Leyadan:
Akşam olmuştu ve biz birazdan yemek yicektik. Ben de bu sırada kendime bakım yaptım, Alisa ile görüntülü konuştuk, odamdaki çiçekleri suladım sonra da yatağa yatıp instagramda gezinmeye başladım. Çok az zaman sonra Hafize abla bizi yemeğe çağırdı. Hemen gittim aşağı indim çünkü acıkmıştım. Annem masada oturuyodu .Leya: "Anniişş abimler nerde yahu? "
Afra: "O çok sevgili ABİN, Tuanayı odadan çıkarmamaya yemin etmiş ve yemeklerini alıp yukarı çıkmış. Ya bari kızı getirseydi " kollarımı birleştirdim.
Leya: "Hııı öyle desene sen" biraz sesim kısık söyledim "Ay anne ben sana bişey dicem ya! "
Afra: " Söyle bakalım yine ne isticeksin" güldüm.
Leya: "Aşk olsun anne! Neyse sence de yakışmıyolar mı? "
Afra: "Kim yahu onlar? "
Leya: Masaya oturdum ve anneme yaklaşıp kısık sesle söyledim " Abim ve Tuana " gülmeye başladım.
Afra: "Kızım yok artık bi dur ya" yemeğimi yemeye başladım.
Leya: "Niye ya bence çok yakışıyolar, hatta ve hatta benim best shipim " ağzımdaki lokmayı çiğniyorum "Çok iyiler ya, çok uyuyolar birbirlerine"
Afra: "Yani aslında evet, ama abin bunu duyarsa parçalar bizi"
Akşam yemeğimizi yedik ve odalara çıktık ben tabikide abimlerin kapısını dinliyodum. Sessiz sessiz konuşuyodular ve tabiki duyamuyodum. Öfff be yine kaçtı dedikodu! Odama girdim ve snapchat'ta bizim dörtlü gruba girdim. İçinde Yağız, Deniz ve Alisa var.
Mesajlar:
L: Uyumadınız değil mi aricam da
L: Alooo kime diyom ben
L: Lan kalkın
L: Küserim
A: Ay kız beni niye güzellik uykumdan uyandırıyosun yahu
L: Ya canım sıkıldı arasam diyorum
A: Bana uyar ne de olsa uyandım
Y: Nabıyonuz lan
A: Girişin mükemmeldi cidden
Y: Çıkışımı görmek isterseniz çıkarım
L: Yok yok yok çıkma Deniz nerde ya
D: Selamın aleyküm gençlik
Y: Sanada sanada
A: Ee konuşalım o zaman
L: Tamam arıyorumArama başlatıldı.
Leya: "Çok uzatmadan içimi dökücem ben bekleyemicem sizin konuşmanızı " bana bakıyodular, daha doğrusu konuşmamı bekliyorlar " Abim ve Tuana çok yakışmıyo mu ya? "
Yağız: "En son Çağan Tuanayı dövmemiş miydi ya? Nasıl yakıştırdın anlayamadım? "
Deniz: "Katılıyorum Yağıza ! "
Leya: "Ya bugün eve geldiler, öyle bir gelişleri vardı anlatamam. Abimin kucağında olan Tuanadan mı bahsedeyim yoksa abimin nasıl Tuananın belini sardığını mı söyliyim? "
Hepsi: "Oha! Çüş amk! "
Leya: "Hepiniz lafları anlaştınız da benim mi haberim yok? "
Alisa: "Yok ne alaka ağzımıza ne geldiyse söyledik. Ama şunu söyliyim saat baya geç oldu niye uyandırdınız ki beni zaten? Ama bu şoku ben atlatamam ya! Of Leya uykumun içine ettin! "
Deniz: "Yalnız baya heyecanlı olm! "
Yağız: "Evet efendim, Çapan'dan beklenmeyen bir performans geldi. Çağan kaleye doğru gidiyo ve AMAN ALLAHIM GOOOOOOOL! GOOOOLL GOOOOLL! BEKLENİLMEYEN O GOL GELDİ! "
Hepimiz güldük ve çok sürmeden konuşmamızı sonlandırdık. Saçlarımı topladım ve pijamamı giyip hemen yatağıma yatıp uyudum.
Çağandan:
Tuana bana hayır gibi bir şey demişti. Kalbimden bir parça kopmuş gibi hissediyodum. Ama ona da hak vermeye çalışıyodum. Ona ilk geldiği günden eziyet çektirmeye başladım. Zaten 2. günde hastanelik oldu. Ama onu zorla öptüğümü zannetmiyorum çünkü o da karşılık vermişti. Hakikaten neydi o ya? Keşke o anı daha fazla yaşayabilseydik. Bir birimizin yüzüne nasıl bakıcaz? Ona kızgın ve kırgındım. Çok geçmeden ikimiz de uykuya daldık.***
Genelde sabahları erken kalkmam, ama bu sefer kalkmıştım. Hafif diğer tarafıma döndüğümde Tuanayı gördüm, uyuyodu. Halâ akşam aklıma geliyodu. Benim için unutulmaz bir geceydi. Ama bunun birdaha yaşanacağını sanmam. Kalkıp duş almak için banyoya gittim.
***
Belimden aşağı bir havlu sardım ve kendime hafif bakımlar yapmaya başladım.
Tuanadan:
Kalkmıştım ama aşırı çok başım ağrıyodu. Ayağım biraz daha iyiydi. Çağan da yoktu yanımda. Deyneklerimi alıcaktım ki bulamadım. Hiç bir yerde yoktular. Ama nasıl? Off ben galiba onları dün akşam merdivenlerde unuttum ,off ya! Ben nasıl yüricem? Ayağa kalktım ve yürüyebildiğimi fark ettim. Yok artık! Lan benim ayağım kırık değil miydi? Aslında hafif acıyodu ayağım. Banyoya gidip elimi yüzümü yıkicaktım ki Çağanla çarpıştık. Hemen gözlerimi kapatıp arkamı döndüm ki bana döndü.Çağan: " Sen nasıl yürüyosun? " soğuk bir ses tonuyla söyledim.
Tuana: "Bilmem yürüyorum işte. " asık suratımla söyledim.
Çağan: "İyi biraz hızlı ol doktora gidicez daha seninle"
Tuana: " Sen ne zamandan beri bana emir veriyosun, ha? " üstüne yürüdüm.
Çağan: "Dediklerimi yap Tuana, dediklerimi. "
Banyodan çıktı. Elimi yüzümü yıkayıp odaya gittim. Aşağıya inmiş, yemek yemek için heralde. Bende hemen aşağıya indim.
Afra: "Aaaa Tuana kızım sen yürüyebiliyosun"
Tuana: "Yani evet yürüyebiliyorum ama ayağım biraz sızlamıyor değil"
Yemeğe oturduk ve yemeye başladık. Hafif hafif Çağanla bakışıyoduk ama birbirimizle konuşmuyorum. Tam şu içiyodum ki Leya konuştu.
Leya: "Siz küs müsünüz ya, sabahtan beri hiç konuşmadınız"
Şu boğazıms kaçtı o yüzden öksürmeye başladım.
Tuana: "Y-yo sadece olduğum yeri garipsedim sanırım. "
Kestik!
Bölüm nasıldı?
Çağan ve Tuana konuşacak m bu konu hakkında? Yoksa konuşmicaklar mı?
Oy verip yorum atarsanız çok mutlu olurum ve bölümler daha hızlı gelir. Şimdiden teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.