[65] Gülüşmeler

93 11 1
                                    

Tuanadan:

Tuanadan: "Doktor hanım, sevgilim nasıl? İyi değil mi herşey yolunda? "

Doktor: "Korkmayın endişelenecek birşey yok. Ameliyat gayet güzel geçti. Yalnız düşerken kollarında ve vücudunda çizikler oluşmuş. Onlar için bir merhem alsanız iyi olur. Sabah akşam sürmeniz gerekecek. "

Hepimiz bu cevabı duyunca rahatça bir 'oh' çekmiştik. Endişem biraz da olsa azalmıştı. Kalbim eskisi gibi küt küt atmıyordu. Birden Leya konuştu.

Leya: "Ee peki görebilir miyiz abımı? "

Doktor: "Evet görebilirsiniz birazdan kendisini .... numaralı odaya alıcaz. Geçmiş olsun"

Bunu dedi ve doktor uzaklaştı.

Deniz: "Ulan gene haklı çıktım be! Gerçi haklı çıkmamam bir garip olurdu da neyse. "

Hepimiz Denizin dediklerinden sonra gülüştük. Gerçekten Deniz moral kaynağımız gibi bir şeydi. Sürekli bizi mutlu edip, güldürmeye çalışıyor.

Alisa: "E hadi ne duruyoruz? Gidelim Çağanın olduğu odaya da bir an önce görelim. "

Yağız: "Alisa haklı. Hadi gelin gidelim. "

Hepimiz Efemin olduğu odaya doğru ilerledik. İçimde büyük bir heyecan vardı. Sanki onu 40 yıldır görmüyordum da, ilk kez görecektim. İçim kıpır kıpırdı.

Tam odaya girecektik birden Alisa konuşmaya başladı.

Alisa: "Aaaa e biz Tuanayı unuttuk! "

Dedi ve ben anlamamış gözlerle ona baktım.

Alisa: "E Tuananın da yaraları var, o da bir haftadır neredeyse işkence gördü. "

Leya: "Offf nasıl unuttuk ya.. Tuana gerçekten biz çok özür dileriz. Abimin vurulduğunu öğrenince sana dikkat çeviremedik. İyisin değil mi? "

Tuana: "Ağrılarım var ama iyiyim, sağolun. "

Kapıyı tıklatıp içeri yavaş yavaş hepimiz girdik. Çağan daha uyuyordu. Elinde serum vardı. İlerledim ve Çağanın yanındaki koltuğa oturdum. Elini tuttum.

Yağız: "Maşşallah sanki hiç bir kaza geçirmemiş gibi görünüyor. Gören de zannedecek ki şu an güzellik uykusunu uyuyo."

Hepimiz kıkırdadık.

Çağan: "Uyutturcam ben şimdi sana güzellik uykunu" halsiz ama sinirli bir sesle söylemiştim.

Çağan uyandı, Çağan konuştu! Çooookkk mutluyuuuum!

Tuana: "Aşkım, Çağanım, Efem, iyi misin? Ağrın sızın var mı? Doktor çağıralım. " çok heyecanlıydım ve heyecandan ne yaptığımın farkında değildim.

Çağan bana büyülenmiş gibi o yorgun gözlerle bakıyordu. Dünyanın en karizmatik bakışlarına sahipti. Bir bakınca içim gidiyordu.

Leya: "Abi nasılsın iyi misin? "

Alisa: "Geçmiş olsun Çağan. "

Yağız: "Geçmiş olsun bilader"

Deniz: "Geçmiş olsun kaptan, iyi gördük seni! "

Çağan: "Niye hepiniz beni 40 yıldır görmüyomuş gibi konuşuyor? Özellikle Deniz. İyi gördük seni ne lan amına kodumun çocuğu? İyi göreceksiniz tabiki, kötü olmam için sebep mi var? "

Yağız: "Yoo canım ne sebebi? Alt tarafı vuruldun sadece. "

Çağan: "Ben her gün bu gözlere bakıp vuruluyorum merak etmeyin. "

Bana bakarak söylemişti. Yüzümde hafif bir tebessüm oluşmuştu.

Deniz: "Oğlum, Çağan çarpılmış anasını. Fazla romantikleşmiş. "

Çağan: "Ben her gün çarpılıyorum bu karşımdaki güzelliğe zaten. " hafif sırıtarak söylemiştim.

Çağan beni utandırmayı başarmıştı. Bu yüzden de sırıttı herhalde.

Deniz: "HASSİKTİR LAN ÇAĞAN ULTİ AÇTİ! "

Hepimiz gülüştük.

Alisa: "Aaay tamam be. Aşkım fazla abarttın sende. Hadi gelin hepimiz çıkalım da gençleri biraz yalnız bırakalım. " Göz kırptım ve kapıya doğru yöneldim.

Leya: "Evet evet biz bir çıkalım hadi bitanem"

Hepsi çıktı bizde Çağanla baş başa kaldık. Ayağa kalkıp onun yatağına oturdum.

Tuana: "İyi misin? Bir yerin ağrıyor mu? “ odada kimse olmamasına rağmen kısık bir tonla söylemiştim.

Çağan: " Sen beni düşünme. Asıl sen iyi misin? Senin ağrın sızın var mı? "

Tuana: "İyiyim ben, ama biraz korkuyorum. Ya yine bize bir şey yapmaya kalkarsa? "

Çağan: "Kalkamaz güzelim. Seni koruyamadığım için özür dilerim. Hem şuan onu ve adamlarını aldık depodalar. Onlara da güzel bir ders veriliyor merak etme. " elimi yanağına götürdüm ve okşadım.

Tuana: "Seni çok seviyorum" hafif yüzüne doğru yaklaştırdım yüzümü.

Çağan: "Ben seni daha çok seviyorum" dedim ve dudağına yapıştım.

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Çok güzel yerde kestim ama değil mi?
Sizce Mert ve adamları kurtulabilecekler mi?
Yoksa ölücekmiler?
Çağan ve Tuana ne zaman kendi evlerine taşınacaklar?
Hepsi diğer bölümlerde...
Siper bölüm 10oy 4 yorumda geliyooo💞💕

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin