Arkadaşlar dizi Çağtu dizisi olduğu için çok Leyyağ ve Alden olmicak. Yani Leyyağ ve Alden çok beklemeyin benden. Ne de olsa başrollerimiz Çağan ve Tuana değil mi? Şimdi size iyi okumalar.
Çağandan:
Bir erkek geldi ve Tuananın hemen yanında durdu. Elinde içki bardağı ile masaya yaklaştı ve masaya bıraktı.Erkek: "Bu güzelliğin ismi ne? "
Güzelliğin?
Çağan: "Sanane oğlum! " çıkıştım ve sert sert bakmaya başladım.
Erkek: "Ya söylesenize ne olucak ki? " sarhoş sarhoş konuşuyodum.
Çağan: "Olm siktir git burdan benim sinirimi bozma! "
Tuana ürkek ürkek bakıyodu. Leya hafif yanına çekti. Yağız ve Deniz ise başka bunun gibi şerefsiz var mı diye bakıyodu.
Erkek: "Ha sen kızı kıskandın. Anladımm. E sorun değil be sadece bir gecelik zaten " dememle yumruk yemem bir oldu.
Bunu dediğinde kan beynime sıçradı. Hemen yumruk attım ve anında yere düştü.
Orospu çocuğu!Hemen ayağı kalktı ve kendi masasına doğru bişey demeden ilerledi.
Alisa: "Bu iyi mi ya ne demek... Off neyse. "
Tuana: "B-ben bi lavaboya gitsem "
Leya: "Tamam kuzum git sen "
Tuana yavaş adımlarla lavaboya doğru ilerledi. Bir daha böyle kıyafet giydirirsem ona ben çıkarcam o kıyafeti!
Çağan fesatlaşmaaa!
Sinirden elimde olan bardağı sıkmaktan kırmışım. Elim kanamaya başladı.
Yağız: "Olm napıyosun ya?! Bir piç için değer mi? " hemen eline bir bez tutuşturdum.
Leya: "Abi iyi misin napıyosun sen ya?! " hemen eline bakmaya başladım. Ayy çok pis kanıyodu.
Birden bir çığlık sesi geldi. Noluyo ya?
Leya: "Tuananın sesi bu! " hemen ayağa kalkıp hızlıca koşarcasına yürüdüm.
Hemen ayağa kalktım ve koşmaya başladım. Ses lavabodan gelmişti. Hemen kapıyı açtığımda buz kestim. Tuana yerde yatıyodu ve yanında o adam da vardı. Ona zorla dokunmaya çalışıyodu. Bayıltmıştı. Uyuşturucu iğne vardı elimde. Hemen bir yumruk geçirdim ve art arda vurmaya başladım.
Çağan: "LAN NASIL YAPARSIN BUNU NASIL? OROSPU ÇOCUĞU! KIZ SENİ ISTEMIYORUM DEMEDİ Mİ?! AYRICA SEVGİLİSİ VAR LAN SEVGİLİSİ! "
Erkek: "N-nerden bilebilirdim ki sevgilisi olduğunu. Hem o burda değil " halâ sarhoş sarhoş konuşuyordum.
Çağan: "SEVGİLİSİ TAM KARŞINDA LAN! "
Git gide vuruyodum Deniz ve Yağız ise beni adamdan ayırmaya çalışıyodu. Leya ve Alisa ise Tuananın yanına çökmüş ayıltmaya çalışıyodu. Hemen adamı olduğu yerde bırakıp Tuananın yanına gittim. Adam zaten yerde bayılmıştı. Hemen Tuanayı kucağıma aldım. Bu sırada da Yağız hesabı ödemiştir zaten.
Nasıl yapar ya nasıl! Benden başka kimse, ama kimse dokunamaz ona! Bide benim öptüğüm yerden öpmüş! Dua etsin Tuana var!Alisa: "Çağan ben araba sürebilirim. Ehliyetim var zaten. "
Çağan: "Tamam çabuk geç koltuğa ve hastaneye sür! " çok telaşlıydım aynı zamanda da sinirli.
Arabaya bindik ve halâ kucağımdaydı.
Leya: "Abi sadece bayılmış bir yerine darbe almamış o yüzden evde dinlense daha iyi olur " ben de aynı şekilde telaşlıydım ama hastanelik bişey yoktu.
Deniz: "Leya doğru söylüyor hastanelik bişey yok Çağan o yüzden Alisa eve sürsün."
İç çektim ve Tuana ya bakmaya devam ettim. Kucağımda hafif oynattırdım ve daha düzgün oturtturdum. Herkes arabaya binince eve doğru gitmeye başladık. Niye her kötü şey bizi buluyor?
Belalısınız oğlum belalısınız!
İç ses bi sus ya. Benim aşık olduğum kıza kimse elini bile süremez! Kırarım!
Eve varmıştık ve yavaş yavaş arabadan inip Tuanayı taşımaya başladım.
Çağan: "Ben Tuananın uyanmasını beklicem siz ne yaparsanız yapın. Hadi iyi geceler! "
Leya: "Tamam abi güzel bak Tuanaya " göz kırptım.
Yavaş yavaş yukarı çıkışımda en sonunda odaya varmıştık hafifçe yatağa bıraktım. Elimle saçını geriye attım. Hafifçe kıpırdadı ve gözlerini açar gibi oldu. Off ben hayal mi görüyorum ya baygın işte. Neyse en iyisi bir duş almak. Kafam ağrıyo zaten. Siyah eşofman ve siyah tişört alıp banyoya girdim.
Üzerimdekilerini çıkardım ve duş almaya başladım.Duş aldıktan sonra eşofmanı giydim ve üstüm çıplak bir şekilde çıktım. Yatağa gözüm kaydı ve Tuana yatakta doğrulmuş ağlıyodu. Hemen yanına gittim yatağa oturup elini tuttum.
Çağan: "Tuana noldu niye ağlıyosun? " telaşlı bir ses tonuyla söyledim.
Tuana: "Çağan sensin, o adamın evinde miyiz b-bana bişey yaptı mı? " sessiz sesle söyledim.
Çağan: "Tuana korkma bak bizim evdeyiz. Bak benim odamdayız. Hem sen korkma tamam mı ben senin yanındayım. Hep seni koricam"
Derince nefesini çekti. Rahatlamıştı resmen. Kendini o kadar sıkmış ki bu kadar rahatladığı yüzünden görünüyo.
Çağan: "Ben sana pijama veriyim sen giy istersen daha rahat olur senin için. "
Tuana: "Ben halâ elbiseyle miyim ya? Neyse versen iyi olur" başım ağrıyodu o yüzden başımı ovaladım.
Çağan: "Tamam bekle veriyorum " dolaba doğru ilerledim ve pijamalara bakmaya başladım.
Rahat edebileceği bir pijama seçmek istiyodum. En sonunda bir karar vermek zorundaydım, ve bir pijama seçtim.
Seçtiğim böyle bişeydi. Rahat olması için bol bir pijama seçmiştim. Yanına gidip ona uzattım.
Çağan: "Rahat olman için biraz bol seçtim. Ben gelene kadar giyin. " başını salladı ve oradan çıktım.
Kestikkk!
Bölüm nasıldı?
Bölümü beğendiniz mi?
Sizce Alisa, Deniz ve Yağız gittikten sonra neler olacak?
Tuana ve Çağan nasıl uyuyacak?
Leya ve Yağızın sevgili olduğu ortaya çıkacak mı?
Alisa ve Deniz ne zaman sevgili olcak?
Hepsi diğer bölümde...
Diğer bölüm 13-19 oyda..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.