[18] Trip

1K 49 3
                                    

Tuanadan:
Aşağıdaydık ve hepimiz koltuğa oturduk. Ben tekli koltuğa oturdum. Çağan da tam karşımdaki tekli koltuğa oturdu.

Odun!

Hepimiz susuyoduk. Birden denizin sıkılarak konuştuğunu duyduk.

Deniz: " E bişey yapsak sıkıldım çünkü ben."

Leya: "Haklı valla ne yapsak? "

Alisa: "Bana kalırsa film izleyelim. Hem okuldan yorgunluğumuzu atarız. "

Deniz: "Bana uyar. "

Çağan: "Tamam film işi bende o zaman "

Leya: "Atıştırmalıklar da bizde o zaman. "

Kızlarla mutfağa gittik. Her filmin olmazsa olmazı.

PATLAMIŞ MISIR!🍿

Evet hemen yapmaya başladık. Ama bi taraftan da fındık ve fıstık gibi şeyler koyuyoduk kaselere. Hazırlayınca hemen içeri geçtik. Erkekler de sanırım hazırdı.

Bİ DAKİKA? BU NE LAN?!

Olm bunlar korku filmi mi seçmiş?

Evet.

Sen sus iç ses.

Leya: "Biiiz geeeldiiik. "

Alisa: " Eee ne bakıyoruz? "

Yağız: "Korku filmi "

Tuana: "Korku filmi mi? Daha güzel bişey seçemediniz mi? " tırstığımı belli etmeyerek söylemiştim.

Çağan: "Heee korku filmi var mı itirazın? Ve de daha güzel şey bulamadık. "

Tuana: "Ben sana mı sordum be gerizekalı."

Leya: "Tamam ya yeterin! Hadi filmi izleyelim yoksa merakımdam çatlicam "

Leyanın bu sözünden sonra hepimiz yerlerimize oturduk. Ben yine aynı yerime oturdum. Yani herkez aynı yerine oturdu. Leya Yağızın, Alisa ise Denizin yanına oturdu. Çağan karşıma, bende onun karşısına oturdum. Filmi başlattık. Daha filmin başından ne kadar korkunç olduğunu anlayabiliyodum. Başlaması bile cinli aq. Biraz tırsmadım değil. Ama öyle yada böyle izlicektim yoksa şu karşımdaki pislik bütün gece benimle dalga geçerdi.

Ananı sikim o ne lan?!

Çok korkunç şeyler çıkmaya başladı ya! Kim seçmiş bu filmi? Doğru Çağan gerizekalısı. Napalım beyni o kadar çalışıyo.

Bir saat 26 dakika geçtikten sonra bitti.

Tuana: "Kim seçti bu filmi ya?! "

Çağan: "Ben seçtim problem? " gözlerini kısarak baktım.

Tuana: "Evet var. Bu ne böyle cinli minli? "

Çağan: "Ha sen korktuuuun. E söyleseydi ne baştan , değiştirirdik."

Tuana: "Çağan bak beni sinirlendirme! "

Çağan: "Tamam bunu dediğine göre korkmuşsun. Sen şimdi trip de atarsın. "

Leya: "Abii! "

Tuana: "Trip ha trip. " ellerimi belime koydum ve ayağı kalktım.

Çağan: "Ha trip" ben de ayağa kalktım ve herkez ayağa kalktı.

Tuana: "Tamam öyle olsun görüceksin sen" mutfağa gittim.

Yavaş yavaş akşam olmaya başladığı için yemek hazırlicaktık. Hafize abla bugün tatildeydi. Yani her cuma öğleden sonra hep kendi evine giderdi ve Pazartesi erkenden gelirdi.

Kızlar çok geçmeden arkamdan geldi.

Alisa: "Kıııız nolduu? Niye gittin öyle apar topar "

Tuana: "Aman sinirlerimi bozdu ya. "

Leya: "E bi zaman trip atıcaksın o zaman ha? " sırıttım.

