Çağandan:
Erkeklerlerle birlikte kafede oturmuş Tuana hakkında konuşuyorduk. Bir plan yapıp onu oradan kurtarmamız gerek. Tam bu sırada bir ses duyduk.Leya: "Babam yapmaz öyle şey, hayır. O kadar acımasız değildir o. " gözüm dolmaya başladı.
Yazar: Kemal yaptı Mesude.
Birden kapının yanında Leya ve Alisayı gördük.
Hemen ayağa kalkıp yanlarına gittim.Leya: "Abi, doğru mu bu dediklerin? Tuanayı b-babam mı kaçırmış? "
Çağan: "Abiciğim bak sen sakın ol. Bulucaz miniğimi. "
Leya: " Ne zaman k-kaçırıldı? " gözlerimden yavaş yavaş yaşlar akmaya başladı.
Yağız: "Bu sabah kaçırmış. Ama bak bana, bak gözlerimin içine, sana söz veriyorum bulucaz." bunu dememle Leya bana sarıldı ve ağlamaya başladı.
Alisanın da gözleri dolmuştu. Deniz de hemen yanına gidip sarılmıştı ona. Bilin bakalım benim neyim eksik.
Benim Dünyam eksik. Benim kalbimden bir parça eksik. Benim canımdan çok sevdiğim kadın eksik. Benim ailem eksik. Benim Tuana Naz Ak'ım eksik.
Birden Alisa konuşmaya başladı.
Alisa: "Neden bizden saklamak istediniz? "
Deniz: "Çünkü sizin üzülmenizden korktuk. Depresyona girmenizden de korktuk tabi. "
Çağan: " Biliyorum şoktasınız-" tam derken Deniz lafımı kesti.
Deniz: "Yooo ben o marketi sevmiyorum, gitmicem ben oraya"
Ne diyo lan bu!
Yağız: "Deniz arada bir frene bas ama ya. "
Çağan: "Oğlum bak dalga geçilecek zaman değil ikicik çarpıcam görücen şimdi. "
Leya: " Tamam söyle hadi plan ne, ne yapıcaz? "
Yağız: "Siz değil aşkım, biz yapıcaz. Sizi riske atamayız. "
Çağan: "Yağız haklı. Plan ise bizim gidip o orospuyu bulmamız! Bulduktan sonra bayıltıp onu bir yere götürmek ve orda onu sorguya tutmak. Cevap vermezse eğer, en ağır cezalara katlanacak! Mesela suda boğmak gibi, dövmek gibi, bıçakla işlemler gibi. Eee nasıl buldunuz fikrimi. "
Leya: "B-ben bir şu alayım-"
Demesiyle dengesini kaybedip Yağıza tutundu. Hemen yanına gittim ve diğer eliyle de beni tuttu.
Yağız: "Güzelim, boncuğum iyi misin? Gel otur şöyle, gel. "
Alisa: "Ya siz salak mısınız ya, niye kızın yanında böyle şeyler konuşuyorsunuz? Şimdi hemen Yağız Leyayı alıp götürüyorsun. "
Çağan: "Bende onlarla gidicem, hatta Yağız ben bizim ev olana kadar sizde kalabilir miyim? Otel odasından apar topar ayrıldım, düşünmeden davrandım. "
Yağız: "Kal oğlum, ayıp ediyorsun. "
Deniz: "Tamam o zaman mesajlaşırız gençler, hadi görüşürüz! "
Hepimiz vedalaştık ve ben benim arabamla, Leya ve Yağız ise onların arabasıyla eve doğru gittiler. Yolda hep düşünüyordum, acaba şu an ne yapıyordu, aç mıydı, susuz muydu, ağlıyor muydu? Çok merak ediyordum onu. Hem de gereğinden çok...
O orospu olmasaydı ben şu anda Tuanamın yanında olabilirdim! Onu bu yaptığı için pişman etmezsem ben de Çağan Efe Ak değilim! Geberticem onu, ölü mi benim ellerimden olucak!
Çok geçmeden varmıştık. Arabalarımızı park edip indik. Halâ çok sinirliydim, aynı zamanda da çok endişeliyim. Benim bir an önce Tuanayı bulmam lazımdı. Canımdan çok sevdiğim bir parçayı bulmam lazımdı.
Yağız: "Çağan gel sana odanı gösterelim, yerleştir eşyalarını bir güzel yerleştir. "
Kestik!
Bölüm nasıldıı?
Sizce Tuanaya ne olacak?
Şiddet görücek mi?
Aç bırakılacak mı?
Çağan kurtarabilecek mi?
Hepsi diğer bölümlerdeee....
Diğer bölüm 16 oy 6 yorumda geliyooo💕
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Okuldaki takıntım
Romanceİlk okul gününden tehdit mi? Görücez "Okuldaki Takıntım" ismindeki ilk ve tek orjinal kitaptır.