[31] Abimle yakışıyosunuz

709 46 0
                                    

Tuanadan:
Çağanın odasına gittik ve ben yatağa oturdum. Aynı zamanda Leya da yatağa oturdu. Sanki bişey anlatmak istiyorum gibi ama ne? Durup konuşmasını bekledim.

Tuana: "Hadi dökül"

Leya: "Ya şimdi bişey söylicem ama beni ortadan ikiye kesmenden korkuyorum" hafif kıkırdadım.

Tuana: "Neden ne söyliceksin ki? " hafif kaşlarımı çattım.

Leya: "Ben.. "

Tuana: "Evet sen" bıkmış bir sesle söyledim.

Leya: "Ben seni abimle yakıştırıyorum! "

Bunu duyunca gözlerim yuvalarından çıktı ve elimle ağzını kapattım.

Tuana: "Leyacım senin ağzından çıkanı, kulağın duyuyor mu?"

Elimi ağzından çekip aşağı indirdi.

Leya: "Ya biliyorum bak, belki sevmiyosun onu ama o seni çoook seviyo. Sana kör kütük aşık. "

Hem dinliyodum hem düşünüyodum. Derin düşüncelere daldım da denilebilir..

Leya: "Abimin senin için yapamayacağı hiç bir şey yok! Hem annem de seni çok seviyo. O da benim gibi sizi yakıştırıyo. Bana söyledi hatta. "

Yok artık Afra abla da mı? Allahım noluyo ya?

Leya: "Ama bi tek bir küçük engel var. O da babam. Ama siz onu aşabilcek kadar güçlüsünüz. "

Niye engel olsun ki? Off ne diyorum ben?

Leya: "Sen dediklerimi akşama kadar bir düşün, ben akşam yine seni biyerde tutçam, konuşçaz."

Yanımdan kalkıp gitti. Cidden beni bu kadar seviyo mudur ya? Ama ben onun gibi birisini hak etmiyorum ki.. Yani sonuçta ailem yok, tek kuruş param yok, hıç bir şeyim yok benim. Yoksa Leya babasının bu yüzden mi izin vermiceğini düşündü? Neyse bunları sonra da düşünürdüm.

Yarın da okula gitmicem zaten bol bol vaktim olucaktı düşünmeye. Çağan nereye gitti ya?

En son aşağıda bırakmıştım onu. Hem de sorusuna cevap vermeden. Ayy çok kızmış mıdır acaba ya? Odadan çıkmayı cesaret edemedim ve odada öylece oturdum.

Çağandan:
Yine kaçabilmişti benden. Yine ve yine. Leyanın sayesinde hemde! Ulan anana küfür etsem anan benim anam, babana küfür etsem baban benim babam senin derdin ne ya? Üstelik ona nasıl sırılsıklam aşık olduğumu da biliyo. Ahhh!

Neyse ben de akşama konuşurum. Şimdi ne yapsam, ne yapsam... Yapçak bişey yok ki, en iyisi oturup instagramda gezinirken akşam yemeğini beklemek.

***( Akşam 20:36 )

Hafize: "Çocuklar hadi gelin yemek hazır! "

Masaya doğru ilerledim ve ilk oturdum. Yine masanın başına. Leya ve Tuana da benden sonra geldi. Tuana yavaş yavaş kendi yerine geçti. Yani benim yanımdaki sandalyeye. Leya da onun karşısına oturdu.

Tuana: "Çağan? "

Sesi o kadar yorgun çıkıyodu ki, neredeyse çıkmıyodu. Git gide daha kötü oluyodu. En azından ilaçlarını aldık da yemekten sonra içirebilcem.

Çağan: "Hı? "

Tuana: "Ben yemek yemesem olur mu? Hem iştahım yok. "

Çağan: "Olmaz Naz hanım çünkü ilaçların var ve o ilaçlarını içebilmen için yemek yemek gerekiyo. "

Ne kadar da canı istemese yemek zorundaydı.

Leya: "Tamam hadi bak şurda çok güzel brokoli falan var ondan ye. Hem çok sağlıklı ve güzel. Eminim çok beğeneceksin"

Özellikle bunu beğenmicek. Sevdiğim kızı o kadar da tanıyorum ben. Eminim biraz patates yemeğinden alıcak. Eminim...

Tuana: "Yok yok ben patates yemeğinden alsam yeticek"

Alkışa gerek yok teşekkürler, teşekkürler.

*** (Yemekten sonra herkes odasında)

Hepimiz yemeğimizi yemiştik ve odalarımıza geçmiştik. Ama bir şey vardı. Tuana neden birkaç eşyasını toplayıp odasına götürüyodu. Tam yine odadan çıkacakken ayağa kalktım ve onu durdum. Bana anlamaz gözlerle baktı.

Çağan: "Nereye ve neden taşıyosun bu eşyaları? "

Tuana: "Odama götürüyorum, orda uyicam"

Çağan: "Neden? Benim yanımda yatsan olmaz mı? "

Tuana: "Hastayım ama ben. Hem seni de hastalandırmiyim. "

Çağan: "Saçmalama gel yat benim yanımda hem zaten ateşine daha çabuk bakabilcem."

Tuana: "Çağan lütfen bak yorgunum zaten"

Çağan: "Çok mızıkçısın. Hadi git bakalım" kısık sesle dedim.

Tuana: "İyi geceler"

Çağan: "İyi geceler"

O kokunu bu akşam içime çekemicem diye o kadar üzülüyorum ki... Sensiz ben nasıl uyicam şimdi. Neyse biraz zaman geçtikten sonra ateşine bakmaya gitçem zaten.

Kestik!
Bölüm nasıldı?
Tuananın hastalığı nasıl olcak?
Çağan Tuanaya aşkını ne zaman itiraf edicek?
Yağız ve Leyanın ilişkisini Çağan öğrenecek mi?
Hepsi diğer bölümlerde...
Diğer bölüm 18-26 oyda geliyo...

Okuldaki takıntım Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin