[36] Hastaneye gelen hediyeler

668 47 8
                                    

Tuanadan:
Bu laftan sonra kendimi çok garip hissetmiştim. Sevinsem mi, üzülsem mi bilemedim.

Deniz: "En iyisi biz çıkalım, belki biraz daha sağlıklı düşünür kararını verirsin. Okuldan sonra yine geliriz. "

Hiç birine bakmıyodum ve tepkisizdim.
Birer birer çıktılar. Kafamı tuttum ve ağlamaya başladım. Niye hep ben? Niye? Allahım neydi benim günahım?

İnanabiliyo musunuz, koskoca Çağan Efe Ak bana aşık. Bende ona... Aşıktım yani... Okulun en popüler çocuğu, gelecekteki holding sahibi Çağan Efe Ak bana aşık. O duygusuz gerizekalı ilk defa duygularını söyledi. En son onu bu kadar üzgün annesi yurt dışına gittiğinde görmüştüm. Bana bu kadar çok mu değer veriyodu? Kafam çok karışık. Off ne yapıcam ben? Şimdi akşam gelince ne dicem ben?

**** Akşam saat 19:10

Akşam olmuştu. Bütün gün hiç bir şey yememiştim ama aç da değildim. Sadece haksız düşmüştüm. Ne zaman gelecek diye de artık düşünmeyi bıraktım. Ne zaman gelirse gelsin.

Herşeyden 10 dakika sonra içeriye hemşire girdi. Elinde 1 buket gül ve kocaman bir sürpriz kutusu vardı. Bana mı geldiler? Yok be ne saçmalıyorum ben kesin odalar karıştı.

Hemşire: "Tuana hanım. Sizin için çok güzel haberlerimiz var. Birazdan taburcu olucaksınız ve sizi bir kişi alıcak"

Tuana: "Ne? Nasıl yani hemen şimdi mi? Ama ben araba kazası geçirdim en az 3 gün hastanede kalmam gerekmiyo mu? "

Nasıl ya ben daha kalıcak yer bulamamıştım ki. Allahım sen benim yardımcım ol.

Hemşire: "Tuana hanım gayet iyisiniz. Tedavinize evde devam etmenizi öneririz. Ha bu arada bu elimdekiler size geldi. "

HADİ BE! Yok artık! Çüş! Daha neler! Kimse bana böyle bişey göndermez ki.

Tuana: "Yok ya bana gelmemiştirler siz odayı karıştırmışsınızdır. Yada dur dur nerde kameralar ha? Nereye el sallıyoruz? "

Hemşire: "Odaları karıştırmadım efendim. Size çok değer veren birinden bunlar. Hatta kendisi şuan hastanede. Birazdan içeri giricek. Şöyle veriyim size" buketi kucağına bıraktım ve hediye kutusunu da hemen yanındaki masaya koydum. "Ben çıkıyim o zaman siz rahatça hediyeleri açın. "

Halâ anlamış değildim. Kimden ki bunlar. Ama bişey diyim mi güller harika. Harika oldukları kadar da ağırlar. Kaç tane gül var burda ya? Teker teker saymaya başladım ve sayarken içinden bir not çıktı. Notta şu yazıyodu : Sana kör kütük aşığım.. "
Bu laf biyerden çok tanıdık geliyo ama nerden-

Lan.

Çağan bu.

Al işte gelmiş buraya.

Tuana: "Sana kör kütük aşığım ha" mırıldandım.

Tam bu sırada kapıya yaslanan Çağanı fark ettim. Benim için mi hazırlanmıştı o böyle, yoksa bir yere mi gidiyo? Dümdüz siyahtı. Gömleğinin açık düğmeleri vardı. O parfüm kokusu anında burnuma doldu. Gönlümü almıştı ama biraz da naz yapmam lazımdı. Eee ne de olsa ismini boşuna Naz koymamışlardı.

Tuana: "Sen ne ara geldin? Hem bu kadar hediyeye gerek yoktu. " yatakta hafif doğruldum.

Kapıyı kapattı ve yanıma yaklaştı. Yatağa oturdu ve inatla gözlerime baktı.

Çağan: "Bakıyorum sakinleşmişsin. Aslında daha çok şeyi hak ediyorsun da işte zamanım yoktu. Daha hediyelerini açmadın mı?"

Tuana: "O biricik sevgiline versene bunları"

Çağan: "Oyun oynadık dedik ya. Sevgilim yok. Beni kıskanıcak mısın diye test yapmak istedik ama kötü sonuçlandı. "

Tuana: "Benim halâ inanasım yok sana "

Çağan: "Gel bak hediyeleri açalım. Bakalım beğenecek misin. "

Yavaş yavaş hediyeleri açmaya başladık. İçinde birbirinden çok paket vardı. İlkini açtım ve çok güzel bileklik vardı. Tamam zevki vardı kabul ediyorum.

İkinci paketten, topuklu ayakkabı çıktı. İyide ne alaka? Kaşlarımı çattım ve ona baktım.

Tuana: "Herşey okey de bu ne için? "

Çağan: "Birazdan anlicaksın, sabret sadece."

Paketleri açmaya devam ettim. Bu paketin içinden de kırmızı ruj, rimel vb şeyler çıktı. Bi lafla makyaj malzemeleri çıktı. Allah sonumuzu hayırlı etsin çok değişik şeyler çıkıyo.

Son paketi de açtığımda içinden elbise çıktı. Elbise biraz kısaydı. Siyah bir elbiseydi. İyide herşey ne içindi?

Çağan: "Şimdi git bunları giy ve hazırlan seni burda bekliyorum. "

Tuana: "Hayırdır ne bu emirler falan? Hiç bir yere gelmiyorum. Ayrıca hastanedeyiz farkındaysan. "

Valla övünmek gibi olmasım ama ben de dünyada en inat insanlardan biriyim. Daha kiminle uğraştığını bilmiyosun Çağancım.

Çağan: "İstersen ben geleyim giydireyim ha ne dersin? " sırıttım.

Tuana: "Biz hiç bir şey değiliz, o yüzden bana hiç birşey yapamazsın. Ya onca kız varken niye ben. Onca kız arkanda koşuyo sen de senin arkandan koşmayanı seçiyorsun. "

Çağan: "İnatçı kızları severim " güldüm.

Hass... Hadi lan ordan.

Ben de inatçı erkekleri severim Çağancım.

Kestik!
Yeni sezonun ilk bölümü nasıldı?
Sizce bu sezon Çağtu sevgili olucak mı?
Çağan kardeşinin ilişkisini öğrenicek mi?
Sizce Tuana Çağanın dediklerini yapacak mı?
Herşey bu sezon!!!
Diğer bölüm için 20 oy 2 yorum!

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin