[52] Otele hazırlık

267 24 8
                                    

Tuanadan:
Hastanedeydik halâ ve sonunda serumlarımız bitmişti. Ama benim dikkatli yürümem lazımdı çünkü ne de olsa 3 4 kurşun girmiş karnıma. Bence beni hastanede tutmamaları bile bir mucize. Şimdi hepimiz Çağanı bekliyoruz.

*Akşam olunca*
Çağan sonunda gelmişti ve bize bir haber getirmişti. Leyayla ikimiz çok merak ediyoduk? Yoksa bunu bize yapanı mı bulmuştular. Yakışıklım konuşmaya başladı.

Çağan: "Nazım, Leylamm, bundan sonra o evde kalmicaz. Yani konakta kalmicaz. Artık kendi evimiz var. En büyük villalarımızdan birine yerleşicem en kısa sürede. Ama bir hafta kadar hotel'de kalmamız gerekecek çünkü içini monte ediyolar. "

Leya: "Neee abi gerçekten mi? Oh iyiki öyle bişey karar vermişsin abi çünkü ben gerçekten o eve bidaha gitmeyi istemiyorum. "

Çağan: "Korkma abicim, istesende gitmicez oraya. Bebeğim senin hoşuna gitti mi fikir? " Tuanaya bakarak sordum.

Tuana: "Beğendim beğendim aşkım, sadece biraz yorgunum ve bugün biraz fazla geldi bana sanırım. "

Yağız: "Yenge haklı Çağan, ikisi de çok büyük bişey atlattılar. "

Leya: "Abi ben bu bir hafta boyunca Yağızla birlikte kalabilir miyim? "

Yağız: "Aynen kanka hadi izin ver de bende kalsın benim boncuğum. "

Çağan: "Bilemiyorum ya. Yani çok iyi bakılması lazım şimdi onlara. "

Yağız: "Hadi be Çağan! Hem Leya bari senin aklından çıkmış olur. Ona bakma işini ben üstlenirim. En iyi şekilde bakarım ben sevgilime. "

Leya: "Lütfeeeen, abi nolursuunn!" dudaklarımı büzüştürdüm.

Çağan: "Off tamam tamam Yağızda kalabilirsin. İki gözün gibi bakıcaksın Leyaya. İlaçlarını düzenli içicek. Bak bunlara dikkat et. "

Leya: "Yess be aslan abim benim! "

Yağız: "Korkma Çağan o iş bende. E biz yavaş yavaş gidelim o zaman. Güzelim gel hadi gidelim. "

İkisi de el ele tutuşarak bir an önce gittiler. Bizde Çağanla otele gitmek için hazırlanmaya başladık. Çağan arada sırada boynuma küçük küçük öpücükler konduruyodu. Buda benim huylanmamı sağlıyodu.

Çağan: "Nazım hadi gel çıkalım artık hastaneden. Bir an önce otel odasına yerleşelim. Dinlenmek lazım senin. "

Tuana: "Ya Efem benim, sen beni bu kadar düşünme ben gayet iyiyim" (Yazardan: Aynen kanka alt tarafı 4/6 kurşun girmiş en fazla ne olabilir ki? )

Kestik!
Bölüm nasıldııı?
Beğendiniz mi?
Sizce Çağan, Tuana ve Leya yeni eve ne zaman yerleşebilcekler?
Çağan anne ve babasını öğrendikleriyle tehdit edicek mi?
Hepsi diğer  bölümlerde...
Diğer bölüm 21-23 oy 7 yorumda geliyooo

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin