Tuanadan:
Uyanmıştım ve Çağanı aramak için biraz odalara baktım. Birden bizim odaya geldiğinde duraksadım.Bizim?
Tam arkasında durdum. İsmini sayıklıyodu. Bu kadar mı korkuyodu kaybolmamdan? İçimi çekmemle , arkasını dönmesi bir oldu.
Çağan: "Tuana nerdeydin sen? "
Tuana: "Hiiç sana bakıcaktım, ama bakıyorum sen bana bakıcakmışın. Niye bu kadar korkuyosun kaybolmamdan? " kollarımı birleştirdim ve kaşlarımı çattım.
Çağan: " Yemekler soğudu " hemen aşağı indim.
Güldüm. Sesli güldüm. Bunu fark etmişti. Aşağı indiğimde gördüğüm şeyle şoka uğradım. Kahvaltı mı hazırlamıştı o? Ben şaka yapıyo zannetmiştim. Gülümsemem solmuştu.Bu sefer de o güldü.
Tuana: "Ne ara sipariş ettin bu yemekleri? " şakasına söylemiştim.
Çağan: "Çağan Mutfakları diye bir site var ordan çağırdım yemekler çok hızlı geliyo. "
Tuana: "Alemsin Çağan ya" güldüm.
Çağan: "Hadi otur bakalım ye "
***yemek yiyip bulaşıkları yıkayıp toplarlar
Cam kenarına gittim ve öylece camdan dışarısını izliyodum. Başka ne yapabilirdim ki. Birden cam kırılma sesi duydum. Mutfaktan geliyodu. Hemen mutfağa doğru koştum. Çağan elini kesmişti. Bardak kırılmıştı ve cam parçaları elini kesmişti. Öylece eline bakıyodu. Hemen yanına gittim ve elini tuttum.
Tuana: "Çağan nasıl yaptın?! Ne oldu burda?! " Çok telaşlanmıştım ve sesim ağlamaklı çıkıyodu.
Eli daha çok kanıyodu. Sandalyeye oturdu ve eline bez bastırdı. Hemen lavabodan gereken şeyleri aldım ve eline pansuman yapmak için geri döndüm. Hemen bacaklarının arasına yerleştim ve elini açıp pansuman yapmaya başladım. Artık kendimi tutamamıştım. Göz yaşlarım birer birer düşmeye başladı. Eline ilaç dökmeye başladım, ki acımış olucak ki gözlerini kapatıp dudaklarını birbirine bastırdı. Biraz daha ilaç döküp elini sarmaya başladım. Sararken de ağlıyodum.
Tuana: "Acıyo mu? İyi misin? " hep bunları sayıklıyodu.
Çağan: "Tuana iyiyim ben sakın ol. "
Tuana: "Dur yukarda da daha iyi ilaç var ordan da koyalım gel. "
İsteksizce arkamdan geldi, farkediyodum. Ben ise daha çok ağlıyodum. Kana dayanamazdım. Hem de hiç. Ama ikincisi de sevdiğim birisini böyle görünce dayanamam. Hemen odamıza girdik ve o yatağa oturdu. Ben ise lavabodan daha iyi ilaç alıp geri geldim. Yanına oturup hemen eline ilacı döküyodum.
Tuana: "S-sızlıyo mu? "
Çağan: "Ağlama artık yeter " sakinleştirmek istiyodum onu
Bunu deyince gözlerimi kapattım ve ağlamamaya çalıştım ama olmuyodu. Birden dudağımda bir sıcaklık hissettim. Ağlamam durmuştu. Buz kesmiştim. Gözlerimi açtığımda Çağanla öpüşüyoduk.
Çağanla.
Karşılık vermeye başladım. Bi garip oldum ama ayrılmak istemiyodum. Bedenimi sıcaklık basmıştı. Aynı zamanda içim kıpır kıpır oluyodu. Aşk mıydı bu? Neyi yaşıyodum ben? Birden beni kucağına aldı ve öyle öpüşmeye devam ettik. Dudakları dudaklarımı esir almışken rahat duramıyodum. Ellerini belime dolamıştı. Yaralı elini belimden çekip önümüze getirdim ve yavaşça ayrıldım.
Çağan: "Ağlama diye yaptım, hem sana gülmek daha çok yakışıyo bi daha ağlama tamam mı? " alnını alnıma yasladım.
Tuana: "Elin n-nasıl oldu, yani acımıyo değil mi? " elini okşadım ve yavaşça baktım.
Çağan: "Yok acımıyo merak etme"
Birden kapı açılma sesi duyduk. Leya alt kattan bağırıyodu.
Çağan: "Hani geç gelcekti ya ne oldu şimdi?" homurdandım.
Tuana: "Neyse ben bi ona bakıyim. "
Kucağından yavaşça kalktım ve aşağıya indim. Leya mutfağa girmişti.
Leya: "Tuana? Ne oldu burda? Abim kırdı değil mi? Ahh o aptalı ah! "
Tuana: "Sanada hoş geldin Leya. Evet Çağan elini kesmiş ama ben herşeyi hallettim. İlaç koyup pansuman yaptım. Şimdi yukarda odasında duruyo. Neyse ben şuraları toplıyim. "
Leya: elindeki poşetleri yere bıraktım "Dur bende yardım edeyim. Ee söyle bakalım bensiz ne oldu? " yüzümde sırırtış vardı çünkü illaki abim bişey yapmıştır.
Tuana: "Hiiç ne olsun. Sen ne yaptın bakalım onu söyle. "
Leya: "Ay napıyım çok az sürede bir sürü şey aldım. E ne de olsa diğer hafta sonu 2 günlüğüne kampa gidicez. "
Tuana: "Leya adı üstünde kamp ya. Ama neyse sen bilirsin"
Etrafı temizledik, süpürdüm, sildik tertemiz ettik. Leya odasına eşyalatı yerleştirmeye gitti. Ben ise küçük kedilere mama koymaya çıktım. Çok tatlıydılar ya. Ama hep aklımda şunu düşünüyodum. Çağan ve Leya şimdi nasıl hissedecekler. Anneleri gitti. Tamam ilk gün bişey demediler ama o gün aileleri ordaydı. Ne yapabilirdiler ki? Ve en üzüldüğüm de Afra abla o zamandan beri ne aramıştı, ne sormuştu. İkincisi de ya Çağan babası için yazılan kağıdı benim okuduğum öğrenirse. Bu sefer beni sonsuza dek affetmez. Özellikle ailesinden birisine bişey olursa. Bu sefer beni affedemez.
Kedilere mama koyup içeri girdim. Akşam olmasını bekledim. Sadece akşam olmasını.
***Bir hafta sonra "kampa hazırlanıp gidiyolar "
Kestik!
Bölüm nasıldı? ✨
Sizce kampta neler olucak?
Kim kiminle çadırda kalacak?
Gerginlilikler olucak mı?
Bir hafta içerisinde neler oldu?
Çağan ve Tuana nasıl?
Peki ya Alisa ve Deniz?
Leya ve Yağızın sevgili olduğu öğrenildi mi?
Hepsi diğer bölümde....
Diğer bölüm 15-23 oyda geliyoooo💓💞
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.