[7]Yeni evde ilk gün

1.5K 65 5
                                    

Çağandan:
Tuana tabağına neredeyse hiç bir şey almamıştı. Bir taraftan yemek yiyor bir taraftan da onu izliyodum. Niye yemiyodu ki? İştahı yok heralde.

Afra: "Aa Tuana kızım hiç bir şey almamışsın tabağına, olmaz öyle Leya sana bişeyler koysun bekle "

Tuana: "Yok efendim ne gerek v-" tam sözümü bitiricektim ki Leya konuştu.

Leya: "Aaa olur mu öyle şey ya azcık bişey ye. Bekle sen bak ben sana neler koyucam. " tabağına avokado, peynir, zeytin, salatalık, domates, maydanoz ve sosis koydum. "Hah Afiyet olsun " gülümsedim.

Tuana: "Leya ben bunları yiyemem ki"

Leya: "Yersin yersin öyle güzel yersin ki seni abimle aynı odaya koyarım" seni abimle aynı odaya koyarım kelimesini ona yaklaşarak söyledim yani annem onu duymadı.

Leya bunu dedikten sonra sırıttım. Tuanaya baktım, hafif yanakları allanmıştı. Utanmış mıydı o? Utanınca da çok tatlı oluyo ya.

Çağan: "Eee anne Tuana hangi odada kalıcak? "

Afra: "Yani ben bunu hiç düşünmedim ama bildiğin gibi iki tane misafir odamız var zaten. O yüzden onlardan birine Tuanayı alırız. Bişey isterse de zaten size söyler. "

***

Kahvaltıyı yapmıştık ve hizmetçiler masayı topluyodu. Tuana kalkmaya çalışıyodu ama kalkamadı. Geri yerine oturmasıyla bir oldu.

Çağan: " Yardıma ihtiyaç var sanırım " gülümsedim ve ona baktım. Bana yavru ceylan gibi bakıyodu. Cevap vermesini beklemeden onu kucağıma aldım.

Tuana: "Bak Çağan bu üç oluyo eğer beni bırakmazsan- "

Çağan: "Hiç bişe yapamazsın Tuana" merdivenlerden yukarı çıkıyodum ki Leyayı gördüm.

Leya: "Abi hiç bölmeden söylüyorum iki odada da ağzına kadar koli varmış. Uzun zamandır odalara girilmediği için orda unutulmuş. O yüzden Tuana senin odanda kalıcak bunu bana annem söyledi . Hadi iyi günler. " koşarak aşağı indim.

Tuana: "Nasıl ya? Ben hep senin yanında nasıl kalayım ya? "

Çağan: "Dışarda kalmaktan iyidir değil mi? " göz kırptım.

Tuana: "Neden bazen bu kadar sinirlisin? "

Tuanayla odama girdik. Ve hafifçe onu kendime döndürüp kucağıma oturttum.

Çağan: "Ben miyim sinirli? Asla kabul etmiyorum"

Tuana: " Beni normal bir şekilde yatağa bırakır mısın artık? "

Onu yatağa bıraktım ve ayağa kalkıp tabletimi alıp yanına tekrar oturdum.

Çağan: "Yüzük, kolye, bileklikleri sever misin? "

Tuana: "Yani severim de niye sordun? "

Çağan: "Hiiç öylesine sordum Leya çok sever de. "

Tuanadan:
Genelde erkekleri hiç sevmem ama Çağanı sanırım biraz da olsa sevmiştim. O hepsinden farklıydı... Evet kaba, sinir hastası bir manyak olabilir ama bu benim için o kadar da sorun değil. Kafamı onun göğsüne yatırdım. Eminim ki şuana biraz şaşırmıştı. İlk defa bir erkeğe bu kadar çok yakın oluyorum. İçimde resmen kelebekler uçuşuyodu. Kalbim daha da hızlı atıyodu. Neden bilmiyorum ama bunu durdurmak istemiyodum.

Tuana: " Seninle tanışalı üç gün oldu. Sadece... Ama ben senle sanki koskoca bir ay geçirmiş gibi hissediyorum. Çağan?

Çağan: "Efendim? "

Tuana: "Sende de oluyo mu, yani içinde bişeyler hissediyo musun, böyle heyecanlanma gibi.. "

Çağan: "Niye sende oluyo mu yoksa? " güldüm ve bana anlamsızca bakmaya başladı ve göğsümden kafasını kaldırdı.
" Tamam canım kızma "

Benimle dalga mı geçiyodu o?! Gerizekalı, yemin ediyorum gerizekalı bu! Ben ona hislerimi söylüyorum, o benimle dalga geçiyo. Görcem ben seni Çağan bey!
Birden odaya hızla Leya girdi ve dolaba birkaç kıyafet koyup bişey demeden hızla çıktı. Aslında evin neşesi sadece Leya bence. Sevimli ve tatlı bi kız. Aynı zamanda da güzel. Keşke onun gibi olabilsem.

***
Akşam olmuştu ve ben neredeyse sadece odada durmuştum. Bir yere gitmek istesem ya Çağanla yada deyneklerle gitmem lazımdı. O yüzden deyneklerimi alıp yavaşça odadan çıktım. Çağanın nerde olduğunu bilmiyodum bile. Aşağı yavaş yavaş merdivenlerden inmeye başladım. Allahım ben üç kat nasıl inicektim. Arkamda birisini hissettiğimde arkama baktım. Düşücek gibi oldum ama Çağan beni belimden kavrayıp kendine çekti. Anlık olarak göz göze geldik ve dıp dipeydik.


Kestik!
Bölüm nasıldı?
Çağan ne diyecek?
Onları birisi görecek mi?
Çağan ve Tuana nasıl uyuyacak?
Hepsi diğer bölümde...
Eğer bölümü sevdiyseniz lütfen oy verin. Gerçekten artık moralim git git düşmeye başladı izleniyo ama beğenilmiyo. Lütfen ve lütfen oy verin, şimdiden teşekkürler!

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin