Çağandan:
Bebeğim, miniğim uyumuştu. Ne kadar da bugün aldığım haber acı olsa, Tuana bana herşeyi unutturuyodu. Bana gelen bir ilaç gibiydi... Burnunu öpüp ona sarıldım. Çok geçmeden ben de kendimi uykunun kollarına bıraktım.Leyadan:
Babam, babam kaza yapmıştı. Ve şuan hastanede yaşam mücadelesi veriyodu . Sürekli bunları düşünürsem kafayı sıyırırım gibi geliyo. Bu arada Yağızdan hoşlanmaya başladım sanırım. Yani ona karşı duygularım farklı. Ama buna aşk mı denir bilemiyorum. Akşam bakımımı yaptım ve pijamalarımı giyip uyudum.***
Tuanadan:
Sabah erkenden uyanmıştım. Saat daha çok erkendi ama kalkmak istedim. Kalkmaya çalıştım ama olmadı. Üstümdeki ağırlıkla kalkamadım. Bi saniye.. ÇAĞAN?! Yok artık, sarmaşık gibi sarmış her tarafımı. Ama çok güzel kokuyo. Erkek parfümlerime zaafım var galiba. Ama bu parfüm değil onun o güzel kokusu. Hafif ona doğru döndüm.Tuana: "Çağan " sessiz bir şekilde söyledim duymadı. Kulağına yaklaştım ve yine seslendim "Çağan kalkıcam bırak " hafifçe itmeye çalıştım.
Çağan: "Tuana uyu ya" uykulu bir şekilde söyledim.
Tuana: "Çağan okula gidicez bırak beni"
Çağan: "Daha var uyu"
Tuana: "Ulan Çağan yaktım çıranı bekle sen" onun yanındaki sehpadan 1 bardak suyu alıp Çağanın üstine döktüm. Gülme krizine girdim.
Çağan: Tuanayı korkutmak için nefes alamıyomuş gibi yaptım. Gözlerim aralıktı bi zamandan sonra gözlerimi kapattım ve kendimi onun üstüne verdim.
Tuana: "Çağan? Çağan ya, bak şakanın sırası değil okula geç kalıcaz. " bi tırsmıştım ve git gide korkmaya başladım "Çağan aç gözünü " gözümden yavaş yavaş yaşlar düşüyodu. Birden bi yöntem aklıma geldi ve dudağına yapışıp nefes vermeye başladım (nasıl deniyo tam olarak bilmiyorum aksks) Bi zamandan sonra karşılık verdi ve hemen ayrıldım. "Mal mısın sen? " göz yaşlarımı sildim.
Çağan: "Hee malım, senin malınım " dedim ve ona yaklaşarak tısladım.
Tuana: "Çok kötüsün! " ayağa kalktım ve okul üniformamı aramaya başladım.
Üniformamı buldum ve giymek için banyoya gittim. Cidden deli bu çocuk! Yani dünkü gibi değil. Hatta ondan önceki günlerde ki gibi de. Yoksa fırsat- Ne diyorum ben ya kaza yapmış babası ne fırsatçısı! Yani benim yanımda kimse yoktu en azından onun yanında birisi olsun. Kıyafetimi giydim. Kendime aynada baktım ve saçlarımı tarayıp lavabodan çıktım. Çağan da odadaydı. Saçlarını yapıyodu. Hemen odadan çıktım ve Leyanın odasına girmek için kapıyı tıklattın.
Tuana: "Leya, benim Tuana girebilir miyim? " içerden gir sesini duyunca içeri girdim. Yatakta oturuyodu. "Daha iyi misin?"
Leya: "İyiyim iyiyim, abim nasıl o iyi mi" saçlarımı söyledim.
Tuana: "İyi iyi öküzlükler yapıyo abin" Al Tuana, çık işin içinden çıkabilirsen.
Leya: Hafif sırıttım " Ne yapıyo bakayım? "
Tuana: "H-hiç ne yapsın boğuluyomuş gibi yaptı ondan sonra bende korktum ve- Aman Leya okula geç kalıcaz hadi sonra anlatırım gel senin makyajını yapalım.
Leya: " İyi aldım sözünü gel sanada yapçaz"
***
Herkes okula gelir ve koridorun ortasında toplaşırlar. Ve bütün herkes Tuana ya bakarak güler.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.