey olsa bile bu bizim ilk öpücüğümüz olmicaktı. Daha en başta bir kere öpüşmüştük. Hatta o zaman sevişme gibi bir şey de olmuştu. Ama kısa bitti, hahahaha. Bana sırıtkan bir şekilde bakıyodu.

Hemen üstünden kalkıp sesimi düzelttim.

Tuana: "Ben... aslında.... üstünü örtüyordum"

Birden ayağa kalktı ve belimden tuttu.

Kestikk!
Bölüm nasıldı?
Sizce Zeynep, Elif ve annesi ne zaman gelecek Türkiye'ye?
Diğer bölümde neler olacak?
Çağan Merte ne yapacak?
Hepsi ilerleyen bölümlerde...
Diğer bölüm 14 oy 8 yorumda geliyooo

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin