[57] Boşa giden jest

196 23 3
                                    

Mertden:

Tuanayı kaçırıyodum. Onu kimsenin bilmediği, sadece benim bildiğim bir depoya götürüyorum. Çağan'a bu hayatı mahvetmeyi planlıyodum.

Nedenini bilmiyorum ama Çağan'a karşı içim nefret doluydu. Oysaki Leyamı çok seviyordum. Hatta kızımı kendimden bile çok seviyordum.

Eziyet çektircektim Tuanaya, ki Çağanın aklı başı yerine gelsin. Yemek hemen yaşayabilsin kadar vericektim. Su da aynı şekilde. İstesem anında öldürebilirim onu. Ama ikisinin de acı çekmesini istiyorum. O kız da nasıl bizim salak oğlana inanmış halâ anlayamıyorum. Çağanın, yani bizim güçsüzün, onu koruyabileceğini falan mı zannetmiş acaba?

Komik. Sadece komik.

Yarım saat sonra varmıştık depoya. Hemen uyanmadan aldım Tuanayı depoya doğru indim. Aşağısını önceden hazırlamıştım. Bir tane sandalye koymuştum. Ve ip gibi şeyler de vardı. Buradan kaçamayacak artık!

Çok da güzelmiş kız aslında. Ama yok yok olmaz benim Berilim var. Afra öğrenmesin de ne yaparsa yapsın. Çünkü bu sefer gerçekten iflas ederim ve Afranın paralarını kullanamam. Hepsiyle kızlarıma ve karıma hediyeler alacağım. Elindeki tüm hisseleri alacağım ve karım ve kızlarım ile harika bir hayat yaşayacağız.

Hemen kızı sandalyeye oturttum. Ağzını bir bant alıp bantladım. Ellerini, kollarını, ve bacaklarını bağladıktan sonra da oradan uzaklaşmaya başladım. Her gün gelecektim buraya. Her gün aynı yemeği getirecektim. Hatta arada şu bile vermeyecektim.

Çağandan:

İşlerim bitmişti. Güzelimin yanına dönmek için can atıyordum resmen. Kokusu burnumda tütüyordu. Çok az bir zamanlığına bıraktım aslında ama yinede çok özlemiştim onu. Eminim o da beni özlemiştir.

Ego mu? Hayır. Sadece sevgi, aşk ve tutku.

Otele gitmeden önce de küçük bir jest yapmak istiyordum. Ne yapsam ya? Takı mı alsam? Çiçek mi alsam?

Çiçek çok sönük olur. Sadece o olmaz. En iyisi ek olarak takı da alayım. Hemen Pandoranın mağazasına gidip bişeyler bakayım yoksa bu böyle olmicak.

Hızla Pandoranın mağazasına doğru sürdüm arabamı. Az bir zaman sonra varmıştım. Çok güzel yüzükler vardı. Ama iiçlerinden bir tanesini çok beğenmiştim. Çok zarifti. Hemen mağazadan onu aldım ve arabama bindim.

Aldığım şey buydu

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Aldığım şey buydu. Çok güzel değil miydi? Aslında Nazım çok daha güzel şeyleri hak ediyor, ama benim seçicek zamanım olmadığı için hızlıca bunu alıp çıkmıştım. Umarım beğenir ya. İçimde nedense bir huzursuzluk var. Sanki hediyemi beğenmicek. Öyle bir vibe aldım.

Şimdi tek kalan bir çiçekti. Çiçek olarak gülü seçtim. Eee malûm romantik bir insanımdır. En yakın çiçekçiye gidip 10 adet gül aldım.

Hızla arabamı otele doğru sürdüm. Arabamı park edip otele girdim. Asansöre bindim ve Nazımın odasının olduğu kata bastım. Umarım beğenirdi. Odanın önüne geldiğimde kapıyı tıklattım ve içeri girdim.

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Sizce Çağan nasıl tepki verecek?
Tuanaya ne olacak?
Hepsi diğer bölümlerde...
Siper bölüm 16 oy 7 yorumda geliyooo

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin