[46] Leyanın kararı

407 44 12
                                    

Tuanadan:
Hemen ses çıkmayacak adımlarla aşağı indim. Mert abi Afra ablayı aldatıyo muydu? Bu kadar kötü bir adam olamaz ya, gerçekten olamaz! Yavaşça kendimi koltuğa saldım.

Çok geçmeden Leyla ve Alisa aşağı indiler. Yanıma oturdular.

Leya: "Annemler nerde? "

Tuana: "Annen Çağan ile mutfakta konuşuyolar, baban... Babanı bilmiyorum nerede. Herhalde odasındadır. "

Leya: "Anladım. Ben artık üzülmeye bıktım, o yüzden artık hiç bir şeyi kafaya takmicam."

Leyanın ruhu bedeninden çıktı herhalde. Daha saatler önce ağlıyodu şimdi nasıl böyle konuşabiliyo? İlginç.

Biraz sessiz sessiz oturduk ve bir müddetten sonra Alisa bu sessizliği bozdu.

Alisa: " E ben kalkayım o zaman artık. Hem sizin ailecek konuşacak şeyleriniz vardır. "

Leya: "Peki, nasıl istersen. Sonra yazarım sana instagramdan. "

Alisa: "Tamam aşkım. Görüşürüz kızlar. "

Tuana ve Leya: "Görüşürüz! "

Dedik ve yerimize oturduk.

Tuana: "Eee Leya Yağızla ilişki nasıl gidiyo? İyi mi? "

Leya: "Güzel gidiyo ya. Siz abimle nasılsınız? Herşey yolunda mı? "

Tuana: "Yolunda yolunda. Ama annenle pek sayılmaz. "

Leya: "Nasıl yani? Ne oldu ki? Ay merak ettim şimdi hemen anlat! "

Tuana: "Yani ne biliyim sana güvenmiyorum demek istiyo gibi. Çok şeyler ima etti. Neyse boşver takma kafana sen. "

Evine alırken bu neyin nerdeydi Afra hanım?

Konuş kız valla konuş artık. Biz de kurtulalım sizde kurtulun.

* Akşam olunca *

Akşam olmuştu. Ben ve Afra abla masayı kurmuştuk. Artık herkes masaya geçmişti. Ben ise kayısı suyunu alıcaktım. Tam masaya geçicekken benim tabağımı onlara en uzak olabilcek şekilde koymuşlardı. Yok illa kaos yaratıcaklar yoksa olmaz.

Tuana: "Afra abla, noluyo? "

Afra: "Kızım.." Merti işaret ettim.

Tuana: "Haa tamam sorun değil" Çağan ile göz göze geldik ama yapacak bir şey yoktu.

Dedim ve yerime geçtim. Afra abla herkese yemek koymaya başladı. Yemekte pilav ve et vardı. Yanında da çeşit çeşit salatalar. Afra abla tam bana koyacakken Mert iblisi konuşmaya başladı.

Mert:  "Az koy ona. "

Tuanacım relax, relax daha güzel günlerin olucak senin merak etme.

Çağan: "Baba ne demek az koy ya? Gelecekteki gelinine böyle mi davranıcaksın sen?! " biraz sinirlenmeye başladım.

Mert: "Çağan, yemek yerken canınızı sıkmiyim istiyosan? "

Kimse bişey diyemedi ve herkes yemeye başladı. Benim için bu konu bu kadar önemli değil çünkü ben zaten az yemek yiyorum. Ama böyle demesine çok kıl oldum.

Kestik!
Evet bölüm az oldu çünkü onca zaman bekledim ve istediğim kadar oy gelmedi. Her izleyen oy verseydi şimdi nerelerde olurduk değilmi? O yüzden bundan sonra haftada sadece bir bölüm gelecek. Bu iş düzelene kadar böyle olacak.

Diğer bölüm için: 26 oy ve 7 yorum

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin