[30] Hastane dönüşü

708 49 1
                                    

Çağandan:

Tuana: "Eee öyle bakışıcaz mı? "

Çağan: "Ha, yok, yani, şey, dalmışım. Hadi al da yemeye başla sıcakken. "

Bir pizzaya bir bana baktı.

Tuana: "Sen yemicek misin? "

Çağan: "Canım ıstemıyo "

Tuana: "İyi, senin canın istemiyosan benim de canım istemiyo" kollarımı birleştirdim.

Şaka yapıyodu? Ne alaka ya?

Çağan: "Tuana ye bak zorlaştırma! " hafif bağırdım "TUANA! " dudaklarını bizde ve gözlerini sulandırdı.

Tuana: "Serumum ne zaman biticek? " tripli konuşma yaptım.

Çağan: "Bilmiyorum ama zorluk çıkarmadan yemeğini yersen sevinicem"

Tuanadan:

Tuana: "İyi, tamam yiyeceğim " bir dilim alıp ısırmaya başladım. Damak zevki mükemmeldi.

Iıı şeyy. Farklı anlamlarda da mı?

Ya iç ses fesatlaşma. Yiyodum ama o yemiyodu. Yine aynısı oluyodu. Ne geçiriyodum ben, karma falan mı?

Tuana: "Sen yemicek misin? "

Çağan: "Yok ben yemicem"

Tuana: "Neden ki? Sen de yemedin. Hadi beni kırma da ye. "

Çağan: "Tuana bunlar senin için. Zaten birazdan eve gitçez serumun bitince. Orda da yerim"

Öyle mi Çağan bey?! Sen bu gözlere ve dudak büzmelerime dayanabilecek mısınız bakalım.

Hemen dudaklarımı büzüştürdüm ve kollarımı birleştirip ona bakmamaya karar verdim.

Bana gözlerini kısarak baktı.

Çağan: "Cidden mi? " derin nefes çektim

Onu dinlememeye devam ettim. Ciddi olmaya çalışıyodum ama aynı zamanda gülmemek için de zorluk çekiyodum. Tamam tamam gülmek yok role devam.

Elindeki pizza dan bir yudum daha aldım. Yavaş yavaş çiğnedim o ise karşımda dikiliyodu. Halâ bana garip garip bakıyodu. Daha şimdiden bıktırmıştım onu.

Çağan: "Şaka yapıyosun değil mi? "

Bu sefer ben gözlerimi kısıp ona baktım? Benim şaka yapıcak halim mi var?!

Evet var.

Doğru, tamam kabulleniyorum. Serumum da bitmiş zaten. Ne ara geçti o zaman ya? Biz daha yeni gelmemiş miydik?

Tuana: "Serumum bitmiş artık gidelim"

Çağan: "Tamam ben bi gidip doktordan okulun için rapor alıyim bide sürümünün bittiğini söyliyim. Ha bu arada evde seninle konuşucaz. "

Kafamı salladım. Aslandan nasıl da kediciğe dönüşüyor onu anladım. Konu aynı ev aynı oda olunca... Hem ne konuşucak ki? Nasıl trip attığımı mı? Düşüncesi bile komik.

Çok geçmeden doktorlar geldi ve elimden serumu çıkardılar. Çok tiksinirim genelde ama şimdi o kadar bişey olmadı. Cidden iğneden ve serumdan nefret ederim. Çağan da daha gelemedi dıcek kendi geldi. Elinde kağıtlar vardı. Muhtemelen rapordu.

Evet düşündüğüm gibi, rapor. Okula gitmicektim. En son ben kaçıncı sınıfta okula gitmemiştim ya? 7 sınıfta falan heralde.

Çağan: "Hazırsan gel gidelim"

Tuana: "Tamam geliyorum"

Yürüye yürüye arabaya vardık ve bindik. Elim biraz acıyodu. Ne de olsa serum vardı. Off şimdi ben yarın evde yalnız bütün gün mü durcam ya? İnşallah sadece yarın kalırım yalnız yoksa ben deliririm.

Kemerlerinizi taktık.

Çağan: "Marketten bişey almak ister misin?"

Ne marketi? Nerde? Ne zaman?

Tuana: "H-ha y-yok. Sadece ilaçlarımı aldık mı? Yada ilaç alcaz mı? "

Çağan: "İlaçlarını çoktan aldım bile güzelim. Bişey istemiyosan gidelim"

Tuana: "Yok yok sür sen bir an önce eve varmak istiyorum çünkü. "

Ayyy o güzelim lafı nasıl da ağzına yakışıyo. Bidaha dese keşke... İkimiz de birbirimizi seviyoruz, ama söylemiyoruz. Saçma olan tarafı da burası işte. Neden? Neden söylemiyoruz? Ben mi ediyim ya teklifi aaa! Onu etkiliyecek şeyler yapmalıyım...

Yok yok hastalık iyice benim kafama vurdu.

Çok geçmeden eve de vardık. Bitkin din, halsizim ama umrumda olan tek bir şey vardı... Çağan..

Çağan: "Hadi sen yukarı çık dinlen"

Hani benimle bişey konuşucaktı? Ne oldu şimdi? Demek ki sadece demeyi biliyo, uygulamayı değil.

Tuana: "Sen benimle bişey konuşmicak mıydın? " Pişkin pişkin sordum.

Çağan: "Istıyosan şimdi konuşalım" ona dönerek bir adım attım.

Tam bana bunları söylerken Leya geldi. Koşa koşa bana sarıldı. Bende haliyle sarılmasına karşılık verdim.

Leya: "Tuana çok korkuttun bizi. İyisin şimdi değil mi? "

Tuana: "İyiyim iyiyim, bak turp gibiyim"

Leya: "Oh, hep iyi ol. Hadi gel biz yukarı çıkalım da sen biraz dınlen. "

Tuana: "Peki gel çıkalım"

Çağanın yanından hızla ayrıldık. Tipini görmeliydiniz. Benden cevap beklerken öylece kala-kaldı.

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Çağan ve Tuana ne için konuşacak?
Leya Tuanaya ne diyecek?
Çağan kardeşinin sevgilisi olduğunu ne zaman öğrenecek?
Hepsi diğer bölümde...
Diğer bölüm 18-22 oyda...

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin