[43] Hipnotize edici kahvaltı

529 45 5
                                    

Arkadaşlar bölümü attığımdan 6 gün geçti ve halâ 18 oyda duruyo. Eğer böyle devam ederse oylar haftada sadece 1 kere oy atacağım yani ayda 4 oy gelecek. Siz karar verin. Şimdi keyifli okumalar.

Tuanadan:

Leya: "Helal kız sana. Bu kadarını da beklemiyordum. "

Tuana: "Neyse en iyisi biraz bekleyelim gelince de sorarız ne içerler diye. "

Leya: "Tamam ama Yağızınkini ben koyucam "

Tuana: "Tamam tamam nasıl istersen. "

Biz konuşurken birden kapı çaldı. Sanırım gelmişlerdi. Umarım Çağan da hazırlanmıştır. Hemen gidip kapıyı açtık. Gelen Denizdi.

Deniz: "Günaydın yengelerim benim "

Bu çocuk valla kaşınıyo sabah sabah. Gülsem mi, ağlasam mı bilemedim.

Tuana: "Günaydın Denizcim. "

Leya: "Ay günaydın günaydın. Yağızı görmedin mi? "

Deniz: "Yoo ne Yağızı? Sadece beni ve Alisamı çağırmadınız mı yani? "

Tuana: "Hayır Denizcim bütün grup'u çağırdık. Alemsin ya! "

Deniz: "Off yine öküz gibi yiyip bize yemek bırakmicak ya! "

Leya: "Benim sevgilim öküz değil bir kere. Ayrıca Tuana çoook güzel bir kahvaltı hazırlamış. Görsen şaşıp kalırsın"

Aman ne çok abartıldı bir kahvaltı ya! Alt tarafı bir kahvaltı yani. Ne abarttılar ama...

Deniz: "Yav heee! Tuana mı yapıcak? Görmeden inanmam. "

Tuana: "E inanmıyosan geç içeri bak Denizcim. Buyur geç geç çekinme. "

Aklıma direk şu laf geldi. "Sen mi yapıcan, sen mi edicen falan dediler, valla ben yaptım. Babalar sözünü tutar.,

Deniz yavaş yavaş bakınarak geçiyodu ki birden masaya doğru turbo verdi. Le yayla gülmeye başladık.

Deniz: " LAN! ŞAKA DEĞİLMİŞ OLM! RÜYADAYIM BEN! VALLA BİRİSİ GELSİN BENİ CİMCİKLESİN! "

Yukardan Çağanın sesleri gelmeye başladı.

Çağan: "Kimse cimciklemesin ben cimcikl- "

Al işte Çağan da hipnotize oldu.

Tuana: "Eğer daha bakmaya devam ederseniz bidaha kahvaltı yapmayacağım! "

Bence en iyi tehdit bu olurdu. Anında gözler beni buldu. Çağan yanıma gelip belime sarılıp alnımdan öptü.

Çağan: "Eline sağlık sevgilim "

Tuana: "Afiyet olsun sevgilim "

Deniz: "ElİnE sAğLıK sEvGiLiM. AfİyEt OlSuN sEvGiLiM. "

Deniz bizi tekrarlarken kapı çaldı. Hemen kapıya doğru yöneldim. Gelen Alisaydı.

Alisa: "GÜNOOO! " değerek bomba bir giriş yaptım.

Tuana: "Günaydın tatlımm "

Kapıyı kapattım ve hızla içeri geçtik.

Alisa: "Günaydın millet! Leyoşum hayırdır Karadeniz'de gemilerin mi battı? "

Çağan: " Yok! O sevgilisini beklıyo! "

Hepimiz gülmeye başladık. Allahım ya, kim kimi kıskanabilirse. Alisa masayı gördüğü an gözlerini kocaman açtı.

Alisa: "Lan! Kim yaptı bu masayı? Ohaaaaaa! Çok iyiii! "

Herkes parmakla beni gösterdi. Allahım küçük çocuk gibi hepsi seviniyo ya. Yicem şunları.

O sırada Çağan: sen sadece beni yiyebilirsin

Üfff çok fesatlık iyi değildir.

Tuana: "Sanırım artık 17'inci kere diyorum ben yaptım. Artık sormayın yoruldum valla. Ayrıca o kadar bişey de yapmadım ki. "

Alisa: "E biz ne duruyoruz o zaman yemeğe başlayalım hadiii! " dedim sabırsızca.

Leya: "Sevgilimi bekliyoruz Alisacım, sevgilimi! "

Alisa: "Üff arayın şunu daha hızlı gelsinn yoksa açlıktan ölücem! "

Deniz: "Aşkım gelir birazdan sakın ol " güldüm.

Derkeeeeeen kapı çaldı. Leya hızlıca kapıya doğru koştu . Hemen sevgilisinin boynuna asıldı.

Leya: "SONUNDA SONUNDA SONUNDA!!!! GÜNAYDİN SEVGİLİMMMM"

Yağız: "Günaydın bebeğim "

Çağan bu konuşmaları duyunca gözlerini sımsıkı kapatıp kollarını birleştirdi. Ee ne de olsa abi o saksı değil değil mi?

(Ah be Doruk Atakul geldi aklıma)

Hızlıca içeri adımladılar.

Yağız: "Günaydın millet! "

Çağan: "Yağız, koçum benim geç şu masaya konuşma daha fazla. " çok tepki sizce söyledim.

Yağız: "Yahu ben naptım daha yeni geldim? Yenge bişey de ya! "

Tuana: "Hani Leyanın abisi ya ondandır. "

Herkes hemen masaya oturdu. Alisa konuşmayı başlattı.

Alisa: "Ay dün ne gündü ama... "

Deniz: "Evet ya, acısıyla tatlısıyla bir gün oldu. "

Deniz ilk defa doğru konuştu. Valla ilk defa.

Leya: " Abi herkese puding çağıra bilir miyiz? Canım da çekti baya. "

Çağan: " Alırız alırız dur ben hemen bi sipariş vereyim. "

Çağan hemen telefonunu eline aldı ve sipariş verdi. Bitanem benim ya herkesi düşünüyo.

Çok geçmeden kapı çaldı. Hadi be bu kadar da çabuk gelemezdiler!

Tuana: "Bu kadar çabuk geldiklerini düşünmüyorum ama ben bi kapıya bakayım. "

Alisa: " Bencede yani bu kadar çabuk gelmesi imkansız! "

Hemen kapıyı açmak için oraya yöneldim. Kapıyı yavaşça açtım ve gördüğüm şeyle şok oldum.

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce Tuana ne gördü?
Niye bu kadar şaşırdı?
Çağan ne diyecek?
Hepsi diğer bölümde...
Diğer bölüm 23 oy ve 4 yorumda...

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin