Tuanadan:
Tuana: "Çağan ne diyosun sen? Ver bakim eline, gerekirse pansuman yaparız. " elini tutmaya çalıştım ama çekti.
Çağan: "Ne mi diyorum? Benim istemediğim şeyleri yapıyosun! Beni sinir ediyosun Tuana! "
Tuana: "Ben senin kurallarına uymak zorunda değilim! Cidden bir iş için mi yapıyosun bunları?!"
Çağan: "Evet bir iş için! Ben seni korumaya çalışıyorum sen benden kaçıyosun! "
Tuana: "Bu hayatı zindandaymışım gibi yaşayamam Çağan, bunu anla! "
Çağan: "BEN SANA BU HAYATI ZİNDAN EDİCEM Mİ DEDİM?! "
Tuana: " 1 BANA BAĞIRMA ! 2 KENDİ KARARLARINI KENDİM ALABİLİRİM! 3 BANA KARIŞMAYA HAKKIN YOK! " Çağanı ittim.
Çağan: "BAK BENİ YOLDAN ÇIKARMA! "
Tuana: "ÇIKSANA YA, ÇOK MERAK ETTİM NE OLUCAK ACABA" deyip lafına laf çeviriyordum inadıma.
Çağan: "TUANA YETER BENİ SİNİRLENDİRME! " kolundan tuttum.
Tuana: "NOLDU ADAMLIK TASLIYODUN, HADİ YAPSANA ADAMLIĞINI! " sarstım onu.
Çağan: "YETER BE YETER! " Tuanaya vurdum ve yere düştü.
Bir iş için kavga etmiştik ve bana vurmuştu. Neden?
Tuana: "M-merak etme en kısa zamanda bu evden gidicem. O zaman benden kurtulucaksın. Merak etme! " ayağa kalktım ve ona çarparak odadan çıktım.
Tabikide onun yanında gurursuz gibi yatmicaktım. Ya sadece bir iş için, sadece bir iş için birbirimizi kırmaya değer miydi? Ağlamaya başladım ve Leyanın odasının kapısını tıklattım. Uykulu bir şekilde kapıyı açtı.
Leya: "Noluyo- Tuana ne oldu niye ağlıyosun? Gel odama gel orda konuşalım. "
Leyanın odasına geçtik. Yatağa oturdum ve olan herşeyi anlattım. Kendisi çok şaşırmamıştı ama benim için çok üzülmüştü.
Leyadan:
Benim yatağım çift kişilikti. Tuanayı yatağa yatırdım ve uyumaya çalışmasını söyledim.
Hatta o uyuyana kadar yanında durdum. Zaten çok çabuk uyumuştu. Bütün olanları ağlayarak anlatmıştı. Eğer Tuana giderse abim gerçekten daha kötü hâl alırdı. Gitmemesi için elimden gelen her şeyi yapıcam. Yavaşça onun yanından kalktım. Abime bakıcaktım. Kim bilir ne düşünüyodur şimdi... Hemen odadan çıkıp abimin odasının önüne geldim.Çağandan:
Halâ o son dediği kafamın içinde yankılanıyodu. Naptım ben NAPTIM! Benden uzaklaşıcak... Birisinin kapıyı çalmasıyla irkildim. Kapıya doğru yöneldim ve kapıyı açtım. Leyaydı.Leya: "Abi girebilir miyim? "
Çağan: "Gir " sert ses tonuyla söyledim.
Leya: "Abi bak herşeyi biliyorum. Tuana ya yaptığını da... ona aşık olduğunu da. Ve bugün işe gitmesini kıskandın. Çünkü o zamanı sana değil, işe ayırmıştı. " beni dikkatlice dinlemişti.
Çağan: "Leya o bana dün akşam sormuştu. Ben de ona böyle birşeyin olamicağını söylemiştim. Ama o beni dinlemedi. Ben gereken ne varsa ona alırdım zaten. "
Leya: "Herşeye rağmen niye vuruyosun ona? "
Çağan: " Sinirliydim çünkü şimdi beni yalnız bırak Leya! "
Leya: "İyi, peki abi. Ama böyle devam edersen Tuanayı tamamen kaybedeceksin, bilgine. " dolaptan Tuananın okul üniformasını aldım ve oradan çıktım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.