Tuanadan:
Deniz yine yapmıştı yapacağını. Biz Çağan'dan saklarken o tam da onun yanında söyledi.
Çağan: "Herkesin sevgilisi var derken? Leya abicim noluyo? "
Şimdi ayvayı bütün haliyle yemiştik. Yani yemiştiler. Leya ağzındaki lokmayı yutamadı. Öksürmeye başlamıştı hemen su verdim.
Leya: "Ayyy üff ben daha fazla saklayamicam! "
Çağanın kaşları çatıldı. Bu haline gülmemek çoook zordu.
Leya: "Yağız söyleyelim bence artık" Yağıza bakarak söyledim.
Yağız: "Çağan biz Leyayla sevgiliyiz" hemen masadan kalktım ve ondan uzaklaştım.
Çağan bir yere odaklandı ve sırıtıp gözlerini kıstı. Bismillahirrahmanirrahim. Ondan sonra gözleri beni buldu. Niye bana bakıyo ki.
Çağan: "Daha kaç kişi bunu biliyo? "
Deniz: "Tahminlerime göre yengen ve sevgilin biliyo. "
Alisa: "Aşkım naptın ya! Ölmemi falan mı istiyosun sen? "
Gözleri, elaları anında beni buldu. Çok tatlı bakıyo ya ciddi bile olamıyo puahahahah.
Tuana: "Leyayı koruma amaçlı söylemedik sana. Başka amacımız falan yoktu. " dudaklarımı büzüştürerek konuştum.
Derin nefes verdi ve Yağıza baktı. Yağızın gözleri yuvasından çıktılar.
Çağan: "Yağız, koçum, eğer bu kardeşim denilen gizli kutu üzülürse... Seni ellerimle gömerim. Anladın mı? "
Leya: "Aslan abim be" yanına gidip yanağından öptüm.
Çağan: "Tamam sende vıcıklaşma. Bidaha benden bişey saklarsan bozuşuruz. "
Leya: "Tamam abi tamam bundan sonra bişey saklamak yok. "
Leya koşa koşa Yağızın boynuna sarıldı. Ay onlar da çok tatlı bi çift ya. İnşAllah hep mutlu olurlar onlar da. Burdan aklıma Çağana bakmak geldi ve baktım. Onlara bakıyodu bende hemen ayağa kalktım ve arkadan saçlarıyla oynadım.
Tuana: "Biliyorum, kardeşin, endişeleniyosun ama Yağızı en az 5-6 aydır tanıyorum. İyi bir çocuk Leyayı bırakmaz. "
Çağan: "Nazım anlıyorum ama ne de olsa kardeşim. "
Tuana: "Olsun olsun boşver sen onları. "
Tam yerime geçicektim ki müzik çalmaya başladı. "son aşkım, ilk yarim ". Lan daha demine kadar yanındaydım be adam ne ara açtın müziği.
Ayağa kalktı ve bana doğru yaklaştı. Elini uzattı ve gözlerini yüzümde gezdirdi. Konuşmasını bekledim. Aynı zamanda da içimdeki duyguları anlamaya çalışıyodum. Bu hayatta çok değişik duygular yaşamıştım ama böylesini yaşamamıştım. En sonunda o beklenen soruyu sordu.
Çağan: " Bu dansı bana lütf eder misiniz Naz hanım? "
Elini tuttum ve sorduğu soruyu cevapladım.
Tuana: "Tabikide Efe bey. "
Elimden tuttu ve dans etmeye başladık. Ellerin omuzlarındaydı onun ise elleri belimdeydi. Unutulmaz bir an olacak bu gün benim için. Bu tarihi yazmalıyız bir yere. "*24 Kasım 2023*".
Beni kendine iyice çekti. Parfüm kokusu yeniden burnuma dolmuştu. Kafamı omzuna yasladım ve konuşmaya başladım.
Tuana: " Bu günü asla unutmicam, ama asla."
Çağan: "Bende bitanem, bende. İyiki artık benimsin. "
Tuana: "Hiç ayrılmayalım. Birbirimize kırgın yada kızgın olsak bile. Özür dileyelim birbirimizden ve barışalım. "
Çağan: "Güzel yüzlüm düşünme sen şimdi böyle şeyleri. Bizim hep çok güzel günlerimiz olacak. "
Bunu dedikten sonra artık heralde bana diyecek başka bir laf kalmamıştı. Susmak en iyisiydi bence çünkü hep kötüyü çağırıyodum.
Dansımız bitmişti. Artık eve gidicektik.
Çağan: " Bu arada Hafize abla işten çıkmak istedi bende onu çıkardım. Sadece söyliyim dedim. Diğer çalışanlar da 3 gün evi temizlemeye gelicekler. "
Leya: "Yaaa Hafize abla bizi bıraktı mı yani?"
Tuana: "E peki neden işi bıraktı ki? "
Çağan: "Annesi hastalanmış o da haliyle ona bakmaya gitmiş. "
Tuana: " Üzüldüm ya çok alışmıştım ona. '
Çağan: "Bizde alışmıştık ama yapacak birşey yok. "
Tuana: "Çağan artık eve toplanabilir miyiz yorgunum da? "
Çağan: "Tabikide güzelim soru mu bu. Hemen arabayı hazırlayın biz gidicez. "
Yağız: "Çağan biz biraz daha burda kalıcaz hava almak için falan. "
Çağan: "Tamam ama kardeşimden uzak dur"
Yağız: "Tamam tamam hadi iyi geceler!
Çağan ve Tuana: " İyi geceler "
Kestik!
Bölüm nasıldı?
Yeni hayatlarına nasıl devam edecekler?
Yağız ve Leya nasıl görüşecek?
Tuana ve Çağan birlikte mi yatacak?
Hepsi diğer bölümlerde...
Diğer bölüm 22 oy 4 yorumda...
Şimdiden teşekkürler!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.