[47] İstememe

410 36 6
                                    

Tuanadan:
Yemeklerimizi yedik ve masayı topladık. Yani Leya, ben ve Afra abla. Diğer herkes odalarına çıktı. Herşeyi tamamladığımızda birbirimize iyi geceler dedik ve odalarımıza çıktık.

Odaya çıktığımda Çağan telefonuyla ilgileniyodu. Ben girdiğimde bir anda gözleri ben buldu. Hemen ayağa kalktı ve yanıma gelip ellerimi tuttu. Gözlerimin içine, hatta derinlerine kadar baktı.

Çağan: "Aşkım aç mısın? Dışarıdan bişeyler çağırayım mı? "

Tuana: "Prensim benim, sen beni düşünme. Ben iyiyim. "

Çağan: "Babamla konuşucam ben, en kısa zamanda başka bir yere taşıncaz. Sadece ikimiz olucaz"

Tuana: "Çok güzel düşğnmüşsün, ama ne annenin ne de babanın izin vereceğini düşünmüyorum. Hem Leya var. Onu yalnız bırakamayız değil mi? "

Çağan: "Haklısın... Neyse ben birşeyler düşünücem. Dert etme sen. "

Hemen pijamalarımı alıp lavaboya gittim. Off ben bu stresler altında nasıl yaşayacağım ya? Valla artık her an ölebilirim. Kimin ne yapacağı hiç belli değil.

Pijamam bu şekildeydi

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Pijamam bu şekildeydi. Olabildiğince rahat bişeyler seçmiştim. Neyse bi Leyanın yanına gideyim. Biraz konuşuruz, dertleşiriz.

Hemen lavabo dan çıkıp Çağana Leyanın yanına gittiğimi söyledim. Olumlu karşıladı ve odadan çıktım. Leyanın kapısının önüne geldim ve kapıyı iki kere tıklattıktak sonra içeri girdim. Alisayla konuşuyodu. Şaşırmadım. Her akşam konuşuyodular zaten.

Leya: "Aaa bak Tuana geldi. " telefonu Tuana ya doğru çevirdim.

Tuana: "Helloo" el salladım.

Alisa: "Hello aşkım"

Leya: "Alisam biz seninle sonra konuşalım mı? Tuanayla konuşmam gereken şeyler var. "

Alisa: "Tamam bebişim nasıl istersen. Hadi iyi geceler! "

Leya ve Tuana: "İyi geceler! "

Telefonu kapattık. Ne konuşacaktı ki benimle bu kadar? Neyse konuşmasını bekliyim en iyisi.

Tuana: "Leyoşum, eee ne konuşucaz? "

Leya: "Babamlar konuşurken duydum. Ve senin de bilmeni istediğim şeyler var. Çünkü seni ilgilendiriyo."

Yatakta oturuyodu, bende meraklandım ve yanına oturdum.

Tuana: "Eee anlatsana iyice merak ettim şimdi. "

Leya: "Babam ve annem seni bu evde istemiyolarmış. Daha doğrusu nasıl söylesem bilemedim. Seni... Bizim aileye uygun görmüyolarmış. Neymiş geleneksel kız isteme bile yapamicaklarmış. Çünkü hiç kimsen yokmuş. Ama sen lütfen ve lütfen üzülme olur mu? Biz bir araya gelip herşeyin üstesinden gelebiliriz. Öyle değil mi? "

Ne diyeceğimi bilemedim o yüzden sadece bir yere bakıp kaldım.

Tuana: "Doğru diyosun. Biz bu şeylerin üstesinden gelebiliriz. Neyse ben kalkayım artık. Hadi iyi geceler! "

Leya: "İyi geceler! "

Odadan yavaşça çıktım. Allahım iyice herşey karmakarışık olmaya başladı. Ne yapacağım ben ya off! En iyisi odaya gidip bir an önce uyumak. Odaya girdiğimde Çağan uyuyodu bile. Hiç ses çıkartmadan gittim yanına uzandım. Sarıldım ve sarılmama anında karşılık verip beni kendine doğru çekti. Saçımı öptü ve sessizce konuştu.

Çağan: "İyi geceler güzelim "

Tuana: "İyi geceler yakışıklım"

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce Tuana bu duruma karşı gelebilecek mi?
Yarın neler olacak?
Tuanayı evden kovacaklar mı?
Diğer bölüm bir hafta sonra 26 oy ve 10 yorumda geliyooo. Kendinize iyi bakın sizi çooookk seviyorum 💞😻

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin