Tuanadan:
Hemen çantaya konulan pijamalardan aldım ve banyoya giyinmeye gittim. Canım git gide daha çok yanıyordu.Böyle bir pijama giydim. Oldukça rahattı ve beni sıcak tutuyodu. Giyindikten sonra ela gözlümün yanına gittim. O da çok yorgundu. Bütün gün hiçbirşey yememişti eminim.
Tuana: "Çağanım, çok yorgun görünüyosun. Hadi bir yemek çağıralım da ye uyu. "
Çağan: Ayağa kalktım ve ellerinden tuttum "Nazım, sen niye bu haldeyken beni düşünüyosun. Hem senin çok kıpırdamaman lazım. Yoksa dikişlerim açılabilir. "
Tuana: "Yok yok, açılmazlar merak etme. Dikkat ederim ben. "
Çağan: "Sen yemiş miydin yemek onu bile unuttum. Açsan bişeyler söyleyebilirim. "
Tuana: "Yok yok yemiştim ben. Hem o kadar da canım yemek çekmiyo. Çağan bulmamız lazım bizi bu hale getirenleri. Aklım almıyor ya, nasıl böyle bir şey olabilir"
Bunu dediğimde Çağan derin düşüncelere girdi. Bir yere daldı resmen. Neyse ben de kafasını benim saçmalıklarımla doldurmiyim en iyisi.
Bir zamandan sonra ikimiz de yattık ve uyumaya çalıştık.
Çağandan:
Tuana uyumuştu. Ben de onlara nasıl bunu yapanın babam olduğunu söylesem diye düşünüyodum. Allah kahretsin ya! Hep bizim başımıza geliyo böyle şeyler. Bela çekiyoruz amk.
En iyisi babamı kaçırmaları için adam tutup bir depoya kapattırmaktı. Ondan sonra da orda onun işini bitirmekti. Her ne kadar babam olsa da, gözüm dönmüştü artık.
Bir vakitten sonra bende uykuya dalmıştım.
Mert'ten:
Bugünkü olanlardan kolay sıyrılmıştım. Ama merak etmesinler, daha yeni başlıyoruz. Çağan efendi görücek. Ona da, sevdiklerine de bu hayatı yaşatmicam!
İngiltere'de olan kızım da annesiyle birlikte gelince Türkiye'ye herşey daha güzel olacak.
Onları daha sık sık görebilcem. Ama bunu herkesden saklamam lazım. Amaan öğrenirlerse de çok da tın!Yeni Karakterler
Beril PozamBen Beril Pozam. Gelecekte soyadı "Ak" olacak kişi ben ve kızlarımız. Evvet, İngiltere'den Türkiye'ye taşınma kararı aldık doğru duydunuz. O Afra denilen beceriksizin yerine geçmeye geliyorum. Çocuklarına çok iyi davranıcam ve onlara annelerini unutturacağım!
Zeynep Saadet Pozam
Hello herkeseee! Ben Zeynep, genelde Zeyno derler bana. 19 yaşındayım. Bir kardeşim var. Adı Elif. Türkiye'ye babamın yanına gidicez. Hep birlikte çok mutlu olucaz ve birlikte yaşayacağız. Çocuklarının yerine geçmeye gidiyoruz!
Elif Pozam
Ben Elif. 18 yaşındayım ve benden bir yaş büyük bir ablam var. Türkiye'ye taşınıcaz, hemde babamın yanına. O sarı yelloz kızının yerine geçmeye gidiyoruz ablamla. Babam tabikide ablamla beni daha çok seviyo.
Kestik!
Bölüm nasıldı?
Yeni karakterler nasıl?
Böyle birşey beklıyo muydunuz?
Sizce Leya, Çağan ve özellikle Afra bu duruma ne dicek?
Hepsi diğer bölümlerde...
Diğer bölüm 18 oy, 10 yorumda geliyoo!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.