Tuana: "Evet trip atıcam, bıktırıcam onu! "

Leya: "Neyse amaan gelin pizza söyleyelim de hızla yemek konusu da kapansın. "

Alisa: "Ayy mükemmel olur. "

Tuana: "Dışardan satılan pizzalar güzel oluyo mu ki? " daha önce hiç dışardan yememiştim.

Leya: Neden sorduğu aklıma geldi "Oluyo oluyo merak etme sen. " hemen hızlıca sipariş verdik. Tamı tamına 2 pizza.

Yavaş yavaş içeri geçtik. Erkekler de masaya oturmuş laptopta bişey yapıyodu. Biz gelince Çağanın gözleri hemen beni buldu. Ben ise ona bakmayıp tripli tripli masaya oturdum. O her zamanki gibi masanın başındaydı. Ama ben bu sefer kendi yerime değil onun yanındaki sandalyeye oturdum.

Yağız: "Yenge tripli sanırım" fısıldayarak söyledim.

Çağan: "Hıı tripli " fısıldadım.

Alisa: "Eee napıyosunuz? "

Deniz: "Hiiç napalım güzelim iş güç. "

Hepimiz Alisa ve Deniz hariç Denize döndük.

Hepimiz: "Güzelim mi?! "

Deniz: "Bana öyle uzaylı görmüş gibi bakmayın yaw "

Leya: "Allahım 2 ship tutuyodum biri oldu olucak diğerleri de biraz birbirine trip atıyo ama ols- " hoppala yedin mi ayvayı sen şimdi. Döktük herşeyi be

Alisa: "Leyacım canım ne diyosun sen? "

Çağan: "Hadi inşallah " sessizce söyledim ama galiba herkes duydu.

Zil çaldı ve hemen ayağa kalkıp kapıya yöneldim. Allahım ne oluyo bugün? Mutlu günümde miyim, üzgün günümde miyim anlamadım. Ayy ben onların yüzüne nasıl bakıcam şimdi? Off heralde şuan domates gibi kıpkırmızı oldum ya... Hemen kapıyı açıp pizzaları aldım. Yavaş yavaş içeri geçtim.

Yağız: "Çağanı seviyo musun? "

Hadi bakalım cevap ver şimdi.

Tuana: "N-ne? " yutkundum.

Yağız: "Çağanı seviyo musun dedim. "

Tuana: "Yağız bu nasıl soru? "

Deniz: "Tek cevaplı bir soru. "

Yağız: "Evet yada Hayır. "

Hem kızlara hem de Çağana bakıp duruyodum. O da hafif sert bakıyodu.

Tuana: "A-arkadaş olarak yani.. "

Yağız: "Sadece arkadaş olarak mı? "

Tuana: "Lütfen sormayın böyle sorular artık. Ve de ben cevabımı verdim. "

Hocam yalan söylüyo.

Sus iç ses sus!

Deniz: "Hadi ama itiraf et! "

Yağız: "Evet hadi itiraf et. "

Leya: "Salın kızı ya! " ne kadar da onları yakıştırsam birazcık üstüne gitmişlerdi.

Yağız: "Önce söylesin ya ben de merak ediyorum. "

Pizzaları masaya bıraktım ve yukarı çıkmaya başladım. Niye bu kadar kurcaladılar ki? Bişey olmadığını söyledim zaten.

Hocam ben söyledim aşık diye.

İç ses sinirlendiriyosun beni. Ama bi taraftan da doğru gibi. Odaya vardım. Balkona çıktım ve derin derin nefesler almaya başladım. Birden kapı açıldı...

Kestikkk!
Naberr?💜
Bölüm nasıldı??
Sizce içeri kim girecek??
Çağtunun arası nasıl olcak?
Tuana tribine devam edicek mi?
Deniz neden Alisaya güzelim dedi?
Hepsi diğer bölümde...
Diğer bölüm 11-16 oyda...
Şimdiden teşekkürler!

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin