[24] Yakınlılık

995 56 4
                                    

5K izlenme olduk hepinize çok teşekkür ederim, şimdi keyifli okumalarrr!

Çağandan:
En alt kata şu almak için indim. Normalde gece gece hiç şu içmem ama bu sefer gezinti olsun diye gitmiştim. Aşağı indiğimde kimseler yoktu. Sanırım onlar da uyumuşlardı. Bir bardağa su koydum ve kedilere mama koymaya gittim. Mama koyduktan sonra suyumla beraber yukarı çıktım. Hep düşünüyodum, biz ne zaman sevgili olucaktık? Yavaşça odaya girdim. Kıyafetlerini katlıyodu. Odaya girince gözleri kısa sürelik beni buldu. Saat 23:38di.

Çağan: "Şu içmek ister misin? "

Tuana: "Yok saol, kendimi biraz yorgun hissediyorum. Ne kadar erken uyursam o kadar iyi olcak sanırım. "

Çağan: "Tamam o zaman hemen uyuyalım. Hem yarın istediğin kadar uyu. Biz Alisa, Yağız ve Denizi geçiririz. "

Tuana: "Yok yok o zamana kadar uyumam ben "

Tuana yatağa uzanıp örtünün altına girdi. Bende hemen onun yanına geçip uzandım. Ona doğru dönüktüm. Oda bana döndü ve gözlerimin içine bakarak konuşmaya başladı.

Tuana: "Çağan? Sen ben gelince neden bu kadar çok değiştin? Yani eskiden çok sinirliydin, eline geleni dövüyorum, ama şimdi öyle değilsin. "

Çağan: "Kim dedi öyle değilim diye? Döverimde kovarımda ne de olsa okul benim. Bazen tanışmamız aklıma geliyo. "

Tuana: "Hatırlıyo musun beni sana olan özel odaya sıkıştırdığında boynumdaki kolyeyi koparmıştın. O kolye ailemden kalan son parçaydı. "

Ne? Ne yapmıştım ben? İyide bunca zaman bana niye hiç söylemedi? Kendimi çok suçlu hissediyodum. Ne diyecektim ben şimdi? Ailesinden kalan son hatırayı parçalamıştım. Ama... O parçalar halâ odadalar! Tabi ya, ondan sonra tüm parçaları teker teker toplayıp küçük bir poşetin içine koymuştum. Belki tamir edip eski haline getirebilirim.

Çağan: "Tuana ben gerçekten çok özür dilerim. O zaman sinirlerime hakim olamıyodum. Ama telafi etmek için bir yol bulucam emin ol. "

Gözü dolmuştu ve beklenen yaş düştü. Bu kadar mı değerliydi? Gerçi tabikide değerli olcak, ben annemin yokluğunu, babamın yokluğunu hissetmiyo muyum sanki? Kendime çekip sarıldım ve başından öptüm. Evet beklemicek olacak ki kasıldı. Bedenlerimiz temas ederken, kasılmamamız mümkün değildi bence. Ben bile hafiften kasılmıştım.

Çağan: "İyi geceler "

Kalbinin sesini çok net duyabiliyodum. Korkuyo muydu yoksa heyecandan mı? 1 niye korksun 2 niye heyecanlansın?

Tuana: "İyi geceler"

Hafiften hissetmiceğimi düşünerek bana sokuldu. Ama çok az, milim yani. Çok az zamandan sonra ikimiz de uyuya kaldık.

Alisadan:
Çok güzel bir akşam yemeğiydi. Sadece sonu kötüydü. Bir film gibi sanki. Denizle aramızda elektikleşme de vardı. Teklif bekliyorum Deniz bey, teklif. Kıyafetlerimizi değiştirmiştik. Daha rahat kıyafetler giymiştik. Ben yatakta oturmuş boş boş bir yere dalıp hayal kuruyodum, Deniz ise yanımda telefonla ilgileniyodu.
Telefonuyla ilgilendiği kadar keşke benimle de ilgilense. Kollarımı birleştirip öylece durdum.

Deniz: "Ne oldu boşluğa mı küstün? " telefonu kapattım.

Hadi be bu kadar çabuk fark edeceğini bilsem daha önceden uygulardım

Alisa: Omuz silktim "bilmiyorum "

Deniz: "Emin misin? "

Alisa: "Keşke şu telefonunu bıraksan da... " ağzımdan kaçırdım.

Deniz: "Da ney? "

Alisa: "Yok bişey ben uyicam sana iyi geceler. "

Deniz: "İyi geceler. "

Ya bu kadar kötü konuşma olamazdı. İlgi istiyorum ilgi. Ben mi diyim benimle sevgili olur musun diye? Erkek eder böyle teklifleri! Ama ya beni sevmiyosa...

Çağandan:

***sabah olunca

Uyanmıştım. Sırıtarak uyanmıştım, çünkü Tuana bana sarılarak uyumuştu. Saate baktım saat 10'u geçmişti. Heralde artık Alisa, Deniz ve Yağız evde değildiler.
Birden telefonuma mesaj geldi.

Mesajlar

Leya Ak : Abi ben Alisaları geçirdim şimdi mağazada geziniyorum. İzin veriyosun değil mi?

Çağan Efe Ak: Tamam ama geç gelme. Hafize ablayla birlikte gel.

Leya Ak : Yess be abi seni çok seviyorum babayy! 💕💓

Çağan Efe Ak : Vıcıklaşma Leya

Görüldü

Eveet desenize bütün gün akşama kadar evde tekiz. Mükemmel geçicek ya mükemmel. Hemen yataktan doğrulduk ve ayağa kalkıp elimi yüzümü yıkadım. Aşağı indim ve kahvaltı hazırlamaya başladım. Yumurta, peynir, zeytin, domates, salatalık, sucuk, portakal suyu hepsini teker teker hazırlamaya başladım. Madem gün güzel olcak, kahvaltı da güzel olmalı. Herşeyi hazırladım. Masayı kurdum ve iki kişilik tabak koymuştum. Şimdi annem burda olsaydı çoktan bana yardım etmişti. Keşke olsa çok özlüyorum onu.. Neyse acitasyon vakti değil Tuanayı uyandırma vakti. Hemen yanına yavaş yavaş çıkmaya başladım. Yavaşça odaya girdim ve odada yoktu. Allah Allah nerde bu kız ya? Uyanmış orası belli de nerde olduğunu bilmiyorum.

Çağan: "Tuana?! " bağırdım.

Arkanda bir nefes hissettim ve hemen döndüm.

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce Çağanın arkasındaki kim?
Tuana nerde?
Leya Alisaya sevgili olduğunu anlatacak mı? Peki ya Tuanaya?
Hepsi diğer bölümde..
Diğer bölüm 15-20 oyda geliyooo

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin