Çağandan:
Tuana hızlı adımlarla üçüncü kata çıkmaya başladı. Bende hemen onun arkasından gidiyodum. Hemen terasa çıktı ve hızlı ve derin nefesler almaya başladı. Benim geldiğini duymamıştı. Bende öylece onun arkasında duruyodum. Terasın bi köşesindeydik. Sonra iki elimi de onu arama alıcak gibi taşa yasladım. Ellerimi farketti ve hemen arkasını döndü. Korkmuş olucak ki gözleri kocaman açıldı ve geri çekildi. Taşın üstüne oturdu. Benden geride durmak içindi hepsi..Tuana: "S-sen ne zamandan beri arkamdasın? "
Çağan: "Sen buraya geldiğinden beri. Sen neden buraya geldin peki? " ellerini göğsümde birleştirdim ve bir adım attım.
Tuana: "Sanane Çağan! Sanane! Hem sen ne hakla beni takip ediyosun? " kalbim hızlı hızlı atmaya başladı.
Çağan: "Edemez miyim? " Gözlerimi kısarak baktım.
Tuana: "Edemezsin! " kollarının altından geçmek istedim ki beni geri çekti.
Çağan: "Tuana biz ne zaman barışıcaz? Ne zaman konuşmaya başlicaz? "
Tuana: "Konuşuyoruz ya yeter bu kadar. " bu sefer de denedim ve sürprays kaçtım.
Bu sefer kaçmasına izin vermiştim çünkü zaten ders başlicaktı. Bende çok geçmeden arkasından gittim ve sıralara oturduk. Ders Coğrafyaydı. Ve biz sınav yapmıştık. Muhtemelen bize sınav kağıtlarını dağıtacaktılar. Ben rahattım çünkü yüksek de alsam, düşük de alsam sınıfı öyle yada böyle geçecektim (vay anamm) Hoca girdi ve hepimiz ayağa kalktık. Eliyle otur işaretini yapınca da hepimiz oturduk. Sınav notlarını açıklamaya başladı.
*** (derslerden sonra)
Tuanadan:
Hoca diğer hafta sonu kampa gideceğimizi söylemişti. İstemsizce heyecanlanmıştım. Ve bugün anlaşmıştık. Deniz, Yağız ve Alisa 2 günlüğüne bizim evde kalmaya geliyodular. Sonunda o kadar da yalnız olmicaktık. Yani sadece 2 günlük olsa bile bence keyifli olacaktı. O yüzden onlar hemen eve gidip biraz eşya aldılar ve tekrar okulun bahçesine geldiler. Onları orda bekliyoduk.
Hemen geldiler ve arabaya oturduk.Deniz: "Yağız siktir git lan burdan ön koltuk benim! " onu çekiştirdim.
Yağız: "İlk önce ben oturdum lan gerizekalı arkaya geç! " dedim onu iterek.
Deniz: "Olm mal mısın lan kalk! "
Gülmemek için kendimi zor tutuyodum. Dudaklarımı birbirine bastırıp etrafa bakmaya başladım.
Yağız: "Sebep?! Bak beni sinirlendirme! "
Çağan: "YETERİN BE! AAAA BİRAZDAN İKİNİZİ DA ARABAYA ALMİCAM GÖRECEKSİNİZ! " diye bağırdım " Tuana otur yanımdaki koltuğa. "
Tuana: bir yere dalmıştım "N-ne? "
Çağan: "Yanıma otur Tuana yanıma " elimle gösterdim " Yağız sende Deniz'le birlikte arkaya kızların yanına geçebilirsin. Hadi kankam güle güle " güldüm.
Alisa: "Gülmemek için kendimi zor tutuyorum ölücem birazdan "
Deniz: "Alisa! " sert bir bakış attım "Kaç! "
Alisa: "Lan gerizekalı nereye kaçıyim ? Arabada nereye gidebilirim? "
Hepimiz gülüyoduk. Çağan birden arabayı çalıştırınca irkildim. Olm öyle araba mı çalıştırılır lan?! Bir karar almıştım. Biraz daha değişik bir insan olucaktım. Belki bazı insanlar sevmeyebilir ama yapacak birşey yok. Alışsınlar amk banane!
Welcome yeni mod.
Eve gelmiştik. Hemen arabayı park edip arabadan inmiştik. Valizlerini alıp yardım ettik. Eve girdik. Ortalıkta kimse yoktu. Etrafa bakındım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.